Otevřít

Rozjeďte eshop s moduly zdarma podle vašeho oboru

Akce pro nové majitele pronajímaných eshopů

Nastartujte svůj eshop se správnými moduly

Většina eshoperů spouští svůj eshop opatrně a často vlastně i bez propracovanější strategie. Nebuďte jako většina a mějte jasný cíl ještě před tím, než eshop poprvé spatří vaši zákazníci. Možnosti rozšíření a modulů jsme pro váš pronajímaný oXyShop rozdělili do následujících kategorií podle typu sortimentu:

Design & Móda

fashion_square
fashion_square

Je sortiment vašeho eshopu zaměřen na designové věci, oblečení, obuv či doplňky?

Elektronika

navrh-bez-nazvu
navrh-bez-nazvu

Provozujete eshop s elektronikou a chtěli byste získat více zákazníků a zvýšit tak počet objednávek?

Hobby

hobby
hobby

Je váš eshop zaměřen na dům a zahradu, či potřeby pro kutily?

Léčiva

navrh-bez-nazvu-1
navrh-bez-nazvu-1

Máte eshop s léky, doplňky stravy a dalším lékařským sortimentem?

Průmysl & Materiál

naradi
naradi

Podnikáte v oblasti strojírenství, stavebnictví či jiném průmyslu? Máte eshop se součástkami nebo materiálem?

Potraviny & Drogerie

oxyshop_ikona_38
oxyshop_ikona_38

Jsou vaším sortimentem potraviny, nápoje nebo drogistické potřeby?

oxyshop_ikona_17
oxyshop_ikona_17

Nenašli jste svoji kategorii? I pro vás máme řešení!

Individuální konzultace

Bez základů to nejde

Ať už se pustíte do podnikání v jakémkoli oboru a váš eshop má jakýkoli sortiment, vždy musíte mít přehled o tom, odkud k vám zákazníci přicházejí. Proto pro všechny bez rozdílu je základem rozšíření Google Analytics ecommerce.
Tento nástroj měří chování uživatelů na eshopu, zaznamenává zdroje návštěv a hlavně změří každou objednávku včetně její hodnoty. Máte tak snadno pod kontrolou, odkud přichází lidé, kteří nejvíce nakupují, a které zdroje návštěv jsou naopak problematické. Cesty, odkud vaši zákazníci přicházejí, se vyplatí sledovat - díky nim můžete rozvíjet a investovat do kanálů, které stojí za to. Nastavení PPC kampaní se neobejde bez implementace měřících kódů tak, abyste v Google Analytics viděli správné informace.

Design & móda

fashion
fashion

Pokud prodáváte unikátní produkt nebo nemáte na trhu konkurenci, budou pro vás stěžejní kampaně pro akvizici nových zákazníků. Doporučujeme využít jak Google Ads, tak také Skliku pro PPC kampaně. Nezapomeňte i na facebookové kampaně, včetně Facebook Dynamického remarketingu, který zprovozníte díky Facebook Pixelu. Dále vám doporučujeme zvolit správný zbožový vyhledávač.

V případě unikátního designu vašeho produktu je vhodné využívat srovnávačů Biano, Favi a Glami, protože tam zákazníci hledají na základě fotografií („nejdou po ceně“). V případě módy je ideální vyhledávač Glami. Ten nabízí funkci Glami pixel, která funguje na principu zobrazování vašich produktů té správné cílové skupině. Pokud prodáváte stejný sortiment jako několik dalších eshopů, můžete využít nejpopulárnější cenové srovnávače u nás - Heureka.cz a Zbozi.cz.

Vhodné moduly pro váš eshop, které vám pomůžeme správně nastavit:

  • Pokročilé SEO nastavení
  • Google Analytics ecommerce
  • Kategorie pro Google nákupy
  • Kategorie pro Glami
  • Feed pro Glami
  • Feed Google Nákupy
  • Měření konverzí SKLIK
  • Měření konverzí Google Ads
  • Facebook Pixel -kompletní product Audiences remarketing
  • EcoMail – základní propojení API mailingového nástroje
Vyzkoušejte moduly zdarma
6317-oxyday_linka_960
6317-oxyday_linka_960

Elektronika

elektronika
elektronika

Eshopy s elektronikou jsou často svázaní pevnou, mnohdy nízkou marží. Pro takový eshop jsou stěžejní zbožové srovnávače Heureka a Zbozi. Dost pravděpodobně budete potřebovat párovací moduly Kategorie Heureka, Zbozi a Google. Jsou to ideální nástroje v situaci, kdy vaše produkty a kategorie nejsou dle specifikací daných služeb.

Dále využijte produktových kampaní na Google a Seznam. V tomto odvětví doporučujeme pracovat s email marketingem jako nástrojem pro prodej příslušenství či jako součást kvalitní péče o zákazníka.

Vhodné moduly pro váš eshop, které vám pomůžeme správně nastavit:

  • Pokročilé SEO nastavení
  • Google analytics Ecommerce
  • Kategorie pro Heureka.cz
  • Kategorie pro Google nákupy
  • Kategorie pro Zbozi.cz
  • Feed Google Nákupy
  • Měření konverzí Heureka
  • Měření konverzí Zbozi.cz
  • Měření konverzí SKLIK
  • Měření konverzí Google Ads
  • Ověřeno zákazníky Heureka.cz
  • EcoMail – základní propojení API mailingového nástroje
VYZKOUŠEJTE MODULY ZDARMA
6317-oxyday_linka_960
6317-oxyday_linka_960

Hobby

hobby
hobby

Tyto eshopy mají zpravidla velkou výhodu, a tou je zajímavý obsah. Protože se sortiment točí kolem koníčku, zákazníci si ho budou všímat neustále, protože jejich poptávka vlastně nikdy nemizí. Kvalitní a poutavé texty, videa a fotografie využijete naplno na sociálních sítích, kvalitním SEO pro vyhledávače a v emailingu.

Sociálním sítím těchto eshopů budou navíc slušet i soutěže – představte si, že zákazníci se ochotně pochlubí svými výtvory a vy se tak odlišíte od ostatních s hesly „lajkuj a sdílej“.

Vhodné moduly pro váš eshop, které vám pomůžeme správně nastavit:

  • Pokročilé SEO nastavení
  • Google analytics Ecommerce
  • Kategorie pro Google nákupy
  • Feed Google Nákupy
  • Měření konverzí SKLIK
  • Měření konverzí Google Ads
  • Facebook Pixel -kompletní product Audiences remarketing
  • EcoMail – základní propojení API mailingového nástroje
Vyzkoušejte moduly zdarma
6317-oxyday_linka_960
6317-oxyday_linka_960

Léčiva

leciva
leciva

Jste-li lékárna či eshop s potravinovými doplňky, zákazníci budou pravděpodobně ti, kteří již shání konkrétní produkt a nic víc. A proto je potřeba se zaměřit i na budování konkurenční výhody. Jakmile si nastavíte produktové kampaně a zbožové srovnávače, zaměřte se na tvorbu obsahu (tipy, rady, léčivky, staré ověřené rady, co na jaké obtíže pomáhá atd.) a pokuste se zaměřit na segmentaci zákazníků. Jakmile budete znát své zákazníky, máte unikátní příležitost jim skrze mailing nebo sociální sítě nabízet obsah, který ocení.

Vhodné moduly pro váš eshop, které vám pomůžeme správně nastavit:

  • Pokročilé SEO nastavení
  • Google analytics Ecommerce
  • Kategorie pro Heureka.cz
  • Kategorie pro Google nákupy
  • Kategorie pro Zbozi.cz
  • Feed Google Nákupy
  • Měření konverzí Heureka
  • Měření konverzí Zbozi.cz
  • Měření konverzí SKLIK
  • Měření konverzí Google Ads
  • Ověřeno zákazníky Heureka.cz
  • EcoMail – základní propojení API mailingového nástroje
Vyzkoušejte moduly zdarma
6317-oxyday_linka_960
6317-oxyday_linka_960

Průmysl & Materiál

material
material

Eshopy s materiálem, součástkami nebo jinými díly nebývají zaměřeny jen na koncového zákazníka, ale často také na B2B, tedy přímý prodej jiným firmám. U takového eshopu musíte velmi pečlivě pracovat se SEO a dlouhodobě budovat kvalitní popis produktů včetně všech parametrů, aby produkty bylo možné najít ve vyhledávačích Google a Seznam.

Kromě PPC kampaní je tady velmi důležitý i email marketing a budování dobrých vztahů s koncovými i firemními zákazníky. Pokud zákazníci nakupují pravidelně, doporučujeme jim například posílat jednou za kvartál připomínku, aby si doplnili zásoby. Nebo zákazníky odměňujte za dosažení určité celkové útraty.

Vhodné moduly pro váš eshop, které vám pomůžeme správně nastavit:

  • Pokročilé SEO nastavení
  • Google analytics Ecommerce
  • Feed Google Nákupy
  • Měření konverzí SKLIK
  • Měření konverzí Google Ads
  • EcoMail – základní propojení API mailingového nástroje
Vyzkoušejte moduly zdarma
6317-oxyday_linka_960
6317-oxyday_linka_960

Potraviny & Drogerie

navrh-bez-nazvu-5
navrh-bez-nazvu-5

Stejně jako u všech eshopů je důležité pokrýt PPC kampaně. Nicméně doporučujeme soustředit se na špičkovou službu zákazníkovi – od nákupu na vašem eshopu, emaily/sms, zabalení produktu, možný dárek pro VIP objednávky, kurýra a žádost o zpětnou vazbu. Péče o zákazníka je zde důležitější než kdy jindy, protože tento sortiment nakupujeme opakovaně a s poměrně krátkou periodicitou.

Zákazník bude velmi brzy potřebovat opět nakoupit podobné zboží. Pokud odvedete dobrou práci, budete to právě vy, na koho se příště obrátí. Z reklamních kanálů je tedy naprosto zásadní email marketing. Konkurenční výhody se budou velmi dobře šířit na sociálních sítích. Nemusíte se obávat, že svou nabídkou zasáhnete nerelevantní zákazníky. Jíst totiž musí každý.

Vhodné moduly pro váš eshop, které vám pomůžeme správně nastavit:

  • Google analytics Ecommerce
  • Kategorie pro Google nákupy
  • Měření konverzí SKLIK
  • Měření konverzí Google Ads
  • EcoMail – základní propojení API mailingového nástroje
Vyzkoušejte moduly zdarma
6317-oxyday_linka_960
6317-oxyday_linka_960