Jaká data lze vyčíst z Google Analytics a proč je dobré jim rozumět?
Umíte číst klíčové informace pro váš byznys? Víte, jak zjistit, co je na vašem e-shopu dobře či špatně, která forma reklamy funguje a co zákazník nejčastěji hledá?
Získávání návštěvníků z organického vyhledávání je skvělá věc už jen proto, že vás nestojí vůbec nic. Pokud však nemáte váš e-shop nebo blogové příspěvky založené na unikátním obsahu, pak se bez SEO strategie na přední místa ve vyhledávání dostanete jen těžko. A právě jednou z možností, jak si zlepšit pozici na Googlu či Seznamu, je linkbuilding. Tato metoda je skvělá už jen proto, že se jí většina českých e-shopů prakticky nevěnuje. Pojďte toho využít a inspirujte se, jak se zpětnými odkazy pracovat.
Tato strategie je založena na aktivním vyhledávání podobného obsahu. Najděte článek zabývající se stejným tématem, jako je ten váš. Následně oslovte autory, zda by v jejich článku nezmínili i ten váš s tím, že se o dané věci čtenáři dozví více informací. Pokud na to autor kývne a rozhodne se váš blogový příspěvek či e-shop sdílet, máte o jeden zpětný odkaz více, což zvýší také vaši důvěryhodnost z pohledu vyhledávačů.
Jak takový e-mail může vypadat?
Dobrý den,
na internetu jsem hledala informace, které e-shoperům pomohou zlepšit pozici ve vyhledávání. Zaujala mě vaše stránka, kde vše hezky vysvětlujete.
Proto by se vám mohl líbit také můj článek, který bych vám ráda nabídla k vzájemnému sdílení na vašem webu. Pomůže ještě více rozšířit znalosti vašich čtenářů.
Na internetu existuje spousta článků odkazujících na stránky se stejným nebo podobným obsahem, jako máte vy. Ne všechny odkazy jsou ale funkční. Najděte tedy ty stránky, které obsahují nefunkční linky a napište autorům, aby je vyměnili za váš článek s fungujícím odkazem.
Nefunkční linky můžete hledat například v Marketing Miner, ahref či MOZ. U Marketing Mineru či MOZ můžete využít zkušební verzi zdarma.
Tyto nástroje jsou skvělým pomocníkem také u dalších SEO vychytávek jako vyhledávání webů, které na vás odkazují, slovně vás zmiňují v textu na svých stránkách a spoustu dalších.
Vyhledejte si pomocí některého SEO nástroje neprolinkované zmínky o vás a jednoduše majitelům článků napište, zda u nich mohou uvést odkaz na váš web. Nevíte, jak na to? Inspirujte se v tomto článku.
Zapojte se do diskuzí či napište komentář nebo recenzi k produktu, zanechte zde odkaz na váš web a zpětný odkaz je na světě. Pište ale kvalitní rady a komentáře, ať na čtenáře působíte důvěryhodně a budou se chtít podívat na váš web.
Jak najít webové stránky s možností vložení komentáře? Zadejte do vyhledávače Google frázi: site:.cz "přidat komentář" "oxyshop" , která vyhledá všechny stránky obsahující klíčové slovo "oxyshop" s možností vložit komentář. S klíčovými slovy si pak můžete libovolně hrát a vyhledat si i několik různých variant. Jako diskuzní fórum pak můžete využít například Quoru.
Málokdo odmítne nabídku na pozitivní zpětnou vazbu. Napište svým partnerům, že jim poskytnete kladnou referenci na jejich produkt/službu, kterou si mohou vložit na svůj web s odkazem na vaši stránku. Tato forma linkbuildingu je velice jednoduchá už jen proto, že je to win-win situace pro obě strany. A když budete mít štěstí, kladnou referenci vám poté napíše i váš partner.
Přijďte na školení Jak na kvalitní SEO pro zvýšení návštěvnosti a my vám rádi poradíme další techniky, díky kterým se posunete na přední místa v organickém vyhledávání.