Jak nakopnout svou e-commerce i online marketingovou strategii
Spolu s agenturou pro podporu podnikání a investic CzechInvest jsme v červnu 2020 pořádali hned dva webináře. Prvního se ujal Ota Meissner, náš Sales Representative, který se věnoval strategii při vstupu do e-commerce. Druhý webinář byl v režii našeho Head of Digital Marketing Ondry Pešáka, který účastníky uvedl do problematiky online marketingové strategie. Záznam z obou webinářů vám přinášíme v článku.
E-commerce strategie - Ota Meissner, oXyShop
Na prvním webináři se Ota Meissner, zabýval otázkou, jak správně nastavit strategii e-shopu a připravit ekonomický plán tak, aby e-shop dlouhodobě fungoval a vydělával.
Víte, co všechno vzít v úvahu při tvorbě e-commerce strategie? Nebo jaká strategie je vhodná při podnikání v B2B nebo naopak v B2C segmentu? Pokud si odpovědí nejste jisti, podívejte se na Otův webinář, který vás krok po kroku provede oXy Mapou úspěchu, kterou si můžete vytisknout a v průběhu webináře si do ní zapisovat konkrétní informace o vašem podnikání. Na webináři vám Ota také ukáže nástroje, které sám používá pro zpracování ekonomické rozvahy podniku, a to včetně ukázky všech čísel a postupů.
Chcete individuálně provést tvorbou strategie pro provozování dlouhodobě úspěšného e-shopu? Pak si nenechte ujít Otův workshop E-commerce strategie.
Online marketingová strategie - Ondřej Pešák, oXyShop
Druhým webinářem provázel Ondra Pešák, který účastníkům prozradil důležité body a tipy, jak úspěšně nastartovat marketing e-shopu.
Co všechno má obsahovat správná marketingová strategie? Zahrnuje například stanovení cílů nebo kreativy? A proč marketingovou strategii vlastně dělat? Odpovědi na otázky dostanete na Ondrově webináři, který vám poradí na konkrétních příkladech, jak dělat správné věci správně. Detailně vás provede procesem, který sám používá při tvorbě marketingové strategie. Vysvětlí vám, co to je konverzní cesta a konverzní poměr a proč jsou tyto pojmy v marketingu tak důležité. V neposlední řadě společně také vypočítáte, jak dosáhnout vámi požadované velikosti tržeb s ohledem na průměrnou hodnotu objednávky, návštěvnost na e-shopu a konverzní poměr.
Chcete vědět, jak správně nastavit marketing pro váš e-shop, abyste zbytečně nevyhazovali peníze z okna? Doporučujeme zúčastnit se celodenního školení Jak začít s reklamou chytře a bez obav, které má v režii právě Ondra a náš specialista na Performance Marketing Lukáš Lesovský.
Chcete zaslat materiály či prezentace z webinářů?
Napište nám na e-mail marketing@oxyshop.cz a my vám je rádi poskytneme.