Otevřít

Jak si vybrat online marketingovou agenturu pro svůj eshop

Zuzana Lipková
7. květen 2015

Dejte na zkušenosti ostatních. Vox populi, vox dei. Spokojenost klientů u oXyShopu je 98 %. Číslo pěkné. Dá se mu věřit? Pojďme se podívat, odkud se bere.

Statistika nuda je? Od dob Google Analytics nikoli

Projekt od projektu se liší. Přesto jsme se pokusili vysledovat pár styčných bodů. A argumentovat jako správní marketéři – tvrdými daty. Tady pár čísel:

  • průměrná částka fakturovaná za online marketing u oXyShopu je 6 890 Kč měsíčně. Taky jste čekali minimálně dvojnásobek?
  • 78 % eshoperů začíná vydělávat víc už první měsíc od startu marketingové podpory,
  • a po měsíci to nekončí. V 95 % případů klienti zaznamenávají trvalý meziroční nárůst,
  • pokud se online marketing řeší ještě před spuštěním projektu, eshop celého půl roku roste až 2x rychleji.

Specialista, nebo lektor – obojí naráz

Většina marketingových specialistů zároveň několikrát do měsíce školí. V Praze a Brně. Na jejich přístupu je to znát. Svoje aktivity a návrhy klientům vysvětlují. Vzdělávají je. Postupně, po malých krocích je učí běžným, pravidelným úkonům – co sledovat, na co se zaměřovat.

Osobní přístup znamená v oXyShopu hlavně čas a chuť s klientem mluvit. Zmenšovat propast mezi ním a marketérem. Budovat důvěru a pocit jistoty.

Třeba Marek, vedoucí týmu, tráví na telefonu s klienty několik hodin denně. Volá, prochází se… V kancelářském půlmaratonu naprostý šampion.

Trpělivost, spolupráce a snaha = výsledek

"I´m starting with the man in the mirror" zpíval Jackson v osmdesátém sedmém. Právě takový přístup se naši marketingoví specialisté snaží v klientech vypěstovat. Zodpovědnost, samostatnost, chuť na sobě pracovat. Daří se jim to?

Jeden příklad za všechny. Založeno na skutečné události, jméno smyšlené: ještě před rokem ecommercí nepolíbený klient Otomar Krákor po 12 měsících spolupráce sám přichází s návrhy na cílení mailingů, rozvoj PPC kampaní nebo dotazy k UX. Navíc podloženými reálnými čísly z Google Analytics! Hotová nádhera.

Mladí, dynamičtí a perspektivní

Tým Stránka webuonline marketingu a zákaznické péče se začal formovat v květnu 2013. S jasným záměrem: být eshoperům k ruce i po spuštění jejich obchodu - nejen po technologické stránce. Pomoct jim ten perfektně naprogramovaný stroj přeměnit ve výdělečný prodejní nástroj, na kterém se příjemně nakupuje.

A prozaický konec – v čem je to u oXyShopu jiné

  • Jsme denně v osobním kontaktu s programátory a projektovými manažery.
  • Projekt, kterému se věnujeme, známe mnohdy od jeho začátku.
  • Dobře si uvědomujeme možnosti (a potenciál) oXyShopů, a tak jsme schopni vždy zohlednit rentabilitu marketingových činností.
  • Aktivně se podílíme na rozvoji oXyShopu jako produktu.