Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu

Představte si kamenný obchod s ochotným prodavačem, který je připravený poradit zákazníkovi s nákupem. Aniž by ho jakkoliv manipuloval, nabídne mu v danou chvíli přesně to, co chtěl – případně i něco potřebného navíc. Stejnou situaci teď překlopte do online prostředí: zákazník zůstává, pružného prodavače jen nahradí šikovný algoritmus strojového učení. A na světě je nástroj, který zvedá obraty e-shopů až o čtvrtinu.

15. červen 2021

Režim OSS usnadní e-shopům plnit nová pravidla pro odvod DPH

V souvislosti s povinností sladit český zákon o DPH s unijními pravidly dochází od 1. července 2021 k významným změnám v oblasti vykazování a odvodu DPH. Úpravy postihnou především poskytovatele e-commerce, provozovatele e-shopů a elektronických rozhraní. V článku se zaměříme na režim jednoho správního místa, který v rámci přeshraničního prodeje do EU umožní odvádět DPH podáním v domovském státě a může tak e-shopařům řadu procesů výrazně usnadnit. Stávající režim MOSS (Mini One Stop Shop) bude do souladu s evropskými směrnicemi uveden pod novým označením OSS (One Stop Shop). Jak vyplývá ze změny názvu, možnosti jeho využití budou výrazně rozšířeny.

3. červen 2021

Změny v legislativě: 7 paragrafů v oblasti e-commerce

Podnikatele v oblasti e-commerce čekají změny v legislativě. Již platné evropské směrnice přetaví zákonodárci do českých právních předpisů v následujících měsících. Některé by ale měly vstoupit v platnost už 1. července 2021. E-shopy by tak měly být na změny zavčas připraveny!

1. červen 2021

Co všechno potřebujete vědět, když zvažujete outsourcing skladu?

V posledních letech se oblast e-commerce rozvíjí stále rychleji a pozvolna se mění způsob uvažování zákazníků i trendy v oblasti logistiky. Jedním z takových trendů je i samotné provozování vlastního skladu. Pokud vlastníte e-shop a skladovou logistiku řešíte svépomocí, určitě jste se už někdy setkali s obtížemi, které se čas od času mohou vyskytnout. S přibývajícími skladovými položkami se může komplikovat i proces pickování, koordinace pracovníků, vychystávání objednávek, a tím vzniká prostor pro chybovost. Podnikání online má ovšem jednu nespornou výhodu, a tou je možnost outsourcingu logistiky třetí stranou, díky které vás tyto problémy nemusí trápit. Co všechno ale potřebujete vědět, než některou z třetích stran oslovíte?

27. květen 2021

Jsou vaše očekávání od e-shopu správná?

Na online eventu APEK Partners: E-commerce a e-shopová řešení v roce 2021 zazněla přednáška našich specialistů Ondry Pešáka, Head of Digital Marketing a Radima Kříbka, Sales Representative, kteří účastníky seznámili s problematikou očekávání od e-shopu. Co většina klientů požaduje? Co skutečně chce? A jak tohoto cíle dosáhnout? To nejdůležitější vám předáme v článku.

14. květen 2021
Celkem 335 záznamů
<<Předchozí12356Další>>