Otevřít

Administrace oXyShopu: Mějte ji v malíčku a využijte ji naplno

Váš e-shop toho umí mnohem více, než si myslíte

Naučíme vás pracovat s pokročilými funkcemi v administraci oXyShopu. Zjistíte, jak efektivně oslovovat nové i stávající zákazníky a vylepšovat obchod podle jejich přání. Řekneme si, jak ze svého e-shopu vytěžit maximum. Očekávejte tipy a triky, které vaše podnikání posunou dál.

Absolvovali jste úvodní kurz Jak nastartovat úspěšný e-shop, základy obchodu máte zvládnuté a teď to chcete rozjet skutečně ve velkém? Potřebujete zkušeného průvodce administrací, který vám ukáže základní i pokročilá nastavení a tipy pro posílení vašeho byznysu na internetu? Pak je tento workshop právě pro vás.

Co bude obsahem workshopu?

Základní nastavení administrace oXyShopu

Nejste si jisti, jak vložit produkt na e-shop? Jak spravovat filtry a parametry? Máte v nabídce moduly, které neumíte použít? Nevěšte hlavu. Vše vám vysvětlíme prakticky a jednoduše.

Nejste si jisti, jak vložit produkt na e-shop? Jak spravovat filtry a parametry? Máte v nabídce moduly, které neumíte použít? Nevěšte hlavu. Vše vám vysvětlíme prakticky a jednoduše.

Poradíme vám se vším, co se administrace oXyShopu týká:

  • vložení produktů na e-shop
  • nastavení filtrů a parametrů
  • tvoření cenových kategorií
  • vložení novinek a souborů
  • práce s moduly Countdown, Zjednodušený košík a s WYSIWYG
  • vytvoření jazykových mutací

Slevy včetně všech tipů a triků

Češi slevy milují - využijte toho ve svůj prospěch. Naučíme vás, jak nastavit slevy ve vašem oXyShopu. Navíc dostanete spoustu tipů z praxe, jak na slevách netratit.

Češi slevy milují - využijte toho ve svůj prospěch. Naučíme vás, jak nastavit slevy ve vašem oXyShopu. Navíc dostanete spoustu tipů z praxe, jak na slevách netratit.

Slevy a poukázky

  • tvorba a nastavení slev, druhy slev, jejich označování a časová platnost
  • přiřazování slev k produktům, ke kategoriím a uživatelským skupinám
  • jak to vypadá, když zákazník slevu uplatní
  • variabilita slev, využití v kombinaci s doplňujícím modulem Pobídky

Křížový prodej a doplňky

  • co je to křížový prodej a kde ho v administraci najdu
  • využití v pop-up oknech a nákupním košíku
  • praktické tipy

Množstevní slevy

  • jak fungují množstevní slevy a proč jsou užitečné
  • kde a jak se nastavují a zobrazují

Objednávky, CMS, iDoklad

E-shop prodává, ale místo toho abyste se radovali, jste zoufalí. Ve všem je chaos! Nebojte se. Ukážeme vám, jak pracovat s objednávkami u nenapojeného řešení a další užitečné věci.

E-shop prodává, ale místo toho abyste se radovali, jste zoufalí. Ve všem je chaos! Nebojte se. Ukážeme vám, jak pracovat s objednávkami u nenapojeného řešení a další užitečné věci.

Práce s objednávkami u nenapojených řešení

  • úprava objednávky z hlediska dopravy a platby
  • přidání produktu do stávající objednávky
  • rozesílka e-mailů se stavem objednávky + trackovací číslo zásilky dopravce
  • exporty objednávek v XML formátu do libovolného IS

CMS (systém pro správu obsahu)

  • práce s CMS systémem
  • nastavení, větvení odkazování na kategorie a do menu

iDoklad

  • ukázka napojení iDokladu na oXyShop

Hromadná správa dat (HSD)

Skončete s otrockým upravováním každé položky a naučte se pracovat efektivně s modulem Hromadná správa dat. Údaje u stovek položek změníte na několik kliknutí - a ušetřený čas věnujete třeba vylepšování služeb.

Skončete s otrockým upravováním každé položky a naučte se pracovat efektivně s modulem Hromadná správa dat. Údaje u stovek položek změníte za několik kliknutí - a ušetřený čas věnujete třeba vylepšování služeb.

Hromadná správa dat

  • seznámení s fungováním hromadné správy dat
  • jak si s její pomocí usnadnit práci na maximum
  • výhody a nevýhody modulu
  • efektivní propojení hromadné správy dat s vašim e-shopem

Pro koho je workshop vhodný?

  • klienty oXyShopu, kteří využívají pronajímané e-shopové řešení a chtějí získat větší jistotu při práci s administrací e-shopu,
  • všechny, kteří chtějí naplno využít potenciál svého pronajímaného e-shopu od oXyShopu.

Doporučujeme, aby účastníci nejdříve absolvovali úvodní kurz Jak nastartovat úspěšný e-shop.

Časový harmonogram

09:50 – 10:00 Příchod účastníků
10:00 – 11:00 Základní funkce v administraci
11:10 – 12:00 Slevy včetně všech tipů a triků
12:10 – 13:00 Objednávky, CMS, iDoklad
13:10 - 14:00 Hromadná správa dat
14:00 - 14:30 Prostor pro dotazy a diskuzi

Cena školení

V ceně je zahrnuto občerstvení i studijní materiály. Na školení můžete po domluvě přijít i s kolegou.

  • Základní cena bez DPH 1 900 Kč

Termíny školení

6. 8. 2019 10:00-15:00
Brno, Londýnské náměstí 881/6
Školení povede: Martin Kafka
Školení pro mě určitě bylo přínosné. Lektoři vše vysvětlili srozumitelně a opírali se o praktické příklady. Líbilo se mi přirovnání i k již k existujícím kampaním, kdy lektoři vysvětlili, co je na nich dobře a co je naopak špatně. Překvapilo mě, jaké cíle si zvolit především u reklamy na sociálních sítích, a jakým způsobem zde reklamní sdělení formulovat. Získané znalosti ve firmě určitě uplatníme!
Petr Chochole, BMW M Jakeš
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
Školení oXy Online hodnotím zpětně jako jedinou správnou cestu k úspěchu, umožnilo mi přetavit zálibu na podnik. Díky úspěchu eshopu jsme museli rozšířit kapacity, abychom uspokojili poptávku zákazníků.
Jitka Dušáková, Hurapapir.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz

Může vás také zajímat