Otevřít

Vyhrazené týmy

My tým specialistů sestavíme a řídíme, vy jej úkolujete a motivujete

Vyhrazené týmy jsou pro velké eshopy nezbytností

E-shop bleskově roste, stoupá konverze, návštěvnost a obrat. Spolu s tím ale rostou i nároky na optimalizaci a další rozvoj eshopu. Není možné čekat, až se uvolní kapacita programátorů, kodérů nebo projektových manažerů, protože to znamená velké finanční ztráty.

A v tomto okamžiku je nutné, abychom vám nabídli vyhrazené nebo částečně vyhrazené týmy se zavedenými agilními metodikami práce, které jako jediné zajistí, že budete mít kapacitu týmu k dispozici vždy.

blackboard
blackboard
na-gauci-2
na-gauci-2
porada2
porada2
recepce2
recepce2
testerka-u-chytre-steny-3
testerka-u-chytre-steny-3
vendy-a-materialy-ke-skoleni1
vendy-a-materialy-ke-skoleni1
vesele-u-komplu
vesele-u-komplu
work
work

Vyhrazený tým ochrání vaše investice do něj

Vyhrazené týmy znamenají jistotu toho, že peníze, které vložíte do vývoje e-shopu, jsou využity efektivněji: vrátí se vám nejen ve formě dobře odvedené práce, ale i ve vyšší efektivitě práce týmu. Za stejnou cenu odvede tým, který váš e-shop dobře zná (protože s ním denně pracuje), víc práce s nižší chybovostí.

Studie prokázaly, že nejefektivnější pro vývojáře je, když se věnuje jednomu nebo dvěma projektům, které jej plně vytěžují. Nejefektivněji ve spojení s agilními smlouvami.

Z hlediska zástupnosti není vhodné mít jedno- nebo dvoučlenný tým. Na začátku proto doporučujeme částečně vyhrazené týmy, kdy každý člen týmu má na starosti max. dva projekty.

My tým specialistů sestavíme a řídíme, vy jej úkolujete a motivujete

Naším úkolem je tým sestavit a řídit. Jeho základem jsou seniorští vývojáři, kteří výborně znají produkt. V případě potřeby si vyžádají spolupráci sdílených pracovníků (analytici, kodéři, grafici, online marketing, databázoví specialisté).

Celý tým moderuje zkušený projektový manažer, opět na podstatnou část svého úvazku.

Vašim posláním je tým úkolovat. Vy jste ti, kteří mají obchodní vizi – a tým je od toho, aby vám ji pomáhal naplnit. V pravidelných týdenních sprintech týmu dáváte zadání, diskutujete o tom, jak jej co nejlépe naplnit. Přebíráte od něj v roli vlastníka produktu hotovou práci, určujete, jaký má být další krok.

A motivujete tým, protože on je s vámi na jedné lodi. On je tím, kdo spolu s vámi vytvoří úspěšný internetový prodejní kanál. Spolu s vámi chce mít radost z úspěchu a prožívat s vámi neúspěchy. A motivujete sebe, protože jste přímo u zrodu velké věci: úspěšného eshopu.

Řekněte mi o vyhrazených týmech víc

Řekněte mi o vyhrazených týmech víc