Co nejčastěji děláme pro zavedené e-shopy
Rádi se podíváme hlouběji na vámi využívané reklamní kanály a aktivity, určíme slabá místa a zdokonalíme je. Zavedeme také reklamu, kterou ještě nemáte a která dává smysl. Podívejte se, co nejčastěji děláme pro již fungující e-shopy. Mnoho stabilních e-shopů má totiž nejen základní nedostatky, ale také často opomíjí určité důležité součásti online marketingu, které by mohly přinášet další zisk nebo spokojenost zákazníků.
Zlepšujeme ziskovost současných kampaní

Obrat je jedna věc. Ale co náklady?
I velké e-shopy s velkými obraty se mohou dostat do ztrát, pokud nemají správně optimalizované výkonnostní reklamy, nebo neuváženě investují do masmediálních reklam bez jasného cíle. Jedna z našich devíz je proto neustálá optimalizace nákladů a zefektivňování reklamy, aby e-shop mohl nejen tlačit zboží na trh, ale především vydělávat peníze. Ušetřit se dá mnohými způsoby. Víme jak na to.
Tvoříme strategie pro váš další růst

E-shop, který neroste, je potřeba rychle řešit
E-shopy, které si na sebe už vydělají, mají ambice každým rokem růst. Je to velmi zásadní pro jejich další ziskovost, protože na trhu neustále přibývá nová konkurence. Je proto důležité mít nejen v pořádku stabilní kampaně, ale také vymýšlet nové přístupy k zákazníkovi a zavádět nové procesy a novou komunikaci. Pro klienty této velikosti běžně navrhujeme novou marketingovou strategii a rozebíráme s nimi business plán na další léta, aby e-shop mohl v konkurenčním prostředí zvyšovat zisk.
Zavádíme chytrý e-mail marketing

Udržet si zákazníka je levnější než získat nového
Více než 95 % e-shopů dělá e-mailový marketing postaru. Rozesílá na celou databázi stejný e-mail, vytváří newslettery nákladně a většinou zákazníky pouze obtěžuje nesouvisejícími nabídkami. Pro e-shopery vybíráme vhodný nástroj, vytvoříme strategii pro e-mail marketing a nastavíme automatizované a personalizované kampaně, které budou šité zákazníkům na míru. Zjistěte více o desítkách kampaní, které umíme vytvořit.
Tvoříme obsah pro podporu značky

Kvalitní obsah je v konkurenčním prostředí klíčový
Jedním z nejzásadnějších zdrojů tržeb může být takzvaná organická návštěvnost, tedy návštěvnost zadarmo přímo z vyhledávačů na základě klíčových slov. Čím je však konkurence větší, tím obtížnější je pro každý e-shop být skutečně vidět v neplaceném vyhledávání. Pro e-shopy proto vytváříme články, které jsou pro zákazníky přínosné a pomáhají zvyšovat neplacenou návštěvnost i profilování e-shopu jako odborníka na daný sortiment. Staráme se o redakční plány blogů a práci zadáváme excelentním copywriterům.
Příběhy e-shoperů, kteří s námi rostou


S jakými nástroji pracujeme?














Dejte svému e-shopu novou energii
- 800 374 679
- online.marketing__at__oxyshop.cz
Nezávazně nám napište nebo zavolejte. Ozveme se vám nejpozději do druhého pracovního dne. Nejdříve si promluvíme o vašem online podnikání a pořádně si vás vyslechneme. Teprve potom přijdeme s individuální nabídkou, která pro vás bude dávat smysl.
Anebo navštivte naše školení či workshop. Víme, že vám tak můžeme ušetřit desítky tisíc, protože si uděláte jasno v tom, kterým směrem se vydat a jaké služby vlastně poptávat. Našim cílem je zlepšit nejen tržby vašeho e-shopu, ale především jeho profit.