Otevřít

Revoluce pro váš e-mail marketing

Díky plnému napojení oXyShopu a Ecomailu zlepšíme výsledky vašeho e-mail marketingu o stovky procent

Jak vám zásadně změníme e-mail marketing

1. krok - Vytvoříme strategii a plán rozesílek na míru

  • probereme s vámi zákazníka i sortiment
  • určíme si cíle a priority
  • vytvoříme přehledný diagram, jak se bude pracovat se zákazníkem
emailing
emailing
email-strategie
email-strategie

2. krok - Napojíme váš e-shop na Ecomail

  • zajistíme napojení e-shopu přes API
  • ověříme Vaše domény a připravíme nástroj
  • dostaneme do Ecomailu všechna potřebná data

3. krok - Vytvoříme e-maily a nastavíme rozesílky

  • graficky i obsahově navrhneme všechny e-maily
  • nastavíme automatizace podle vypracované strategie
  • odstartujeme revoluci vašeho e-mail marketingu
krasne-emaily2
krasne-emaily2

vykonnostni-marketing3
vykonnostni-marketing3

4. krok - Pokračujeme s dlouhodobou spoluprací

Domluvíme se na dalších pracích, nebo vám doporučíme školení, díky kterému si budete schopni rozesílky dělat sami. Jsme vaším partnerem pro rozvoj e-shopu po celou dobu podnikání.

Zajímá vás další marketingová spolupráce?

Chci chytrý e-mail marketing

Výhody Ecomailu

Automatizace

automatizace

Už žádné ruční rozesílání každého newsletteru. Ecomail to udělá za vás.

Segmentace

segmentace

Rozdělte si zákazníky, jak potřebujete, a posílejte jim jen to, co je skutečně zajímá.

Personalizace

personalizace

Oslovte zákazníka přímo jménem a přizpůsobte mu e-mail přesně na tělo.

Jednoduché propojení Ecomailu a oXyShopu

ecomail_oxyshop
ecomail_oxyshop

Kompletní propojení oXyShopu s řešením Ecomail vám umožní pracovat hromadně s vašimi kontakty, automatizovat rozesílky nebo vytvářet individuální e-mailové skupiny. Díky tomuto propojení získáte efektivní nástroj pro správu vašich kontaktů.

  • přenos zákazníků a objednávek do Ecomailu (e-maily, adresy, jména, zakoupené produkty, jejich kategorie a ceny)
  • možnost segmentovat zákazníky dle obchodních dat (zakoupil zboží z kategorie, zakoupil konkrétní produkt, nakoupil nad určitou částku, nakoupil v období...)
  • zpětné odhlášení z Ecomailu do e-shopu (když se zákazník odhlásí, pozná to i váš e-shop)
  • dotazování zákazníků na preference = štítkování zákazníků za základě jejich vlastní volby (zákazník si může sám vybrat, o jaké rozesílky má zájem)
  • sběr e-mailů pomocí formulářů a pop-up oken
  • automatizace = rozesílání konkrétních e-mailů na základě akcí zákazníků (uvítací e-maily, děkovné e-maily, rozesílání slevových kódů...)
  • responzivní drag and drob šablony s jednoduchým skládáním produktů během pár minut
  • kampaň opuštěný košík

Případová studie

mpouzdra
mpouzdra

Promyšlená strategie e-mail marketingu v praxi

Model telefonu jako klíč k e-mailovému marketingu

Ovládnout disciplínu e-mail marketingu není těžké, pokud máte dobrý nápad. Třeba rozdělovat zákazníky podle jiného klíče – modelu jejich telefonu.

Společně s e-shopem Mpouzdra.cz jsme vytvořili promyšlenou strategii e-mail marketingu.

Nejste v tom sami

tym_online_marketingu
tym_online_marketingu

Chcete e-mail marketingovou strategii na míru?

Rádi vám pomůžeme.


Setkejte se s námi