Otevřít

Jak školení probíhá

Přečtěte si více k organizaci školení.

Typy školení

Standardní celodenní školení začíná zpravidla v 10 hodin a končíme kolem 15. hodiny. Závěr školení bývá věnován praktickým příkladům a dostanete zde prostor pro konzultaci s lektorem. Není tedy vyloučené, že se školení protáhne.

Na pokročilá odborná školení, jako je například školení Google Analytics, si s sebou doporučujeme vzít notebook či tablet, abyste si probíranou látku vyzkoušeli v praxi.

U nestandardních akcí (kratších přednášek a školení nebo vícedenních workshopech) jsou organizační pokyny uvedeny v detailech kurzu a nebo je obdržíte zvlášť na email.

Prostory školení

Školicí místnost je otevřena čtvrt hodiny před začátkem školení. Většina našich učeben je klimatizována a ve všech je přístup k wi-fi připojení. Obdržíte vytištěné studijní materiály a psací potřeby, v průběhu školení je vám k dispozici občerstvení (teplé i studené nápoje a drobné občerstvení). Přibližně každou hodinu zařazujeme přestávky a u placených školení okolo 12. hodiny i delší přestávku na oběd.

V ceně placených školení je zahrnuto

  • celodenní občerstvení vč. oběda,
  • tištěné i elektronické studijní materiály,
  • konzultace s lektorem po skončení školení,
  • certifikát o absolvování školení.

Každý účastník navíc obdrží na lektora kontakt a může se na něj obrátit s dotazy i po školení.

Školení SEO pro úspěšný eshop v Brně
Školení SEO pro úspěšný eshop v Brně
Školení Základy PPC reklamy v Praze
Školení Základy PPC reklamy v Praze
Školení Copywriting v Brně
Školení Copywriting v Brně
Přednáška o sociálních sítích v Impact Hub Brno
Přednáška o sociálních sítích v Impact Hub Brno

Mám otázku k organizaci školení

Nevíte, co s sebou na školení?
Zajímá vás podrobnější harmonogram?
Chcete vědět, kdo vás bude školit?

Vše vám prozradí manažerka kurzů a workshopů.