Otevřít

PPC Specialista pro oXyShopy

Eshopeři mají v oXyShopu veškerou podporu pro své projekty. Včetně online marketingového akčního týmu specialistů na výkonnostní reklamy, který pozvedne každý projekt. Spokojenost se šíří a zákazníci přibývají: Nutně potřebujeme posilu. Ideálně zkušeného PPC Specialistu. Věk a pohlaví není podstatné, počítá se nadšení, zájem a praxe.

O co budeš na pozici především usilovat?

  • Aby klienti díky výkonnostním reklamám vydělávali a zbytečně jim nemizely peníze.
  • Budeš navrhovat změny, které zlepší výsledky, a inspirovat kolegy pro další reklamní kampaně.
  • Zvyšovat efekt a zjednodušovat, co se dá, třeba operativu, správu reklamních sestav nebo přípravu reportů.
  • Mít pod kontrolou velké množství účtů s různými cíli i sortimentem.

Jak si tě představujeme?

  • Umíš krotit PNO, zlepšovat CTR a CR, analyzovat účty a klíčová slova.
  • PPC tě baví a dává ti energii, která tě žene dopředu.
  • Jsi mistrem v Google Analytics, AdWords a Skliku (nebo si aspoň věříš na jejich úplné ovládnutí - rozhodně umíš nastavit kampaně ve vyhledávání, obsahové síti i produktové kampaně).
  • Hravě zvládáš hromadnou úpravu reklam, znáš automatizaci a automatická pravidla.
  • Umíš pracovat s produktovými feedy, Mergadem, Power Editorem i AdWords Editorem, skripty, Facebook Business managerem (a/nebo Power editorem), Heurekou a Zbožím.cz
  • Znáš pojem Bloomarty a umíš ho aplikovat (ne ve větě, ale na kampaně).
  • Máš obchodní myšlení a schopnost určovat si priority.
  • Dokážeš naslouchat klientovi i kolegům.
  • Rád spolupracuješ v týmu.
  • Jsi zdravě líný – proč dělat věci zdlouhavě a složitě, pokud si to můžeš zjednodušit nějakým nástrojem?
  • Vycítíš, co klient potřebuje ještě před tím, než si o to sám řekne.
  • Nechybí ti odvaha – nebojíš se říct, že se něco dá udělat lépe.
  • Poznáš rozdíl mezi kampaní, která se vyplácí, a tou, která jen tahá z klienta peníze a nic nepřináší.
  • Chceš testovat nové způsoby, ověřovat nové možnosti, nalézat nová řešení a hlavně… DÁL SE VZDĚLÁVAT

Už takový jsi, nebo si myslíš, že se někým takovým brzy můžeš stát? Skvěle, čti dál!

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

  • Práci si budeš organizovat sám. Pro nás je důležitý výsledek – vydělávající kampaně, spokojení klienti a fungující tým.
  • Maximálně využiješ stanovený čas pro optimalizaci reklamních kampaní (výkonnostní, produktové, brandové ve vyhledávání, obsahové síti i v nabídce produktů).
  • Budeš navrhovat další práce, vylepšení, inovace, rozšíření, které by klientovu projektu prospěly.
  • Budeš s námi i s klienty konzultovat výkonnostní kampaně.
  • Budeš v kontaktu s klientem, který bude mít za úkol dodat ti všechny podklady i informace, abys mohl spolehlivě a v klidu pracovat.
  • Kdykoli se ti něco podaří nebo nebudeš si s něčím vědět rady, budeš mít kolem sebe své kolegy(ně), na které se budeš moct obrátit.
  • Budeš analyzovat data v Google Analytics, ale i v Excelu či Open Refinu.
  • Budeš se učit dělat marketing lépe, jednodušeji a zábavněji.
  • Budeš pracovat s Google Analytics, AdWords, Sklikem, Mergadem, Heurekou, Zbožím, Biano a Facebookem.

Jak vypadá pracovní den v oXyShopu a jaké benefity na tebe čekají?

Co u nás získáš?

  • Odpovídající plat a spoustu motivace se stále zlepšovat.
  • Tunu nových zkušeností a skvělých zážitků.
  • Absolutní důvěru a volnost výměnou za vlastní zodpovědnost.
  • Pohodový a přátelský tým, který ti bude oporou nejen v pracovních záležitostech.
  • Okamžitý feedback na svou práci a zároveň možnost se kdykoliv vyjádřit k čemukoliv.
  • Firmu natolik velkou, aby se podílela na směřování české e-commerce a byla u zrodu zajímavých projektů.
  • Firmu natolik malou, abys mohl většinu kolegů znát a mohl se podílet na hledání těch nejvhodnějších způsobů, jak věci realizovat.

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svůj kontakt a my se ti ozveme. Potěší nás také tvůj životopis zaslaný na adresu magdalena.valaskova__at__oxyshop.cz.

Chci pracovat pro oXyShop

Zasláním CV a motivačního dopisu uchazeč uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.

Hledáš jinou příležitost?

Podívej se na našeho průvodce specializacemi. Najdeš více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.

Vstoupit do průvodce specializacemi v oXyShopu