Otevřít

Případová studie Gastronom.cz

Pohodlný nákup profesionálního gastro vybavení

1200
1200

Gastrofirma s vybavením pro restaurace, hotely a další provozy s výdejem jídla

Gastronomická cesta k úspěchu v B2B i B2C

uvod-gastronom
uvod-gastronom

Moderní řešení, které šetří čas a zvyšuje obrat

Zaměřeno na růst

Po letech v e-commerce chtěl Gastronom změnit nevyhovující e-shopové řešení a najít takové, které bude moderní a pomůže firmě nastartovat další růst. Spolupráci jsme zahájili v roce 2016 a od té doby se věnujeme celé řadě aktivit. Pro Gastronom jsme vymysleli funkcionality na míru a pustili jsme se i do výkonnostních marketingových kampaní.

Technologie na míru a na přání - ESO9 konektor

Firma měla od začátku jasné přání, aby se nový e-shop dal napojit na informační systém ESO9, a tím se okamžitě synchronizovaly objednávky. Dali jsme proto hlavy dohromady s mateřskou společností ESO9 International a.s. a vyvinuli jsme konektor, který patří mezi naše nejvyspělejší technologická řešení. Díky úpravám na míru může Gastronom obsluhovat e-shop výhradně přes ESO9. Firma tím ušetřila obrovské množství času, který se hodí pro další rozvoj podnikání.

eso9-mobile
eso9-mobile

Online reklama, která slaví úspěch

tablet-ppc
tablet-ppc

Od servisu po výkon

Ze začátku jsme kvůli pandemii koronaviru připravovali kampaně jen na servis. Později jsme se vrhli také na správu výkonnostních kanálů pro celý zbytek sortimentu, a to na Skliku, Google Ads, Heureka, Zboží.cz.

Kampaně pro B2B i B2C

Při analýze jsme si všimli, že zatímco odborná veřejnost (B2B) hledá v e-shopu často přímo název a typ produktu, zákazníci z B2C vyhledávají méně odborné fráze. Využíváme proto výrazy, které pokryjí celou škálu a pracujeme s často vyhledávanými dotazy.

tablet-ga-sklik
tablet-ga-sklik

Technologie, které usnadní nákupy

tablet-popis
tablet-popis
  • ADD položky - společně s firmou Softech, implementačním partnerem ESO9, jsme vytvořili “add položky”. Takzvaný “Black Box” neboli černá skříňka v sobě ukrývá HTML strukturu dat s informacemi, které přenášíme přímo do e-shopu Gastronomu. Zatímco v e-shopu se tak zobrazí důležité informace jako popisky produktů, do ESO9 už se tyto údaje nepropisují, protože by zbytečně obtěžovaly klienta.
  • Nákup po balení - díky propojení s ESO9 se zákazníkovi zobrazí také minimální balené množství v detailu produktu. To se automaticky načítá z ESO9 podle toho, po kolika kusech je možné zboží prodávat. Zákazník si pak může objednat zboží pouze v tomto počtu kusů nebo jeho násobcích, jiné množství mu e-shop koupit neumožní.
tablet-baleni
tablet-baleni

tablet-souvisejici-zbozi3 (1)
tablet-souvisejici-zbozi3 (1)
  • Související služby - e-shop má rozmanitý sortiment, od kuchyňských potřeb přes gastro techniku po mycí prostředky. Pro lepší orientaci při nakupování jsme vyvinuli funkci automatického vkládání produktů do sekce “Související zboží”. Vybrané produkty se zákazníkovi zobrazí podle kategorie, výrobce anebo na základě toho, co si uživatel zrovna prohlíží.

  • Cashback systém - Gastronom nabízí zákazníkům mezinárodní věrnostní Cashback kartu. Díky ní získají peníze zpět z nákupů nejen u Gastronomu, ale taky u tisíců dalších spolupracujících firem po celém světě. Do e-shopu jsme proto zapojili funkcionalitu, která synchronizuje interní zákaznické karty a přenáší věrnostní body.
tablet-vernostni-karta
tablet-vernostni-karta
NaCesty_linka
NaCesty_linka

kravar
kravar

"Díky úpravám na míru, které oXyShop ve spolupráci se společností ESO9 a jejich implementačním partnerem Softech navrhl, nyní můžeme veškerou správu dat obsluhovat výhradně na straně ESO9. A to je pro nás obrovská úspora času."

František Kravar, Specialist ICT

Chcete zažít podobný příběh?

Vytvoříme vám promyšlené e-commerce řešení a budeme vaším partnerem na cestě za úspěchem. Začít můžeme hned, naši experti se s vámi rádi setkají a proberou vaše představy.