Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Velké srovnání online tržišť neboli marketplaces 2021

Začít spolupracovat s větším hráčem, online tržištěm, je pro prodejce velkou příležitostí. Pokud e-shop máte, taková spolupráce vám rozšíří možnosti cílení na potenciální zákazníky. Pokud e-shop nemáte, jsou to pro vás ty nejjednodušší dveře do světa online. Oslovili jsme tři česká tržiště: Alza.cz, MALL.cz a ZOOT a připravili pro vás srovnání výhod, které svým partnerům nabízejí.

5. říjen 2021

3 tipy, které ocení zákazníci velkoobchodů

Čtete pravidelně náš blog? Díky poslednímu příspěvku víte, že 92 % nákupů velkoobchodních zákazníků začíná internetovým vyhledáváním. Co to znamená pro vás jako pro prodejce? Musíte vaše podnikání a e-shop co nejvíce přizpůsobit potřebám vašich cílových skupin. Chování velkoobchodních odběratelů se mění. Zákazníci čím dál více přenáší spotřebitelské nákupní chování ze soukromého života do nákupního chování v profesním životě. Očekávají pružné nákupní možnosti bez překážek a s maximálním uživatelským komfortem. Zprostředkovat jim tento nákupní zážitek je výzvou pro každou velkoobchodní firmu.

29. září 2021

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním

V oblasti marketingu existuje jedna jediná jistota. Jsou to rychlé změny, jejichž rychlost ještě zXnásobila pandemie covidu. Stejně jako se rychle posouvá segment B2C, se významně mění také nákupní chování velkoobchodů. Zvyšuje se počet interakcí, které vedou k nákupu. Do rozhodování vstupuje více lidí. Jaký to má vliv na rozvoj velkoobchodů v online prostředí ve světě, ale hlavně v České republice? Kolik % velkoobchodů již v e-commerce podniká a kolik zákazníků u nich prostřednictvím internetu nakupuje? V článku vám přinášíme konkrétní data a statistiky o velkoobchodech a online podnikání.

7. září 2021
Celkem 347 záznamů
<<Předchozí12358Další>>