Otevřít

Marketingový specialista

Průvodce specializacemi v oXyShopu

Pečuje o značku oXyShop, dostává ji do povědomí zákazníků, eshoperů i širší odborné veřejnosti. Připravuje grafickou i obsahovou prezentaci značky, stará se o sociální sítě, web, tiskové materiály a prezentace, reprezentuje oXyShop na konferencích, zajišťuje poptávky obchodnímu oddělení. Podílí se na budování firemního klimatu, zajišťuje pořádání firemních akcí. Pokaždé, když je oXyShop pořádně vidět, jsou za tím naše specialistky marketingu oXyShopu.

Nabídnout ti můžeme až 16 specializací pro tvou kariéru, stačí si vybrat. Podívej se, koho k nám aktuálně hledáme.
Pokud tvoje specializace mezi hledanými není, ozvi se i tak, dáme ti vědět, až ji otevřeme.

Co o své práci říkají naši specialisté marketingu?

Co mě na mé práci baví?

  • Je tady super tým lidí, kteří spolupracují a mají se rádi. Ráda se s nimi potkávám třeba v kuchyňce.
  • Můžu se věnovat se firemním akcím – stresující věc, která mě ale strašně baví, jsem ráda součástí přípravy a výsledku, kdy je oXyShop vidět v ecommerce. A ráda na těchto akcích potkávám významné lidi ecommerce.
  • Osobně mi práce dává radost, stres, potěšení, zábavu, nové lidi, kontakty, se kterými se setkávám. Střechu nad hlavou na 8 hodin denně. :)

Čím je moje práce prospěšná?

  • Chci, aby logo oXyShopu bylo vidět (směrem ke klientům, potenciálním klientům). Firma o sto lidech bez marketingu fungovat nemůže, osobně jsem podporou lidí ve firmě.
  • Otevírám nové cesty, nové obzory, ukazuji lidem možnosti, na které by bez mé práce nepřišli. Když někdo hledá řešení pro svůj projekt a díky mé práci dorazí k nám, začne, funguje, vydělává…

Bez čeho bych se na startu neobešel?

  • Nejde to bez zápalu, bez chutě se učit a objevovat nové věci, vzdělávat se.
  • Pomáhá potkávat se s lidmi v oboru i jinými lidmi, kteří pak z pohledu marketingu ukážou nové věci.
  • Práce by člověka měla ovlivňovat i jinde než v práci, nejde jen tak vypnout.

Co bych doporučil začínajícímu specialistovi marketingu?

  • Prostudovat si všechny Google trendy.
  • Občas se zastavit a připomenout si, o čem všem vlastně tato pozice je.
  • Na dva týdny se zavřít, číst blogy, současné trendy a číst a číst…

Chci pracovat pro oXyShop

Chci pracovat pro oXyShop