Dejte na zkušenosti ostatních. Vox populi, vox dei. Spokojenost klientů u oXyShopu je 98 %. Číslo pěkné. Dá se mu věřit? Pojďme se podívat, odkud se bere.
Projekt od projektu se liší. Přesto jsme se pokusili vysledovat pár styčných bodů. A argumentovat jako správní marketéři – tvrdými daty. Tady pár čísel:
Většina marketingových specialistů zároveň několikrát do měsíce školí. V Praze a Brně. Na jejich přístupu je to znát. Svoje aktivity a návrhy klientům vysvětlují. Vzdělávají je. Postupně, po malých krocích je učí běžným, pravidelným úkonům – co sledovat, na co se zaměřovat.
Osobní přístup znamená v oXyShopu hlavně čas a chuť s klientem mluvit. Zmenšovat propast mezi ním a marketérem. Budovat důvěru a pocit jistoty.
Třeba Marek, vedoucí týmu, tráví na telefonu s klienty několik hodin denně. Volá, prochází se… V kancelářském půlmaratonu naprostý šampion.
"I´m starting with the man in the mirror" zpíval Jackson v osmdesátém sedmém. Právě takový přístup se naši marketingoví specialisté snaží v klientech vypěstovat. Zodpovědnost, samostatnost, chuť na sobě pracovat. Daří se jim to?
Jeden příklad za všechny. Založeno na skutečné události, jméno smyšlené: ještě před rokem ecommercí nepolíbený klient Otomar Krákor po 12 měsících spolupráce sám přichází s návrhy na cílení mailingů, rozvoj PPC kampaní nebo dotazy k UX. Navíc podloženými reálnými čísly z Google Analytics! Hotová nádhera.
Tým Stránka webuonline marketingu a zákaznické péče se začal formovat v květnu 2013. S jasným záměrem: být eshoperům k ruce i po spuštění jejich obchodu - nejen po technologické stránce. Pomoct jim ten perfektně naprogramovaný stroj přeměnit ve výdělečný prodejní nástroj, na kterém se příjemně nakupuje.