Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Když se doopravdy rozhoduje: Stránka produktu (2. část)

V minulé části jsme vám ukázali věci, které by na stránce s produktem rozhodně neměly chybět a které jsou doslova nezbytné. V dnešním dílu se budeme věnovat doplňkům, které mít můžete a nemusíte. Ale vy je budete chtít, protože zásadním způsobem mohou zvýšit zákaznickou spokojenost.

Radek Šauer
28. červenec 2016

Když se doopravdy rozhoduje: Stránka produktu (1. část)

Jsme v situaci, kdy (stále ještě potenciální) zákazník našel náš eshop, zorientoval se v něm a nyní se konečně proklikl na konkrétní produkt. Pokud si myslíte, že celý proces automaticky spěje ke konverzi, musíme vás zklamat. Zákazník je totiž čím dál náročnější a vy můžete udělat až nepříjemné množství chyb. Na co byste se proto měli zaměřit?

Radek Šauer
19. červenec 2016

Facebook Pixel

V pronajímaném oXyShopu je možné používat Facebook Pixel. Stačí, když se obrátíte na svého konzultanta a ten tuto službu aktivuje. Marketingový specialista s vámi dále může pomoci s vytvořením, nastavením, cílením reklamních kampaní a dynamického remarketingu na Facebooku.

Petr Uttendorfský
11. červenec 2016
Celkem 90 záznamů
<<Předchozí12315Další>>