Co navštívit na Czech Online Expo 2024?
Veletrh Czech Online Expo spojuje tisíce účastníků – od marketingových guru až po ředitele předních českých firem – a nabízí jedinečnou šanci na rozšíření obzorů, objevování nových trendů a budování důležitých obchodních vztahů. Kdy se koná letošní ročník a co si nesmíte nechat ujít?
Czech On-line Expo představuje vrcholnou událost pro e-commerce odvětví, kde se setkávají přední odborníci, řečníci a vedoucí představitelé firem z celého Česka, aby sdíleli své poznatky a nabídli inovativní řešení.Letošní ročník se uskuteční v prostorách PVA EXPO Letňany v Praze 27. až 28. února, a slibuje bohatý program rozdělený do 16 tématických okruhů z různých oblastí marketingu a e-commerce. Akce je ideálním místem pro prezentaci svého podnikání a navazování kontaktů, a proto tam oXyShop bude také. Budeme se na vás těšit u našeho stánku D13!
Hlavní program Czech Online Expo tvoří přednášky odborníků z praxe, kteří se s vámi podělí o zkušenosti a tipy z oblasti e-commerce.
Přednášky, které nesmíte propásnout
Jak pracovat s daty v e-shopech - vývojová stádia
André HellerPři vytváření e-shopů se stává, že nevíte, jak na analytiku, proto si to naklikáte sami, nebo zaměstnáte výpomoc, která analytiku nemá zrovna v malíčku. Při rozvoji e-shopu se následně přichází na chyby, které byly vytvořeny již v základech, a mají vliv na další vývoj byznysu. Jaký je běžný tok dat v e-shopu a jak dále využít dostupná data ve svůj prospěch, se dozvíte na přednášce André Hellera. Je dlouholetým trenérem pro Google Analytics a stál při implementaci GA4 na webové stránky nejznámějších českých společností.
Jak se píše web: zapomeňte na “jedinečnost” i “revoluční produkty”
Nina MoravcováJe rok 2024, a tak už není ideálním řešením aplikovat copywritingové principy z roku 2004. Nina vám na své přednášce představí moderní přístup ke webcopywritingu, který vám pomůže psát kvalitní texty s co nejmenším úsilím. Přednáška se bude věnovat i praktickým ukázkám a radám, jak při psaní textů efektivně zohledňovat potřeby vaší cílové skupiny a zachovávat správný tón komunikace.
Spolupráce obchodu a marketingu je v B2B klíčová
Lukáš SmelíkMarketing a obchod jsou jako 2 vesla jedné lodi - každé je na jiné straně, ale jejich společným cílem je posouvat firmu vpřed a dosáhnout úspěchu. Mnoho firem se však potýká s tím, že pravá ruka neví, co dělá levá. Lukáš Smelík rozvede tuto problematiku ve své přednášce zaměřené na klíčový význam synergické spolupráce mezi obchodem a marketingem v kontextu B2B trhů. Nabídne strategie pro dosažení vzájemného porozumění a spolupráce, které povedou k lepším výsledkům pro celou společnost.
Co nesmí chybět úspěšnému e-shopu (praktické rady s ukázkami principů)
Milan MarkovičÚspěch e-shopu spočívá nejen ve funkcionalitě webové stránky, ale také v kvalitě uživatelského zážitku, důvěryhodnosti značky a efektivních aktivitách zaměřených na vytváření loajální zákaznické základny. Milanova přednáška vám nabídne praktické tipy a rady, jak tyto aspekty sladit a vybudovat tak úspěšný e-shop.
Úspěšné zákaznické programy - inspirace z praxe
Ondřej PexaZákazníci, kteří se opakovaně vrací, jsou bezpochyby těmi nejcennějšími. Klíčovým prvkem, který podporuje jejich loajalitu, je dobře strukturovaný věrnostní program. Tento program by měl být navržen tak, aby efektivně shromažďoval data o zákaznících, umožňoval personalizaci nabídek a přispíval k vzájemné spokojenosti jak firmy, tak jejích klientů. Jak vytvořit takový úspěšný zákaznický program? Ondřej Pexa vám ve své přednášce poskytne cennou inspiraci a praktické tipy, jak na to.