Ohlédnutí za konferencí oXyDay 2016
Jsme partneři pro váš rozvoj
Hlavními partnery akce se staly firmy Mailkit, Pošta bez hranic a Heureka. Partnery pak byla personální agentura Online People a APEK.
Pokud vás služby Mailkitu a Pošty bez hranic zaujaly, je nejlepší čas kontaktovat svého projektového manažera nebo specialistu na Helpdesku. Rozvíjíme spolupráci s těmito hlavními partnery a čekáme na vaše dotazy a zájem o jejich služby. Právě váš zájem podpoří naši snahu vylepšovat služby správným směrem. Chceme pracovat především na tom, o co naši klienti stojí.
text
13 přednášek
Letošní ročník obsáhl rekordní počet přednášek. Celkem 14 přednášejících odprezentovalo své know how a po celou dobu byli k dispozici k osobním konzultacím. Polovinu přednášejících tvořili interní specialisté oXyShopu.
Dalších 7 přednášejících jsme vybírali tak, aby jejich informace a služby posunuly vaše online podnikání vpřed a přinesly vám aktuální trendy a nápady.
Letošní témata se mimo jiné týkala expanze do zahraničí, pro jejíž podporu Google připravuje nový web www.exportguru.cz.
Jan Poštulka z Google otevřel témata možností expanze do zahraničí a doplnil tak informace od Karla Lyčky z Pošty bez hranic. Oba se shodli na tom, že prodej do zahraničí je sice skvělý nápad, ale každá země vyžaduje specifický přístup. Dodali tipy, které země lpí na precizním jazykovém zpracování (především střední Evropa), kde se téměř nedají porazit lokální giganti, a kde se tradičně naráží na problémy s dopravou nebo platební morálkou zákazníků.
Jan Poštulka ještě dodal, že „každý, kdo uspěl na českém e-commerce trhu, má šanci i v zahraničí“ a přidal tipy, jak využít analytická data z Google nástrojů.
Jan Vetyška z APEKu připravil přednášku shrnující fakta o současném českém zákazníkovi, vycházející z letošních studií, které APEK provedl. Představil výsledky o aktuálním trendu nakupování přes mobilní zařízení a jejich stále vzrůstajícím potenciálu. Vyzvedl nejčastější překážky v nákupech a doporučil pobídky, které ze zákazníků dělají zákazníky loajální – a přiznejme si, pořád nejlépe funguje klasická doprava zdarma.
Vladimír Zikmund ze Zaraguzy vedl workshop o kreativních a finančně nenáročných způsobech komunikace brandu na sociálních sítích. Hned jedna z prvních pouček zněla „pište krátce, lidi nečtou“.
Petr Nastoupil z Mailkitu se pustil do technologického i obsahového emailingu. Jak využívat databázi emailových adres, rozesílat bezpečně a mít kvalitní open rate, to jsou jen ty nejzákladnější věci, na které je třeba dbát. Spolupráce našich specialistů na online marketingu a Mailkitu snad v budoucnu našim klientům přinese opravdu zajímavé výsledky.
Naši specialisté mluvili o aktuálním stavu oXyShopů, možnostech služeb, které můžete u nás využít, o technologickém pozadí vašich oXyShopů. Celé odpoledne bylo věnováno vedle přednášek také oXyLabům, kdy jsme s vámi konzultovali konkrétní otázky.
Z konference vzešly další krásné fotky, malý výběr najdete v albu na facebooku nebo přímo na microsite akce.
Děkujeme, že jste s námi strávili celý den a konzultovali jste vše, co vás zajímá. Přesně proto jsme celou akci pořádali. Doufáme, že nás všechny právě tento impulz posune ještě dál ve společné práci.
Za celý den toho na podiu zaznělo tolik, že věříme, že si určitě budete chtít připomenout, o čem přednášející na oXyDay 2016 mluvili podrobně. Zde najdete většinu prezentací. Videa ještě zpracováváme, budou k dispozici později.
Přednášky pro vás:
- Marek Walder (oXyShop): Novinky 2016 - dynamický remarketing na Facebooku, nové reklamní formáty Google, rok bezpečnosti: HTTPS
- Petr Nastoupil (Mailkit): Emailing – nechoďte s brokovnicí na vrabce
- Martin Kafka (oXyShop): Inovace, aneb co se nám povedlo a na co se můžete těšit
- Vendula Rozínková (oXyShop): Školení, která naučí váš eshop vydělávat
- Karel Lyčka (Pošta bez hranic): Expandujte do zahraničí – PBH vám pomůže!
- Viktor Tecl (Heureka): Využívejte Heureku na maximum
- Jan Poštulka (Google): Jak na expanzi do zahraničí pomocí digitálního marketingu
- Ivo Kašpárek & Jan Alfred Richter: oXyShop bez hranic
- Tomáš Vorálek (oXyShop): Eshopový remarketing prakticky - úvod o složitém nákupním procesu a o nutnosti udržovat si zákazníka
- Milan Šmíd (Zboží.cz): Zboží.cz v 2016 a na co nezapomenout před vánoční sezónou
- Vladimír Zikmund (Zaraguza): Jak vybudovat brand, který lidé na sociálních sítích budou milovat?
Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit příští rok!
Za tým oXyShopu Helena Vyvozilová