Otevřít

Případová studie decoDoma.cz

Online inspirace krásným bydlením pro miliony zákazníků

logo

decoDoma_logo

decoDoma.cz navštíví ve špičkách desetitisíce nakupujících najednou

foto1

decoDoma_foto_sirsi

linka

decoDoma_linka

Zásilkový obchod decoDoma nabízí od podzimu 2012
prostřednictvím tištěných katalogů doplňky pro domácnost.
Souběžně se decoDoma rozhodlo vstoupit na online trh,
přestože jeho zákazníci neměli s nákupy na internetu příliš zkušeností.

linka

decoDoma_linka

ikona spoluprace

decoDoma_Ikona_spoluprace_vetsi2

Spolupracujeme od roku 2012

Majitelé firmy decoDoma chtěli zjistit, zda má prodej jeho zboží na internetu smysl.
V první fázi spolupráce jsme se proto dohodli na jednoduchém eshopu bez složitějších příprav.
Jeho úspěch předčil všechna očekávání - vydělal si na sebe už po prvním roce provozu.

foto2

decoDoma_Screen_01

linka

decoDoma_linka

Podruhé už na míru

Obraty eshopu rostly a majitel se rozhodl pro další investici.
Pro decoDoma jsme provedli důkladnou předimplementační analýzu včetně uživatelského průzkumu a analýzy
chování zákazníků. Na základě získaných dat jsme navrhli informační architekturu eshopu, drátěný model,
grafickou podobu a v září 2015 spustili nový eshop na míru.

foto2

decoDoma_Screen_02-vetsi

linka

decoDoma_linka

Nová skupina zákazníků

Za ecommerce úspěchem firmy decoDoma stál především fakt,
že zboží na webu zaujalo novou skupinu zákazníků, kterou obvykle zásilkové katalogy nezajímají.

linka

decoDoma_linka

Eshop pro každého

Kvůli dvěma zcela odlišným skupinám zákazníků jsme museli navrhnout eshop s dostatečně
jednoduchým ovládáním a zároveň přitažlivým vzhledem.
Důraz jsme proto kladli především na intuitivní ovládání také z mobilních zařízení.

foto3

decoDoma_Screen_03-male_orez1

linka

decoDoma_linka

Od psacího stroje rovnou k tabletu

Poměrně starší klientela eshopu decoDoma se sice nenaučila nakupovat na počítačích, ale tablety a mobilní zařízení
ovládá dobře. Víc než jedna třetina přístupů na eshop se uskutečňuje z mobilních zařízení.

foto4

decoDoma_Screen_04-vetsi

linka

decoDoma_linka

ikona tým

decoDoma_Ikona_Vyhrazeny_tym-vetsi

Vlastní vyhrazený tým

Jak eshop decoDoma rostl, zvyšovaly se i jeho požadavky.
Vyčlenili jsme proto vyhrazený tým specialistů, kteří jsou pro decoDoma kdykoli k dispozici.
Eshop je tak naším společným dítětem a společně s decoDoma plánujeme veškerý rozvoj eshopu.

linka

decoDoma_linka

Bezpečné a robustní hardwarové řešení

Spuštěním televizních reklam, které generují obrovskou jednorázovou návštěvnost, jsme museli sáhnout
k robustnímu hardwarovému řešení. Vytvořili jsme novou hardwarovou strukturu a znásobili počet aplikačních
i databázových serverů. Díky load balancerům máme zajištěnou vyrovnanou distribuci zatížení serverů
a garantujeme bezpečný provoz eshopu i v případě, že některé z nich vypadnou.

foto5

decoDoma_HW-vetsi

linka

decoDoma_linka

Český košík roku 2016

decoDoma se díky kvalitní responzivní verzi, pohodlnému košíku i intuitivnímu
ovládání dostalo mezi TOP 10 eshopů studie Český košík roku 2016.

foto6

decoDoma_Screen_05

foto7

decoDoma_Screen_06-vetsi

linka

decoDoma_linka

Bez online marketingu jakoby eshop nebyl

Když se klient rozhodl pro eshop na míru, byl oXyShop u všech analýz a plánování.
Společně jsme tak připravili i strategii online marketingu. Tady ale naše role nekončí.
oXyShop je partnerem po celou dobu existence eshopu.
Online marketing pro decoDoma.cz spravujeme v rámci našich interních
kapacit a pracujeme na jeho růstu dnes a denně.

Uživatelské testování

Provádíme průběžné uživatelské testování a jeho výsledky pak implementujeme i v rámci UX.
I proto zákazníci na eshopu za rok 2016 nakoupili více než 600 000 kusů zboží.

linka

decoDoma_linka

uvozovky

CZC_Uvozovky_vetsi

citace

decoDoma_Petra_Demlova

linka

CZC_linka_delsiokraj_horni