Vydělávejte na cross-sellingu a nabídněte zákazníkům při nákupu doplňující produkty. Využijte i dalších vlastností modulu a nechte si na titulní stránce zobrazit nejprodávanější zboží.
Co umí modul cross-selling
Cross-selling, doplňky, alternativní zboží umí:
- nabízet další podobné produkty,
- propojit produkt s jeho doplňky a příslušenstvím,
- zvýraznit doporučené produkty,
- inzerovat naposledy prohlédnuté výrobky,
- generovat nebo dynamicky nastavit zobrazení nejprodávanějších produktů na titulní stránce,
- spravovat nákupy “na poslední chvíli,”
- kombinovat různé typy akcí na titulní stránce.
Jak funguje modul cross-selling
- Žena si chce objednat červenou sukni, ale oblečení jeuž vyprodané.
- Na produktové stránce se jí zobrazí další podobné produkty - jiné červené sukně, které jsou skladem.
- U sukně se může zobrazit i nabídka doplňujícího zboží jako je červená kabelka nebo šátek.
Tipy, jak využijete modul cross-selling ve svém eshopu
- Přilákejte zákazníky
Využijte titulní stránku naplno a prodávejte i na ní. Můžete na ní zobrazit nejprodávanější výrobky nebo naposledy prohlížené zboží. - Prodávejte víc
Upozorněte klienty na doplňující zboží. K fotoaparátu jim můžete nabídnou třeba odpovídající obal a náhradní baterii. Zákazník nemusí sám vhodné doplňky složitě hledat. - Podobné zboží
Nepřicházejte o zákazníka, protože zboží, které chce, je vyprodané. Pomozte mu a nabídněte alternativy, ze kterých si může vybrat.
Mini
ANO
Standard
ANO
Premium
ANO