Ohlédnutí za konferencí oXyDay 2016

V pátek 14. 10. 2016 jsme se v hotelu Maximus Resort u brněnské přehrady sešli s našimi klienty a partnery na 4. ročníku konference pro eshopery – oXyDay 2016. I když počasí přálo spíše sezení u krbu a bohužel i podzimním chřipkám, dorazila téměř stovka oXyShoperů, čehož si moc vážíme.

Jsme partneři pro váš rozvoj

Hlavními partnery akce se staly firmy Mailkit, Pošta bez hranic a Heureka. Partnery pak byla personální agentura Online People a APEK.
Pokud vás služby Mailkitu a Pošty bez hranic zaujaly, je nejlepší čas kontaktovat svého projektového manažera nebo specialistu na Helpdesku. Rozvíjíme spolupráci s těmito hlavními partnery a čekáme na vaše dotazy a zájem o jejich služby. Právě váš zájem podpoří naši snahu vylepšovat služby správným směrem. Chceme pracovat především na tom, o co naši klienti stojí.

text

2016-10-26_2016

13 přednášek

Letošní ročník obsáhl rekordní počet přednášek. Celkem 14 přednášejících odprezentovalo své know how a po celou dobu byli k dispozici k osobním konzultacím. Polovinu přednášejících tvořili interní specialisté oXyShopu.
Dalších 7 přednášejících jsme vybírali tak, aby jejich informace a služby posunuly vaše online podnikání vpřed a přinesly vám aktuální trendy a nápady.

Letošní témata se mimo jiné týkala expanze do zahraničí, pro jejíž podporu Google připravuje nový web www.exportguru.cz.

Jan Poštulka z Google otevřel témata možností expanze do zahraničí a doplnil tak informace od Karla Lyčky z Pošty bez hranic. Oba se shodli na tom, že prodej do zahraničí je sice skvělý nápad, ale každá země vyžaduje specifický přístup. Dodali tipy, které země lpí na precizním jazykovém zpracování (především střední Evropa), kde se téměř nedají porazit lokální giganti, a kde se tradičně naráží na problémy s dopravou nebo platební morálkou zákazníků.
Jan Poštulka ještě dodal, že „každý, kdo uspěl na českém e-commerce trhu, má šanci i v zahraničí“ a přidal tipy, jak využít analytická data z Google nástrojů.

Jan Vetyška z APEKu připravil přednášku shrnující fakta o současném českém zákazníkovi, vycházející z letošních studií, které APEK provedl. Představil výsledky o aktuálním trendu nakupování přes mobilní zařízení a jejich stále vzrůstajícím potenciálu. Vyzvedl nejčastější překážky v nákupech a doporučil pobídky, které ze zákazníků dělají zákazníky loajální – a přiznejme si, pořád nejlépe funguje klasická doprava zdarma.

Vladimír Zikmund ze Zaraguzy vedl workshop o kreativních a finančně nenáročných způsobech komunikace brandu na sociálních sítích. Hned jedna z prvních pouček zněla „pište krátce, lidi nečtou“.

Petr Nastoupil z Mailkitu se pustil do technologického i obsahového emailingu. Jak využívat databázi emailových adres, rozesílat bezpečně a mít kvalitní open rate, to jsou jen ty nejzákladnější věci, na které je třeba dbát. Spolupráce našich specialistů na online marketingu a Mailkitu snad v budoucnu našim klientům přinese opravdu zajímavé výsledky.

Naši specialisté mluvili o aktuálním stavu oXyShopů, možnostech služeb, které můžete u nás využít, o technologickém pozadí vašich oXyShopů. Celé odpoledne bylo věnováno vedle přednášek také oXyLabům, kdy jsme s vámi konzultovali konkrétní otázky.

dsc_3604
dsc_3604
dsc_3682
dsc_3682
dsc_3729
dsc_3729
dsc_4078
dsc_4078

Z konference vzešly další krásné fotky, malý výběr najdete v albu na facebooku nebo přímo na microsite akce.

Děkujeme, že jste s námi strávili celý den a konzultovali jste vše, co vás zajímá. Přesně proto jsme celou akci pořádali. Doufáme, že nás všechny právě tento impulz posune ještě dál ve společné práci.

Za celý den toho na podiu zaznělo tolik, že věříme, že si určitě budete chtít připomenout, o čem přednášející na oXyDay 2016 mluvili podrobně. Zde najdete většinu prezentací. Videa ještě zpracováváme, budou k dispozici později.

Přednášky pro vás:

dsc_3762
dsc_3762
dsc_3774
dsc_3774
dsc_3809
dsc_3809
dsc_3837
dsc_3837
dsc_3886
dsc_3886
dsc_3913
dsc_3913
dsc_3952
dsc_3952
dsc_4033
dsc_4033
dsc_4059
dsc_4059
dsc_4115
dsc_4115
dsc_4142
dsc_4142
dsc_4150
dsc_4150

Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit příští rok!

Za tým oXyShopu Helena Vyvozilová

Doporučujeme

Související články
arrow icon