Otevřít

Online marketing pro začínající e-shopy

Už desítkám e-shopů jsme pomohli úspěšně vstoupit na trh. I vám rádi pomůžeme úspěšně rozjet online podnikání bez zbytečných vícenákladů a bez planých slibů.

Co nejčastěji děláme pro začínající e-shopy

V online marketingu se zaměřujeme jak na malé podnikatele, tak na velké společnosti, které chtějí něco speciálního. Úspěšný marketingový start nového e-shopu se však nikdy neobejde bez správné marketingové strategie, kterou společně vytvoříme a budeme tak blíže ke splnění vašich vizí.

Úvodní marketingový workshop

mkt-workshop
mkt-workshop


Je velmi důležité, aby klient věděl, do čeho jde


S každým klientem pokud možno děláme workshop o marketingové strategii. Mnoho podnikatelů (a patří mezi ně i ti velmi úspěšní) má totiž o online komunikaci často velmi mlhavou představu. To často vede ke špatným investicím do marketingu, protože ne každá agentura bohužel rozporuje chybná zadání. Našim cílem je začínajícím e-shoperům vysvětlit, jak online marketing funguje, a upozornit je, na co si dát pozor.

Zjistěte více o našem workshopu

Rozebereme sortiment, který chcete prodávat

tabulka
tabulka


Nejdůležitější součást marketingu je příprava


Aby se zboží dobře prodávalo, je potřeba o něm vědět maximum informací. Než se pustíme do reklamních aktivit, rozebereme vaše zboží dopodrobna. Budeme spolu konzultovat výhody a nevýhody zboží, cílové skupiny, marže a samozřejmě také skladovou dostupnost a konkurenci. Podoba zboží nám také určí cestu, které reklamní kanály jsou pro jeho propagaci vhodné a kde vlastně začít do reklamy investovat.

Určíme priority prací a stanovíme realistické cíle

flipchart-priority
flipchart-priority


Nebudeme dělat všechno najednou


Možná už jste narazili na přístup "Dejte nám sto tisíc, a zkusíme to". Tohle u nás neuslyšíte. Nebudeme mít ambici dělat vše najednou, především pokud na to nedostačují zdroje. U malých začínajících e-shopů. Stanovíme priority, ty si společně schválíme a budeme se jich držet, dokud nebude práce hotová. Rozjezd marketingu naplánujeme s maximálním ohledem na váš rozpočet. Zároveň k vám ale budeme upřímní, pokud bude vaše představa nereálná.

Připravíme reklamní nástroje ke startu

reklamni-nastroje-start
reklamni-nastroje-start


Položíme základy, bez kterých se neobejdete


Zajistíme pro vás kompletní checklist činností, které jsou nutné k úspěšnému startu každého e-shopu. Rozdáme úkoly specialistům, ale také vám, abychom společně připravili e-shop na nápor návštěvníků. Napojíme e-mailový systém, nastavíme základní výkonnostní kampaně, připravíme feedy a pustíme se do nezbytné optimalizace pro vyhledávače.

Příběhy začínajících e-shoperů

ROEKE
S týmem online marketingu spolupracujeme prakticky na všech formách reklamy a se spoluprací jsme velice spokojení. Oceňujeme ochotu týmu zaškolit nás do problematiky a vše nám vždy jasně vysvětlit. Vypracovali jsme spolu strategii e-shopu a zaměřili jsme se i na strategii benefitů pro naše zákazníky. To vše vedlo ke značnému růstu našeho e-shopu.
Petr Laník, jednatel ROEKE
Celtic Supply
Se správou PPC reklamy týmem online marketingu oXyShopu jsem velice spokojený. Meziroční nárůst tržeb zaznamenáváme již od prvních měsíců vzájemné spolupráce. Nyní je náš meziroční nárůst až 75 %, což je skvělé! Díky kvalitní PPC reklamě roste náš e-shop, a proto můžu spolupráci s online marketingem vyhodnotit velice pozitivně.
Tomáš Kudweis, jednatel Celtic Supply

Střílet naslepo se nevyplatí. Přijďte na workshop a uvidíte!

Většina podnikatelů začíná s reklamou naslepo. Nedělejte stejnou chybu. Přijďte na náš workshop a naučte se určovat cíle, pracovat s prioritami a přemýšlet o zákazníkovi.

Získané know-how vám ušetří čas i peníze.

Rozjeďte s námi e-shop ještě dnes

Nezávazně nám napište nebo zavolejte. Ozveme se vám nejpozději do druhého pracovního dne. Nejdříve si promluvíme o vašem online podnikání a pořádně si vás vyslechneme. Teprve potom přijdeme s individuální nabídkou, která pro vás bude dávat smysl.

Anebo navštivte naše školení či workshop. Víme, že vám tak můžeme ušetřit desítky tisíc, protože si uděláte jasno v tom, kterým směrem se vydat a jaké služby vlastně poptávat. Našim cílem je zlepšit nejen tržby vašeho e-shopu, ale především jeho profit.