Otevřít

Webinář: Jak s oXyShopem začít na zbožových porovnávačích

Buďte u toho, když si zákazníci vybírají, kde utratí své peníze.

Zbožové porovnávače navštěvují zákazníci v předposlední fázi nákupu - vědí, co chtějí koupit, a hledají prodejce. A to je příležitost, kterou by si žádný eshoper neměl nechat ujít. Naučte se pracovat se zbožáky a doplňte si tak svůj marketingový mix na internetu. Webinář je skvělý způsob, jak zvládnout základy a jednoduchá nastavení v administraci oXyShopu.

Co se na webináři naučíte?

  • "Zbožáky" a XML feedy - obecné informace o Heurece, Zboží.cz a Glami.cz. Co jsou feedy a jak to všechno funguje?
  • Nastavení zbožových porovnávačů - co všechno o sobě prozradit, jaké informace do porovnávačů vkládat, aby zbožáky správně fungovaly?
  • Párování produktů - jak a proč párovat? Jaký je rozdíl mezi spárovaným a nespárovaným produktem?

TIP: Klientům oXyShopu doporučujeme také náš celodenní workshop Zbožové porovnávače pro oXyShopy.

Co budete k účasti na webináři potřebovat?

  • přístup do administrace vašeho oXyShopu
  • aktivovaný feed Heureka v administraci vašeho oXyShopu
  • sluchátka / reproduktory
  • mikrofon – zabudované interní mikrofony často přenášejí nechtěné zvuky z počítače (ventilátor, klapání hardisku), nejlepší jsou proto sluchátka s mikrofonem
  • kvalitní a stabilní připojení k internetu
  • účet na Google
  • prohlížeč Google Chrome / nainstalovaný plugin HangOuts pokud nepoužíváte Google Chrome (stáhnout plugin)

Pokud si budete chtít procházet zbožáky zároveň s námi při webináři, potřebujete ještě:

  • přístup ke svému účtu na Zboží.cz
  • přístup ke svému účtu na Heureka.cz
  • (případně i na Glami.cz)
  • dobitý kredit ve všech používaných porovnávačích

Jak zjistím, zda mám aktivovaný feed?

heureka feed
heureka feed

Jestliže máte aktivované feedy pro Heureka a Zboží.cz, najdete je v administraci svého oXyShopu v sekci: Služby > XML Feedy > Aktivní feedy.

Heureka feed a feed pro Zboží.cz by měl mít každý oXyShop aktivovaný v základu při spuštění. Pouze Glami a Google feed se zapíná později, protože tyto jsou placené.
Pokud přeci jen feedy aktivované nemáte, ozvěte se nám!

Jak se k webináři připojit?

Na webinář se prosím včas připravte, zejména pokud webinář absolvujete poprvé.

Jak se dostanete na HangOuts?

  • Před začátkem webináře vám zašleme odkaz, který vás přivede do HangOuts.
  • Pokud ještě nejste přihlášení ke svému Google účtu, přihlaste se.
  • Voilá! Vítejte na webináři.

Orientace v HangOuts


video, mikrofon, reproduktory

Image and video hosting by TinyPic
na celou obrazovku, sdílení plochy, nápověda

Image and video hosting by TinyPic
ztlumit mikrofon - doporučujeme během celého webináře, pokud právě nebudete mít otázky

Image and video hosting by TinyPic
vypnout webkameru

Image and video hosting by TinyPic
opustit videohovor

Cena školení

Platba probíhá předem na základě zálohové faktury.

  • Základní cena bez DPH 290 Kč

Termíny školení

Minimální počet účastníků je 3.

25. 8. 2017 10:00-11:00
Google HangOuts
Školení povede: Tomáš Vorálek
Rezervovat
Ještě máme volná místa!
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
Školení oXy Online hodnotím zpětně jako jedinou správnou cestu k úspěchu, umožnilo mi přetavit zálibu na podnik. Díky úspěchu eshopu jsme museli rozšířit kapacity, abychom uspokojili poptávku zákazníků.
Jitka Dušáková, Hurapapir.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz

Může vás také zajímat