Otevřít

E-commerce strategie

Vše, co potřebuje vědět, abyste nastartovali a dlouhodobě provozovali úspěšný e-shop

Vyplatí se mi provozovat e-shop? Mám dobře nastavenou strategii svého e-shopu? Jak nastavit ekonomiku, aby se mi e-shop vyplatil nebo začal vydělávat? Pokud si kladete alespoň jednu z těchto otázek, pak je tento workshop právě pro vás.

Co si z workshopu odnesete?

  • Naučíme vás přemýšlet nad strategickým řízením vašeho e-shopu.
  • Provedeme vás základní strategickou analýzou, které umožní klást správné otázky a hledat relevantní odpovědi.
  • Ujasníte si základní businessové otázky: Na jakém trhu chcete působit? Komu chcete své produkty prodávat? V čem je váš produkt unikátní? Jakou cenovou strategii máte zvolit? Co máte udělat jako první? Kdy a jak začnete vydělávat? Co všechno potřebujete?
  • Budete vědět, jak začít nebo co změnit.
  • Budete vědět, jaká čísla sledovat, abyste byl váš e-shop úspěšný.
  • Odnesete si jednoduchý strategický plán.

Po absolvování workshopu budete vědět, co dělat, aby váš e-shop vydělával.

Vše si ujasníte pomocí pracovního listu, který vás provede celou strategií krok po kroku.

Pro koho je workshop vhodný?

  • Začínající e-shopery, kteří si chtějí založit nový úspěšný e-shop - pomůžeme vám nastavit si strategii a ekonomiku e-shopu tak, aby dávala smysl.
  • Zkušenější e-shopery, kteří si chtějí založit další e-shop - při založení dalšího e-shopu stále musíte myslet na nastavení správné strategie a ekonomiku e-shopu. Pomůžeme vám rozjet další e-shop.
  • Zkušenější e-shopery, kteří přecházejí ze starého e-shopového řešení na nové - probereme s vámi požadavky a důvody pro přechod na jiné řešení a pomůžeme vám stanovit si správnou strategii, aby byl váš e-shop na novém řešení úspěšný.
  • E-shopery, kteří mají stagnující obrat či zisk - Pomůžeme vám s revizí obchodního nastavení e-shopu tak, abyste znovu nastartovali jeho finanční stránku. Často je to z důvodu špatného nastavení strategie nebo ekonomiky e-shopu.

Pro absolvování workshopu nemusíte být klientem oXyShopu.

Workshop je individuální a termín i místo vám rádi uzpůsobíme na míru až pro 5 lidí z vaší firmy. Vypsaný termín je tedy pouze orientační.

Hodí se vám více jiný termín či jiné místo (třeba u vás ve firmě)? Napište nám na skoleni__at__oxyshop.cz. Cena workshopu se se změnou termínu či místa nemění.

V ceně workshopu je zahrnuto:

  • drobné občerstvení
  • tištěné i elektronické studijní materiály
  • pracovní list
  • certifikát o absolvování školení

Cena školení

Cena platí až pro 5 lidí z jedné firmy. Uzpůsobte si termín i místo workshopu, cena zůstává stále stejná.

  • Základní cena bez DPH 2 990 Kč

Termíny školení

Termín i místo workshopu vám rádi uzpůsobíme na míru, dejte nám ho pouze vědět do poznámky v rezervačním formuláři.

25. 8. 2020 10:00-12:00
Brno, Londýnské náměstí 881/6
Školení povede: Ota Meissner
3. 9. 2020 10:00-12:00
Praha, Opletalova 55
Školení povede: Ota Meissner
Školení pro mě určitě bylo přínosné. Lektoři vše vysvětlili srozumitelně a opírali se o praktické příklady. Líbilo se mi přirovnání i k již k existujícím kampaním, kdy lektoři vysvětlili, co je na nich dobře a co je naopak špatně. Překvapilo mě, jaké cíle si zvolit především u reklamy na sociálních sítích, a jakým způsobem zde reklamní sdělení formulovat. Získané znalosti ve firmě určitě uplatníme!
Petr Chochole, BMW M Jakeš
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz

Může vás také zajímat