Otevřít

Zopim

Rozšíření oXyShopu

Komunikujte se zákazníkem přes live chat Zopim. Návštěvník se v reálném čase může obsluhy zeptat na cokoliv - stejně jako v kamenném obchodě.

Co umí modul Zopim

  • zprostředkovat komunikaci se zákazníkem v reálném čase,
  • sledovat pohyb zákazníka v eshopu,
  • zeptat se klienta, jestli nepotřebuje poradit,
  • odpovídat na dotazy zákazníků,
  • ukázat, jestli je zákaznická podpora offline nebo online.

Jak funguje modul Zopim

  • U Zopim si koupíte nebo stáhnete licenci na jejich live chat.
  • Unikátní kód, který dostanete, předáte svému osobnímu konzultantovi.
  • Nahrajeme modul.
  • Když do vašeho eshopu přijde zákazník, vidí vpravo dole okno s chatem.
  • Pokud má otázku, napíše ji, a operátor mu ihned odpoví.
  • Jestliže operátor vidí, že zákazník nenakupuje, sám mu napíše a zeptá se, s čím potřebuje poradit.

Tipy, jak využijete modul Zopim ve svém eshopu

  1. Odlišení od konkurence
    Nabídnete zákazníkům živou komunikaci s prodavačem jako v kamenném obchodě. Zákazníci nakupují víc, když mají možnost si o produktu s prodávajícím promluvit.
  2. Licence zdarma
    Na výběr máte chaty Lite, Team a Bussines. Lite je vhodný pro malé eshopy a Zopim ho nabízí zdarma. Proto je nasazení live chatu levnější, než si myslíte.
Standard
1 190 Kč
45 €
Premium
ANO