Jak vám zásadně změníme e-mail marketing
1. krok - Vytvoříme strategii a plán rozesílek na míru
- probereme s vámi zákazníka i sortiment
- určíme si cíle a priority
- vytvoříme přehledný diagram, jak se bude pracovat se zákazníkem


2. krok - Napojíme váš e-shop na Ecomail
- zajistíme napojení e-shopu přes API
- ověříme Vaše domény a připravíme nástroj
- dostaneme do Ecomailu všechna potřebná data
3. krok - Vytvoříme e-maily a nastavíme rozesílky
- graficky i obsahově navrhneme všechny e-maily
- nastavíme automatizace podle vypracované strategie
- odstartujeme revoluci vašeho e-mail marketingu


4. krok - Pokračujeme s dlouhodobou spoluprací
Domluvíme se na dalších pracích, nebo vám doporučíme školení, díky kterému si budete schopni rozesílky dělat sami. Jsme vaším partnerem pro rozvoj e-shopu po celou dobu podnikání.
Výhody Ecomailu
Automatizace

Už žádné ruční rozesílání každého newsletteru. Ecomail to udělá za vás.
Segmentace

Rozdělte si zákazníky, jak potřebujete, a posílejte jim jen to, co je skutečně zajímá.
Personalizace

Oslovte zákazníka přímo jménem a přizpůsobte mu e-mail přesně na tělo.
Jednoduché propojení Ecomailu a oXyShopu

Kompletní propojení oXyShopu s řešením Ecomail vám umožní pracovat hromadně s vašimi kontakty, automatizovat rozesílky nebo vytvářet individuální e-mailové skupiny. Díky tomuto propojení získáte efektivní nástroj pro správu vašich kontaktů.
- přenos zákazníků a objednávek do Ecomailu (e-maily, adresy, jména, zakoupené produkty, jejich kategorie a ceny)
- možnost segmentovat zákazníky dle obchodních dat (zakoupil zboží z kategorie, zakoupil konkrétní produkt, nakoupil nad určitou částku, nakoupil v období...)
- zpětné odhlášení z Ecomailu do e-shopu (když se zákazník odhlásí, pozná to i váš e-shop)
- dotazování zákazníků na preference = štítkování zákazníků za základě jejich vlastní volby (zákazník si může sám vybrat, o jaké rozesílky má zájem)
- sběr e-mailů pomocí formulářů a pop-up oken
- automatizace = rozesílání konkrétních e-mailů na základě akcí zákazníků (uvítací e-maily, děkovné e-maily, rozesílání slevových kódů...)
- responzivní drag and drob šablony s jednoduchým skládáním produktů během pár minut
- kampaň opuštěný košík
Případová studie

Promyšlená strategie e-mail marketingu v praxi
Model telefonu jako klíč k e-mailovému marketingu
Ovládnout disciplínu e-mail marketingu není těžké, pokud máte dobrý nápad. Třeba rozdělovat zákazníky podle jiného klíče – modelu jejich telefonu.
Společně s e-shopem Mpouzdra.cz jsme vytvořili promyšlenou strategii e-mail marketingu.
Nejste v tom sami
