Otevřít

Workshop: 60 tipů pro zvýšení obratu i zisku e-shopu

Desítky praktických rad, tipů a doporučení pro růst tržeb vašeho e-shopu

E-shopeři se často setkávají se situací, kdy je jejich obrat ziskový, avšak stagnující. Jak můžete váš online byznys podpořit, aby byl začal opět růst?

Co bude obsahem workshopu?

  • Kdo je vaší konkurencí a jak se od ní odlišit - analýza konkurence, porovnání produktových nabídek, cenotvorby, vydefinování vlastní konkurenční výhody.
  • Vytvoření produktového listu a revize stávajících kampaní - úprava cenových nabídek, časově omezené akce v jednotlivých kategorií, nabídka příslušenství.
  • Plán marketingových akcí - označení konkrétních dnů i sezónnosti, plán kampaní, definice vhodných marketingových kanálů, tvorba strategie.
  • Výběr vhodných marketingových kanálů - definice cílů kampaní, komunikace, vyhodnocení výkonů, optimalizace kampaní, využívání nových trendů a potenciálu.
  • Design i možnosti e-shopu - moderní, čistý, důvěryhodný design, uvádění konkrétních informací, zdůraznění konkurenčních výhod, aktualizace novinek i bannerů.
  • Optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO) - analýza relevantních klíčových slov a jejich aplikace napříč e-shopem, správné formátování nadpisů, obrázků, práce se zpětnými odkazy (link building).
  • Práce se stávajícími zákazníky - segmentace zákazníků, individuální přístup, využívání remarketingových kampaní.
  • Komunikační strategie - jednotná komunikační strategie, využívání sociálních sítí, proaktivní přístup.
  • Referenční marketing - implementace modulu Heuréka, práce s referenčním marketingem.
  • Vstup na nový trh - ověření potenciálu například přes Google Market Finder, legislativa dané země, logistika.

Pro koho je workshop vhodný?

  • Chcete zvýšit výkonnost své e-shopu.
  • Rádi byste zvýšili svůj obrat i zisk.
  • Hledáte nové obchodní příležitosti.
  • Potýkáte se se stagnujícím obratem.

Nemusíte mít e-shop oXyShopu, tento workshop je vhodný pro všechny provozovatele online obchodů!

V ceně workshopu je zahrnuto:

  • drobné celodenní občerstvení v průběhu školení
  • tištěné i elektronické studijní materiály
  • možnost individuální konzultace s lektorem po skončení školení
  • certifikát o absolvování školení

Cena školení

V ceně je zahrnuto občerstvení i studijní materiály. Na školení můžete po domluvě přijít i s kolegou.

  • Cena pro klienty oXy 25% sleva pro všechny naše zákazníky 2 990 Kč
  • Základní cena bez DPH 3 990 Kč
  • Studenti 30% sleva pro studenty 2 790 Kč

Termíny školení

Individuální školení
Přizpůsobíme vám čas i místo
Školení pro mě určitě bylo přínosné. Lektoři vše vysvětlili srozumitelně a opírali se o praktické příklady. Líbilo se mi přirovnání i k již k existujícím kampaním, kdy lektoři vysvětlili, co je na nich dobře a co je naopak špatně. Překvapilo mě, jaké cíle si zvolit především u reklamy na sociálních sítích, a jakým způsobem zde reklamní sdělení formulovat. Získané znalosti ve firmě určitě uplatníme!
Petr Chochole, BMW M Jakeš
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
Školení oXy Online hodnotím zpětně jako jedinou správnou cestu k úspěchu, umožnilo mi přetavit zálibu na podnik. Díky úspěchu eshopu jsme museli rozšířit kapacity, abychom uspokojili poptávku zákazníků.
Jitka Dušáková, Hurapapir.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz