Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Novinka: Dynamický retargeting od Skliku

Dlouho očekávaná novinka od Skliku je konečně venku! Sklik již umožňuje dynamický retargeting (DRTG). Každý e-shop, který má registraci na Zboží.cz, tak může oslovit své zákazníky efektivním způsobem, který v Skliku oproti Google Adwords dlouho chyběl.

Marek Walder
21. září 2016

Aktuality z vývoje oXyShopu | červenec - srpen

Léto už pomalu končí, a protože jsme nezaháleli, máme tu další verzi pronajímaného oXyShopu. Co jsme pro vás připravili tentokrát? Těšit se můžete na moduly Segmentace zákazníků a Prodej po baleních. Zcela jsme přepracovali emaily a jejich správu. Také jsme opravili nalezené chyby a vylepšili frontend eshopu.

Petr Uttendorfský
25. srpen 2016

6 tipů pro online krizovou komunikaci (1. část)

Velké firmy a korporace mají většinou celé tiskové oddělení, které je připraveno na všechny situace včetně napadení mimozemšťany. Majitel středního nebo menšího eshopu většinou takové možnosti nemá, přesto ani jemu se nevyhnou krize. Jak během nich komunikovat se zákazníky? Díky našim pěti radám to zvládnete snáz.

Radek Šauer
24. srpen 2016

Segmentace zákazníků

V eshopu je možné vytvářet dynamické skupiny, které rozčlení zákazníky do menších skupin přesně podle vašich potřeb nebo třeba podle nákupního chování. Přidávání nebo odebírání zákazníků ze skupin se řídí podle nastavených pravidel. Vyhodnocení/kontrola, zda zákazník patří do skupiny, se provádí pravidelně každý den. S takto vytvořenými skupinami můžeme dále marketingově pracovat, například jim zasílat personifikované emailové newslettery.

Petr Uttendorfský
9. srpen 2016

Prázdniny? Volno? Neznáme, raději školíme.

Někdo jede na prázdniny k moři, jiný raději poznává české hory. Ale pro všechny se zájmem o sebevzdělávání jsme připravili několik školení. Vybrali jsme témata i úroveň odbornosti tak, aby si vybral každý, koho zajímá online marketing.

Radek Šauer
7. srpen 2016

Když se doopravdy rozhoduje: Stránka produktu (2. část)

V minulé části jsme vám ukázali věci, které by na stránce s produktem rozhodně neměly chybět a které jsou doslova nezbytné. V dnešním dílu se budeme věnovat doplňkům, které mít můžete a nemusíte. Ale vy je budete chtít, protože zásadním způsobem mohou zvýšit zákaznickou spokojenost.

Radek Šauer
28. červenec 2016
Celkem 95 záznamů
<<Předchozí12316Další>>