Otevřít

Storno podmínky školení

Na co myslet při zrušení účasti

Jste přihlášeni na neplacené školení a víte, že se nemůžete dostavit?

Informujte nás o tom prosím co nejdříve. Vaši přihlášku považujeme vzhledem k omezené kapacitě školení za závaznou a místo pak budeme moci v případě vašeho storna přenechat jinému zájemci z řad náhradníků.

Nebudete se moci zúčastnit již zaplaceného školení?

Informujte nás o tom prosím co nejdříve na výše uvedených kontaktech.

  • Při včasném stornování školení více než 7 pracovních dnů před termínem školení vám nabídneme jiný termín stejného školení, případně se domluvíme na účasti na jiném našem školení ve stejné či vyšší ceně (rozdíl v cenách se následně dorovná).
  • Pokud provedete storno školení 3 až 7 pracovních dnů před termínem, uplatňujeme 20% storno poplatek, nebo se domluvíme na účasti na jiném našem školení ve stejné či vyšší ceně (rozdíl v cenách se následně dorovná).
  • V případě, kdy stornujete školení do 3 pracovních dnů před termínem, propadne vám celá částka bez náhrady.

Po vzájemné domluvě za sebe můžete na objednané školení poslat náhradníka - především u placených školení nám prosím dejte vědět o těchto změnách co nejdříve, kvůli tisku certifikátů.

Zrušení školení ze strany pořadatele

Naše školení mají zpravidla nastavený minimální počet účastníku, aby se termín otevřel. Může se ale stát, že termín, na který jste přihlášeni, se nenaplní a tudíž jsme nuceni jej zrušit. V takovém případě vám samozřejmě vrátíme celou zaplacenou částku nebo se domluvíme na jiném termínu či jiném školení.

Mám otázku ke stornu nebo zrušení školení

Není vám něco jasné?
Potřebujete více informací?
Chcete provést změnu ve vaší účasti na školení?

Obraťte se na manažerku kurzů a workshopů.