Pohoda je moderní ekonomický systém pro vedení firemního účetnictví. Práce s Pohodou je jednoduchá a intuitivní.
Pohoda je už sama o sobě velmi dobře přizpůsobená pro eshopy a s konektorem na pronajímaný oXyShop se vám každodenní rutina při provozu eshopu a vyřizování objednávek podstatně zjednoduší.
„Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.“
Napojení eshopu na ekonomický systém Pohoda má celou řadu výhod. Patří mezi ně: úspora času, eliminace chyb a aktuální a přesné údaje o skladové dostupnosti produktů na eshopu.
Jak všichni víme, vyřizování objednávek z eshopu zabere spoustu času. Díky propojení Pohody s eshopem je vystavování faktur k objednávkám hračka. Odpadne vám spoustu práce a můžete se soustředit na to, co je opravdu důležité - a to je pohodlí zákazníků.
Automatickým exportem údajů z objednávek do faktur se eliminují chyby, které by mohly vzniknout při ručním zadávání. Při exportu dat k chybě prostě nedojde.
Zákazníci eshopů dnes vyžadují přesné informace o dostupnosti zboží. Eshopy, které uvádí přesnou a aktuální dostupnost produktů, mají výhodu před ostatními prodejci. Pokud se zákazník až po odeslání objednávky dozví, že zboží vlastně skladem nemáte a on ho tedy může očekávat třeba až za týden, možná už u vás nikdy nenakoupí. Udržujte informace o skladu aktuální. S Pohodou je to snadné. Odměnou vám bude víc objednávek a spokojení zákazníci.
Pokud eshop propojíte se skladem v Pohodě, budou se do eshopu odesílat aktuální počty produktů skladem v reálném čase.
Mezi eshopem a Pohodou se po propojení začnou přenášet údaje o objednávkách, produktech, kategoriích a zákaznících. Napojení oXyShopu na Pohodu probíhá přes speciálně vyvinutý konektor, na kterém se podíleli oba dodavatelé softwaru, a který má oproti jiným řešením řadu výhod.
Mezi ně patří například to, že:
Zde je více informací k jednotlivým částem napojení:
Objednávky z eshopu se přenášejí do Pohody. Tam je můžete editovat. Automaticky se přenášejí veškeré informace potřebné k vyřízení objednávky a vystavení faktury.
Konkrétně jsou to tyto údaje:
Nepřenáší se pouze datum platby.
Veškeré informace o produktech vždy editujete v Pohodě, odtud se přenášejí do administrace eshopu.
O produktech se do administrace eshopu přenáší tyto informace:
Kategorie produktů vytváříte a editujete v účetním systému POHODA. Odtud se přenášejí do eshopu.
V eshopu se pak zobrazují tyto informace o kategoriích:
Systém je připraven na firemní i koncové zákazníky (B2B i B2C). Přenáší se o nich tyto informace:
Existují dva základní způsoby, jak lze provozovat Pohodu napojenou na eshop. Pohoda může být nainstalovaná na serveru provozovatele eshopu, nebo na jeho osobním počítači.
Pohoda je nainstalovaná na serveru u klienta. Server běží nonstop a eshop komunikuje s Pohodou skrze konektor nepřetržitě. Veškeré informace jsou synchronizovány.
Pokud je pohoda nainstalovaná na osobním počítači, údaje se přenáší pouze, pokud je počítač zapnutý. Po zapnutí počítače se vždy přenesou všechny údaje za dobu, kdy počítač neběžel. Napojený eshop je plně funkční i pokud je počítač s Pohodou právě vypnutý, doporučujeme však počítač nevypínat.
Implementace napojení na Pohodu je pro pronajímané oXyShopy zdarma. Propojení zdarma zahrnuje všechny uvedené funkce a vlastnosti. Jediným zpoplatněným modulem jsou varianty produktů.
Tento modul totiž Pohoda v základu nepodporuje a nastavení synchronizace je tedy časově náročnější.