Otevřít

Základy uživatelského testování

Aneb víte, jak uživatelé vnímají vaše stránky?

Zákazník se dostane až do košíku a pak není schopný vyplnit objednávkový formulář? Něco je špatně. Uživatelské testování je nezbytnou součástí vývoje vašeho webu. Prozradí vám totiž, s čím mají uživatelé vašich stránek problémy a hlavně PROČ, což nedokáže dopředu odhadnout ani ten nejzkušenější webdesigner!

Z pozorování chování vašich zákazníků můžete získat cenné informace a napravit tak slabá místa vašeho eshopu, odhalit vaše skutečné zákazníky, na které je pak efektivní zaměřit reklamu a získat tak delší objednávkové seznamy.

Na praktickém workshopu se podíváme na techniky, které nejsou finančně náročné a pomohou vám odhalit, proč uživatelé utíkají z vašich stránek. Společně si ukážeme, jak se tvoří scénář pro uživatelské testování nebo jak pro něj vybrat vhodné kandidáty. Získáte také přehled o nástrojích, které využít a nakonec si zkusíme získaná data vyhodnotit.

Co vám školení přinese?

  • Tipy na odhalení slabých míst vašeho eshopu
  • Seznámení se s postupem uživatelského testování
  • Osvojení hlavních nástrojů pro testování použitelnosti

Co budete potřebovat?

Doporučujeme si zaregistrovat následující účty a na školení znát přihlašovací údaje:

  • Google Analytics,
  • Tag manageru
  • a neměly by vám chybět ani přístupové údaje k Administraci e-shopu

TIP: Přineste si na školení vlastní notebook a zkoušejte nově nabyté znalosti rovnou na místě za asistence lektora.

V ceně školení je zahrnuto

  • celodenní občerstvení včetně oběda,
  • tištěné i elektronické studijní materiály,
  • konzultace s lektorem po skončení školení,
  • wifi připojení zdarma,
  • certifikát o absolvování školení.

Každý účastník navíc získá na lektora kontakt a může se na něj obrátit s dotazy i po školení.

Komu doporučujeme školení?

  • vlastníkům malých a středních internetových obchodů
  • nadšeným marketérům

Pokročilým pak doporučujeme školení o analýze výsledků (nejen) eshopů v Google Analytics, nováčkům v eshopařské branži zase praktické školení Úvod do internetových obchodů.

Nemusíte být majitelem oXyShopu, naše školení jsou vhodná pro jakékoliv eshopy!

Časový harmonogram

09:45 – 10:00 Prezence účastníků
10:00 – 11:00 Představení uživatelského testování
11:00 – 12:00 Práce s nástroji pro testování
12:00 – 12:30 Oběd (v ceně školení)
12:30 – 15:00 Vyhodnocení získaných dat
15:00 – dle zájmu Prostor pro diskuzi, dotazy a individuální konzultaci

Cena školení

Nabízíme férové ceny pro zákazníky a studenty. Využijte hromadnou slevu.

  • Cena pro klienty oXy 25% sleva pro všechny naše zákazníky 2 990 Kč
  • Základní cena bez DPH 3 990 Kč
  • Další účastníci 10% sleva pro druhého účastníka 3 590 Kč
  • Studenti 30% sleva pro studenty 2 790 Kč

Termíny školení

Vyberte si jeden z nabízených termínů. Je vás v týmu víc? Domluvíme se individuálně. Minimální počet účastníků: 4

Individuální školení
Přizpůsobíme vám čas i místo
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
Školení oXy Online hodnotím zpětně jako jedinou správnou cestu k úspěchu, umožnilo mi přetavit zálibu na podnik. Díky úspěchu eshopu jsme museli rozšířit kapacity, abychom uspokojili poptávku zákazníků.
Jitka Dušáková, Hurapapir.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz