Ujistěte zákazníky, že na objednávce pracujete. Automaticky jim odesílejte e-maily, kdykoliv se změní stav jejich objednávky.
Co umí modul e-mailový stav
E-mailový stav objednávky umí:
- poslat automaticky zákazníkovi oznámení při změně stavu objednávky,
- nahradit funkcionalitu ERP systému a reagovat na objednávky, které nevznikly přímo v eshopu, pokud je v databázi e-mail klienta,
- přizpůsobit se na míru.
Jak funguje modul e-mailový stav
- Odešlete objednané zboží klientovi.
- Zákazníkovi přijde e-mail s oznámení, že jeho objednávka je už na cestě.
- podrobný návod, jak modul funguje, najdete zde.
Tipy, jak využijete modul e-mailový stav ve svém eshopu
- Přehled o objednávce
Zákazník má perfektní přehled o tom, jak to vypadá s jeho objednávkou - jestli už přišla ze skladu a kdy ji eshop odeslal. Nemusí telefonovat nebo posílat e-maily a vy tak ušetříte svůj čas. - Modul na míru
Součástí je analýza vašich potřeb a nastavení parametrů modulu na míru vašemu podnikání. Vy sami si vyberete, při jakých příležitostech dostane zákazník zprávu.
Mini
ANO
Standard
ANO
Premium
ANO