Otevřít

Marketingová automatizace

Ukážeme vám chytrý nástroj pro lepší kontrolu automatizace

Zajímá vás, jak automatizovat svůj marketing a pracovat s kontakty chytře a efektivně? Rádi byste na svém eshopu pracovali také s opuštěnými košíky, či nabídli návštěvníkům slevy na jednotlivé kategorie? Není potřeba žádné programování, vše zvládnete nastavit v prostředí Mauticu!

Na praktických příkladech si ukážeme, jak klienty oslovit push notifikací do prohlížeče či automatickým emailem nebo jak probudit i ty návštěvníky, kteří již delší dobu neklikli na tlačítko „Objednat“. V rámci celodenního školení pak ovládnete všechny důležité funkce programu Mautic. Přijďte si pomocí tohoto open-source nástroje otevřít dveře
do světa marketingové automatizace!

Co vám školení přinese?

  • Zjistíte co je to Mautic a jak funguje.
  • Nainstalujete si jej na váš server.
  • Uložíte si základní nastavení a propojíte nástroj s externími systémy.
  • Vytvoříte si uživatelská pole na úrovni kontaktu/firmy.
  • Společně vytvoříme i potřebné segmenty.
  • Podíváme se pod pokličku A/B testování.
  • Ukážeme si jak prakticky nastavit kampaně dle kategorie, na opuštěný nákupní košík.

Vše také budete moci se školitelem individuálně prokonzultovat.

TIP: Na školení si přineste vlastní notebook, ať můžete vše vyzkoušet a nastavit přímo ve vlastním eshopu! O vše ostatní se postaráme my.

Školení marketingové automatizace doporučujeme pro

  • všechny provozovatele internetových obchodů
  • provozovatele obsahových webů
  • online marketingové konzultanty

Časový harmonogram

09:45 - 10:00 Registrace účastníků
10:00 - 12:00 Seznámení se s marketingovou automatizací a programem Mautic
12:00 - 12:30 Pauza na oběd
12:30 - 15:00 Práce s programem a automatizace v praxi
15:00 - dle zájmu Prostor pro diskuzi, dotazy a individuální konzultaci

Cena školení

Nabízíme férové ceny pro zákazníky a studenty. Využijte hromadnou slevu.

  • Cena pro klienty oXy 25% sleva pro všechny naše zákazníky 2 990 Kč
  • Základní cena bez DPH 3 990 Kč
  • Další účastníci 10% sleva pro druhého účastníka 3 590 Kč
  • Studenti 30% sleva pro studenty 2 790 Kč

Termíny školení

Minimální počet účastníků je: 4

30. 8. 2017 10:00-15:00
Brno, Tuřanka 115
Školení povede: David Kořínek
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
Školení oXy Online hodnotím zpětně jako jedinou správnou cestu k úspěchu, umožnilo mi přetavit zálibu na podnik. Díky úspěchu eshopu jsme museli rozšířit kapacity, abychom uspokojili poptávku zákazníků.
Jitka Dušáková, Hurapapir.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz

Může vás také zajímat