Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Segmentace zákazníků

V eshopu je možné vytvářet dynamické skupiny, které rozčlení zákazníky do menších skupin přesně podle vašich potřeb nebo třeba podle nákupního chování. Přidávání nebo odebírání zákazníků ze skupin se řídí podle nastavených pravidel. Vyhodnocení/Kontrola, zda zákazník patří do skupiny, se provádí pravidelně každý den. S takto vytvořenými skupinami můžeme dále marketingově pracovat, například zasílat personifikované emailové newslettery.

Petr Uttendorfský
9. srpen 2016

Prázdniny? Volno? Neznáme, raději školíme.

Někdo jede na prázdniny k moři, jiný raději poznává české hory. Ale pro všechny se zájmem o sebevzdělávání jsme připravili několik školení. Vybrali jsme témata i úroveň odbornosti tak, aby si vybral každý, koho zajímá online marketing.

Radek Šauer
7. srpen 2016

Když se doopravdy rozhoduje: Stránka produktu (2. část)

V minulé části jsme vám ukázali věci, které by na stránce s produktem rozhodně neměly chybět a které jsou doslova nezbytné. V dnešním dílu se budeme věnovat doplňkům, které mít můžete a nemusíte. Ale vy je budete chtít, protože zásadním způsobem mohou zvýšit zákaznickou spokojenost.

Radek Šauer
28. červenec 2016

Když se doopravdy rozhoduje: Stránka produktu (1. část)

Jsme v situaci, kdy (stále ještě potenciální) zákazník našel náš eshop, zorientoval se v něm a nyní se konečně proklikl na konkrétní produkt. Pokud si myslíte, že celý proces automaticky spěje ke konverzi, musíme vás zklamat. Zákazník je totiž čím dál náročnější a vy můžete udělat až nepříjemné množství chyb. Na co byste se proto měli zaměřit?

Radek Šauer
19. červenec 2016
Celkem 92 záznamů
<<Předchozí12316Další>>