Otevřít

Jak vytvořit kvalitní reklamní text, který prodává

Připravte si tužku a papír! Od teď si budete umět psát texty na web sami

Věděli jste, že úspěch reklamního textu je z 90 % o přípravě a jen z 10 % o psaní? Že bez jasného zadání a jasných informací nelze napsat dobrý reklamní text? Na tomto školení vás naučíme, co se od většiny copywriterů nedozvíte.

Ukážeme vám jednoduché postupy, díky kterým začnou vaše reklamní texty fungovat. A nebudete k tomu potřebovat žádné lekce SEO ani pravopisu.

Co vám školení přinese?

  • Naučíte se, jak pracovat s prodejními argumenty vašeho zboží
  • Zjistíte, jak fungují jednotlivé reklamní formáty a texty v nich obsažené
  • Poradíme vám, jak zadávat práci copywriterům tak, aby vás to nestálo zbytečné peníze
  • V individuální části školení vám ukážeme, jak psát reklamní texty přesně pro váš eshop

V ceně školení je zahrnuto:

  • občerstvení v průběhu školení včetně oběda
  • studijní materiály
  • individuální konzultace se specialistou online marketingu
  • certifikát o absolvování školení

Součástí školení je individuální konzultace s našimi specialisty online marketingu, kteří s vámi proberou vaše konkrétní texty.

Školení doporučujeme pro:

  • majitele eshopů
  • pracovníky marketingu
  • začínající i mírně pokročilé copywritery

K účasti na školení nepotřebujete žádné speciální znalosti ani dovednosti. Nemusíte být majitelem oXyShopu, toto školení je vhodné pro jakékoliv eshopy!

Časový harmonogram

09:50 – 10.00 Příchod účastníků
10:00 – 11.00 Příprava zadání a podkladů pro copywriting
11:00 – 13.00 Reklamní formáty a jak je správně využít pro svoje produkty
14:00 – Možnost individuální konzultace se specialistou online marketingu

Cena školení

Nabízíme férové ceny pro zákazníky a studenty. Využijte hromadnou slevu.

  • Cena pro klienty oXy 25% sleva pro všechny naše zákazníky 2 990 Kč
  • Základní cena bez DPH 3 990 Kč
  • Další účastníci 10% sleva pro druhého účastníka 3 590 Kč
  • Studenti 30% sleva pro studenty 2 790 Kč

Termíny školení

Individuální školení
Přizpůsobíme vám čas i místo
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
Školení oXy Online hodnotím zpětně jako jedinou správnou cestu k úspěchu, umožnilo mi přetavit zálibu na podnik. Díky úspěchu eshopu jsme museli rozšířit kapacity, abychom uspokojili poptávku zákazníků.
Jitka Dušáková, Hurapapir.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz