Otevřít

Doživotní záruka pro e-shopy

1. únor 2010

Pro všechny klienty, kteří mají nebo budou mít řešení oXyShop X5 nebo prodejní systém Ready2Go, má oXy Online skvělou zprávu. Od 1. února jsou totiž obě tato řešení poskytována s doživotní zárukou. Provozovatelé e-shopů se tak nemusí obávat, že by za dva roky od uvedení internetového prodejního systému na trh zůstali na holičkách a případné reklamace si museli uhradit jako vícepráce.

Firma oXy Online s.r.o. se rozhodla pro takovou záruční politiku z několika důvodů. „Jakoukoliv přijatou reklamaci opravíme zdarma, ať už je u nás klient měsíc, rok nebo třeba pět let. Nechceme jej jakkoliv znevýhodňovat záruční dobou. Naším záměrem je dodat klientům špičkové řešení včetně všech služeb, které k němu podle našeho mínění patří,“ uvedl obchodní ředitel Štěpán Mrázek.

Dalším důvodem je vývoj samotného řešení, které se jako každý software postupně mění. To, o čem před dvěma roky internetoví prodejci pouze snili, je dnes běžnou součástí řešení a standardní funkcionalitou e-shopů, které dodává oXy Online na trh. „Patříme mezi lídry v oblasti internetových prodejních systémů na českém trhu, naše e-shopová řešení byla opakovaně oceněna Křišťálovou lupou. Špičkový servis je to, co nás odlišuje od konkurence a chceme jej poskytnout všem našim zákazníkům bez rozdílu,“ doplnil obchodní ředitel.

V případě řešení oXyShop X5 je doživotní záruka součástí poimplementační podpory (maintenance). Doživotní záruku získávají všichni klienti automaticky v rámci tohoto balíčku služeb. Internetový prodejní systém Ready2Go má doživotní záruku zahrnutou přímo v ceně řešení. „Je to proto, že se jedná o e-shop, který je spuštěn v podstatě ihned po objednání. Klient platí vždy cenu na měsíc, součástí této platby je i doživotní záruka řešení s možnými reklamacemi a záručními úpravami systému,“ sdělil produktový manažer Ready2Go Oliver Dlouhý.

Autor: Jana Oborná