Otevřít

Optimalizace e-shopů pro vyhledávače

SEO je nekonečný proces, který je nezbytný, aby váš e-shop zákazníci našli ve vyhledávači. Pomůžeme vám s ním.

Kvalitní SEO je jedním ze základních pilířů e-shopu

Search engine optimization (SEO) je proces úpravy obsahu webu tak, aby byl relevantní pro internetové vyhledávače a tím pádem ho zákazníci našli přes své vyhledávací dotazy. Jen e-shopy s opravdu kvalitním obsahem se dostanou na první stránky ve vyhledávání, ostatní musí tyto návštěvy nahánět placenou reklamou. Marketingový tým oXyShopu pomáhá e-shopům nejen právě s placenou reklamou a obsahovou strategií, ale i se základní, ale o to důležitější, optimalizací e-shopu pro vyhledávače. Podívejte se blíže, co děláme pro naše klienty.

SEO

seo-vyhledavani

Jak e-shopům zlepšujeme pozice ve vyhledávačích

Navrhujeme informační architekturu e-shopů

informacni-architektura_1
informacni-architektura_1


Struktura e-shopu musí být promyšlená. Vždycky


Ať už u nových e-shopů, tak u dlouho existujících, se vždy zaměřujeme na to, jak jsou navrženy. E-shopy takřka vždy potřebují zlepšit či zcela změnit produktový strom, aby zboží bylo zařazeno ve správných kategoriích se správnými názvy a popisky. V oXyShopu samozřejmě nikdy nevynecháme analýzu klíčových slov. Díky ní nenavrhujeme texty naslepo.

Zlepšujeme texty a učíme klienty je správně psát

texty2
texty2


Pouhý titulek produktu může změnit výkon e-shopu


Jen vyznat se v textech na e-shopu může být náročné, natož je mít správně nastaveny. E-shopy s naší marketingovou správou ale tento problém nemají. Našim klientům vždy pečlivě vysvětlíme význam meta descriptionů pro vyhledávač, roli krátkých popisků ve feedech, rozdíl mezi názvem stránky a titulkem, a mnoho dalších důležitých věcí. Dáváme tak e-shopy do pořádku a zajišťujeme, aby další texty klient sám zadával správně.

Vytváříme cílové stránky, které nemají konkurenci

cilove-stranky
cilove-stranky


Zákazníci jsou čím dál náročnější. Proto musí být cílové stránky lepší


Zákazníci píší do vyhledávače obrovské množství různých frází. Pokud najdou přesně, co hledají, ve většině případů ihned nakupují. Často mají ale problém na svůj výraz najít odpovídající výsledky. Není to ale tím, že by e-shopy neměly ono zboží. Pouze nemají odpovídající cílové stránky. Díky našim analýzám zjistíme, jaký je potenciál, a vytváříme pro e-shopy právě tyto konverzní stránky. A protože budou unikátní, budou také bezkonkurenční.

Pečujeme o URL adresy každého e-shopu

neporadek2
neporadek2


E-shop potřebuje i pravidelnou technickou údržbu


Jedním z největších zabijáků organické (neplacené) návštěvnosti e-shopu jsou neřešené chybové stránky 404, které vznikají, pokud jejich obsah již zanikne, ale vyhledávač je má stále zaindexované. Marketingový tým oXyShopu se stará o pravidelné čištění e-shopů a zajišťuje přesměrování URL adres, jakmile dojde k výrazným změnám na e-shopu. Při zanedbání takového procesu e-shopům hrozí výrazná ztráta zisku, kterou naší správou dokážeme vyloučit.

Svěřte svůj e-shop pečlivým specialistům

Naše hvězda pro optimalizace

jan
jan

Jan Veverka

Specialista online marketingu


Honza je v našem týmu poměrně nový, ale o to víc energie do práce dává. Špičkovou péči o klienty dokazuje analýzami a pravidelnými SEO audity, takže řeší problémy e-shopu ještě dříve, než se mohou plně projevit ve vyhledávači. Díky Honzovi mají e-shopy, které s námi spolupracují, své texty v pořádku.

Naše zásady u rozvoje e-shopů

Minimálně 3x ročně
________________
kontrolujeme kvalitu obsahu na svěřených e-shopech a ihned konáme opatření
50 000 klíčových slov
________________
průměrně u jednoho e-shopu vyhodnotíme jako důležitých a s velkým potenciálem
Více než 3000
________________
nových podkategorií za rok vznikne na základě našich doporučení
Víc než 100 e-shopů
________________
Už využilo naše optimalizace a zlepšilo neplacenou návštěvnost

Nechte si zpracovat SEO analýzu e-shopu

Nezávazně nám napište nebo zavolejte. Ozveme se vám nejpozději do druhého pracovního dne. Nejdříve si promluvíme o vašem online podnikání a pořádně si vás vyslechneme. Teprve potom přijdeme s individuální nabídkou, která pro vás bude dávat smysl.

Anebo navštivte naše školení či workshop. Víme, že vám tak můžeme ušetřit desítky tisíc, protože si uděláte jasno v tom, kterým směrem se vydat a jaké služby vlastně poptávat. Našim cílem je zlepšit nejen tržby vašeho e-shopu, ale především jeho profit.