Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

6 technologických a strategických trendů v e-commerce 2022

18 miliardový obrat – o pětinu vyšší, než v roce předchozím. 42,5 tisíce e-shopů celkem – tedy o téměř desetinu více, než v roce předchozím. Takové statistiky koncem listopadu přichází z oblasti e-commerce. Jaké trendy tuto oblast v roce 2022 čekají? Přinášíme vám 6 tipů na ty, o kterých bude v příštím roce nejvíce slyšet.

25. listopad 2021

5 tipů, jak zlepšit vánoční zákaznický zážitek

Obchodní žně. Stres. Radost. Nedostatek kapacit. Vánoce jsou pro většinu e-shoperů všechno, jen ne svátky klidu. Není divu, máte unikátní možnost vytvořit si finanční polštář na celý rok. Ale! Co kdyby vaše strategie byla dlouhodobější a sahala dál než za 24. prosinec? Mnoho zákazníků u vás nejspíš nakoupí poprvé. Nedovolte, aby to bylo naposledy.

10. listopad 2021

Jak využít reklamní kanály k nastartování růstu v e-commerce

Co to je marketingový funnel a customer journey? Jak vyhodnotit efektivnost reklamních kanálů? Jaké KPI’s nastavit? Existuje v e-commerce ještě stále nevyužitý tržní potenciál? A pokud ano, jak ho využít ve svůj prospěch? Přečtěte si zajímavý rozhovor plný rad a tipů, které Lukáš Lesovský, náš Performance Marketing Team Leader, předal účastníkům na konferenci Efektivní nástroje v e-commerce od Tuesday.

2. listopad 2021

Velké srovnání online tržišť neboli marketplaces 2021

Začít spolupracovat s větším hráčem, online tržištěm, je pro prodejce velkou příležitostí. Pokud e-shop máte, taková spolupráce vám rozšíří možnosti cílení na potenciální zákazníky. Pokud e-shop nemáte, jsou to pro vás ty nejjednodušší dveře do světa online. Oslovili jsme tři česká tržiště: Alza.cz, MALL.cz a ZOOT a připravili pro vás srovnání výhod, které svým partnerům nabízejí.

5. říjen 2021

3 tipy, které ocení zákazníci velkoobchodů

Čtete pravidelně náš blog? Díky poslednímu příspěvku víte, že 92 % nákupů velkoobchodních zákazníků začíná internetovým vyhledáváním. Co to znamená pro vás jako pro prodejce? Musíte vaše podnikání a e-shop co nejvíce přizpůsobit potřebám vašich cílových skupin. Chování velkoobchodních odběratelů se mění. Zákazníci čím dál více přenáší spotřebitelské nákupní chování ze soukromého života do nákupního chování v profesním životě. Očekávají pružné nákupní možnosti bez překážek a s maximálním uživatelským komfortem. Zprostředkovat jim tento nákupní zážitek je výzvou pro každou velkoobchodní firmu.

29. září 2021
Celkem 57 záznamů
<<Předchozí12310Další>>