Otevřít

oXy Meetups 2020

Pomůžeme vám být úspěšní v e-commerce

oxy_meetup
oxy_meetup

Dost bylo webinářů, pojďme se potkat offline!

Přijďte si poslechnout odborníky, kteří hýbou e-commerce světem. Připravili jsme pro vás oXy Meetupy, které vám pomohou zorientovat se v oblasti internetového podnikání, ať už jste e-commerce začátečník, nebo ostřílený hráč. Na každém Meetupu vás čekají 3 přednášky našich expertů a partnerů, občerstvení i večerní networking.

Budeme se těšit vždy od 17:30 do 21:00!

Další oXy Meetupy pro vás připravujeme v roce 2021

NaCesty_linka
NaCesty_linka

Proběhlo...

oXy Meetup II: Jak nezapadnout v e-commerce

Termín: 24. září 2020
Místo: mo-cha Brno, Křížkovského 489/47a, Brno-střed

Tentokrát se podíváme na to, jak je důležitý v e-commerce brand a performance marketing. Nenechte si ujít druhý oXy Meetup plný špičkových speakerů.

Speakeři

karel-novotny
karel-novotny

Karel Novotný

V reklamě a marketingu Karel pracuje přes 20 let. Za tu dobu prošel řadu agentur i zadavatelů, aby se posledních 6 let ve své BRAND.FAMILY soustředil na značkové poradenství, tvoření brand architektur a narativů. K tomu NEWTON College nebo legendární Remosce dělá marketing managera. A napsal si Neradost.

Čas přednášky: 17:30-18:15

Lukáš Lesovský

Lukáš s jeho týmem vymýšlí, nastavují a optimalizují kampaně pro jedny z největších e-shopů na českém a slovenském trhu. Ať už se jedná o fototechniku, stavební polotovary nebo třeba vybavení pro děti. Je velkým fandou data-driven, testování, zkoušení nových postupů i nástrojů a spolupráce mezi marketingem a vývojáři.

Přednáška: Výkonnostní marketing vs. branding - a proč dělat obojí

O přednášce: Podíváme se na to, co je branding a co jsou výkonnostní kampaně, jak se vzájemně ovlivňují investice do těchto kampaní a jaká jsou úskalí plynoucí z využívání pouze jedné cesty.

Čas přednášky: 18:30-19:15

lukas-lesovsky
lukas-lesovsky

tomas-beroun
tomas-beroun

Tomáš Beroun

Tomáš působil na manažerských funkcích v řadě firem - byl vedoucí týmu IT v IBM, provozní ředitel v NOTINO a nyní stejnou funkci zastává ve firmě ONIO, která mimo jiné provozuje největší e-shop s pneumatikami v ČR, významný e-shop s nářadím a další e-shopy s pneumatikami a nářadím na Slovensku a Maďarsku. Má na starosti rozvoj firmy a obchodu, strategii firmy a všechny inovační projekty.

Přednáška: Silou nebo brandem?

O přednášce: Mnoho e-shopů se pouze vozí na vlně rozmachu e-commerce. Začít s e-shopem dokáže kdokoliv. Mnoho z nich ale na své cestě dojde do slepé uličky. Jak z této uličky vyjít ven a znovu najít smysluplnou cestu do budoucnosti? Jak jsme k této křižovatce došli my v ONIO a co děláme jinak? Kromě jiného jsme začali měnit způsob, jakým jsme dělali marketing.

Čas přednášky: 19:30-20:15

oXy Meetup I: Začněte s e-commerce strategií

Termín: 9. června 2020
Místo: mo-cha Brno, Křížkovského 489/47a, Brno-střed

Založit si vlastní e-shop je dnes celkem snadné. Stačí pár kliknutí a je na světě. Ale co dál? Vést a dlouhodobě úspěšně rozvíjet vlastní e-shop už taková hračka není. Bez promyšlené e-commerce strategie, funkčního business modelu, zajímavého produktového portfolia a správné komunikace se z vašeho vysněného podnikání může stát boj o každého zákazníka. Na našem prvním meetupu vám řekneme, jak to na e-commerce trhu skutečně vypadá a ukážeme vám, jak na něm uspět.

Speakeři

Jenda Perla

Chief Growth Officer, Dataweps

Jenda vede obchod a marketing brněnské technologické firmy Dataweps. V prostředí online byznysu se pohybuje deset let. V Datawepsu je jeho misí pomáhat online retailerům co nejlépe využít nástroje produktové datové analytiky a automatizace.

Přednáška: Konec e-shopů v Čechách (a na Moravě i Slovensku)

E-commerce má pověst dynamicky rostoucího odvětví, do kterého je snadné vstoupit. Co ale říkají data a trendy z naší kotliny i ze zahraničí? Jaká bude budoucnost e-commerce a e-shopů, jak je známe a proč se vyplatí nad těmito otázkami zamyslet ve své strategii?

Čas přednášky: 17:30-18:15

jenda-perla
jenda-perla
jirka-chomat
jirka-chomat

Jirka Chomát

Podnikatel změn a konzultant

Dvacet let se pohybuje v e‑commerce a pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád.

Přednáška: Strategií to nekončí — začíná totiž její realizace

Vykřesat ze strategie reálný plán úkolů a prací s prioritami a termíny, je hned druhý nejtěžší úkol po tvorbě strategie značky a marketingové komunikace. Zároveň je to úkol nejdůležitější, protože bez něj je samotná strategie jen pár zbytečných dat na Google Disku.

Čas přednášky: 18:15-19:00

Ondřej Pešák

Head of Digital Marketing, oXyShop

Má bohaté zkušenosti s tvorbou marketingových a komunikačních strategií a vede klienty k tomu, aby se na tvorbu e-commerce strategie dokázali správně připravit.

Přednáška: 5 chyb, které vás mohou stát úspěch v e-commerce

Jaké jsou nejčastější chyby e-shoperů? S jakými problémy se potýkají při vstupu do online světa? Na přednášce si projdeme 5 nejčastějších chyb, nad kterými by se měl každý e-shoper zamyslet, aby jeho e-commerce projekt přežil.

Čas přednášky: 19:00-19:45

ondrej-pesak
ondrej-pesak