Ecommerce akce, které stojí za to – 2. díl
Září 2017
PR v digitální éře
- 20. 9. 2017 (středa) - Praha
Každá firma musí vědět, jak správně komunikovat s veřejností a jak se správně prezentovat. O tomto a mnohém dalším bude konference PR v digitální éře. Inspirací ke správnému PR vám budou nápady a kampaně z praxe. Dalšími tématy jsou tipy co nedělat, když se chcete dostat do médií, případové studie těch nejlepších v oboru nebo třeba v dnešní době populární spolupráce s influencery.
Eshopista – Proč je Alza boží firma?
- 20. 9. 2017 (středa) – Praha
Po úspěšném letním Eshopistovi (psali jsme zde), kde byl hostem náš klient NaCesty.cz, tentokrát pozvání přijala firma Alza.cz a její zástupci Tomáš Havryluk (místopředseda představenstva), Petr Bena (ředitel oddělení Sales & Purchasing) a Vladimír Dědek (ředitel webového a mobilního vývoje).
Jako partneři akce pro vás máme slevový kód "oxy-mno", zadejte jej při registraci a ušetříte 20 % ceny.
Tým oXyShopu bude na místě, domluvte si s námi schůzku na emailu marketing@oxyshop.cz!
Brand Management 2017
- 20. 9. 2017 (středa) – Praha
Letošní konference Brand Management s podtitulem Zpátky na značky! se bude zaměřovat na to, jak nesejít na scestí a nezabloudit při budování značky firmy. Na této akci se sejdou jako každý rok čeští a slovenští brand manažeři a další experti, včetně několika zahraničních hostů. Ti přinesou čerstvý vítr do vnímání značky a jejího budování.
Konference projektového řízení
- 20.-21. 9. 2017 (středa - čtvrtek) – Praha
Dvoudenní konference určená nejen všem projektovým manažerům. Na řadě přednášek a workshopů českých i zahraničních hostů se dozvíte nejnovější možnosti v oblasti projektového řízení. Můžete navštívit přednášky a workshopy na tato témata: Trendy budoucnosti v projektovém řemesle, jak správně delegovat, měkké dovednosti, nástroje moderního manažera v praxi, jak lépe organizovat práci ve firmě, a mnoho dalšího. Zkrátka, čekají vás dva dny plné tipů a nápadů přímo z praxe.
WebExpo 2017
- 22.-23. 9. 2017 (pátek - sobota) - Praha
Ve dvou dnech potkáte 70 řečníků a přes 2 000 dalších účastníků. I toto je důvod, proč se WebExpu 2017 přezdívá „webová událost roku“. Veškeré přednášky a workshopy jsou rozděleny do tří hlavních kategorií – Design, Development a Business. Přijdou si proto na své opravdu všichni, kterých se web jakkoliv týká. Velké množství zahraničních hostů slibuje, že známá témata uvidíte v novém světle.
E-Business Forum 2017
- 25. 9. 2017 (pondělí) - Praha
Letošní konference s podtitulem „Nestagnujte. Expandujte!“ nabídne přednášky o tom, jak vstoupit na zahraniční trh a jaké změny s sebou tato expanze může přinést. Na rozšíření působnosti vašeho podnikání se na E-Business Foru podíváte ze všech možných úhlů: Vyplatí se expanze? V jakých zemích se nejvíce daří zahraničním firmám? Jak díky analýze rozšířit sortiment vašeho eshopu? Nedílnou součástí expanze do zahraničí je i legislativní stránka věci včetně problematiky GDPR. Tohle vše i mnoho dalšího uslyšíte od lidí, kteří expanzi většinou sami zažili a ví, o čem mluví.
Tým oXyShopu bude na místě, domluvte si s námi schůzku na emailu marketing@oxyshop.cz!
Říjen 2017
Emailing 2020
- 5. 10. 2017 (čtvrtek) - Praha
Na druhém ročníku největší konference v ČR zaměřené čistě na e-mailovou komunikaci nahlédnete do vývoje trendů a budoucnosti e-mailingu. Díky tomu budete moci snadno předběhnout své konkurenty. Připraveno je 12 hodin přednášek s českými i světovými odborníky na e-mailing, kteří se podělí o své know-how. Tématy budou i technologické novinky a automatizace nebo třeba případové studie a praktické rady z nich plynoucí.
Czech Internet Forum 2017
- 19. 10. 2017 (čtvrtek) – Praha
Na této konferenci se řečníci podívají na budoucnost ecommerce. Zjistíte, co je to takzvaná „ekonomika pozornosti“ a jak se v praxi využívá v obchodu. Také si poslechnete výsledky průzkumu o stavu digitální revoluce v marketingu, a zda k ní opravdu dochází – vše založeno na názorech samotných lidí v marketingu i jejich zákazníků. Další témata se budou týkat žurnalistiky, brandingu, světu bez hotovosti nebo třeba českých youtuberů.
Internet Jungle
- 20. 10. 2017 (pátek) - Praha
… aneb „Jak zkrotit online džungli pro byznys“. Velkým tématem je to, jak v dnešní době, s čím dál větším informačním tlakem, udržet svého zákazníka motivovaného. Dozvíte se, jak být mezi tou úspěšnou hrstkou v internetové džungli nebo jak se vyrovnat s vysokou laťkou zákazníkova očekávání. Přednáškové bloky jsou rozděleny do těchto tematických celků: Strategie a trendy, Sociální sítě a Výkonnostní kampaně.
Listopad 2017
Marketing Festival
- 9.-10. 11. 2017 (čtvrtek-pátek) - Praha
Nejočekávanější akcí listopadu, a dost možná i celého roku, je Marketing Festival. Letos se přesouvá do Prahy a plánuje být ještě lepší a větší. Pokud se vám podařilo včas získat vstupenky, můžete se těšit na tři nejlepší řečníky z minulých let, doplněných dalšími 6 světovými odborníky. Součástí programu je také 50 workshopů, simultánní překlad celého hlavního programu, tři party, … a dalších 1700 marketérů, se kterými tento festival prožijete!
Tým oXyShopu bude na místě, domluvte si s námi schůzku na emailu marketing@oxyshop.cz!
Leadership Brno 2017
- 13. 11. 2017 (pondělí) - Brno
Letošním cílem této konference je získat odpověď na otázku „Jak vytvářet prostředí, ve kterém jsou lidé spokojení a zároveň dosahují výjimečných výsledků?”. Pozvání přijali zástupci start-upů, korporací i neziskového sektoru, rodinných i svobodných firem. Dozvíte se výsledky dlouhodobých studií, které ukázaly, co mají ty nejlepší týmy společné – leadera s určitými vlastnostmi. Nebo třeba i to, že leaderem může být každý, pokud je v něm tato vlastnost probuzena. Pojďte zjistit, jak to s tím vedením vlastně je, vše na základě poznatků z praxe.
Konference WebTop100
- 15. 11. 2017 (středa) - Praha
Letošním programem konference, která je večer zakončená slavnostním vyhlášením soutěže WebTop100, jsou aktuální témata, trendy a networking s profesionály v oblasti digitálního marketingu. Můžete se těšit na přednášky o digitálním světě budoucnosti, sociálních médiích jako nejefektivnějších platformách pro získání pozornosti zákazníků nebo o tom, jak se zorientovat ve Facebook metrikách a GDPR.