Fordigy: oXyShop zakládá strategickou digitální agenturu a posiluje na poli výkonnostního marketingu a ucelených e-commerce řešení

Přední český tvůrce e-commerce řešení oXyShop v posledních deseti letech prošel transformací z původní čistě vývojářské firmy na všestranného partnera pro úspěšný online byznys. Jeho klienti dlouhodobě oceňují strategickou, marketingovou a byznysovou přípravu e-commerce projektů na straně klienta dříve, než projekt dostanou do ruky vývojáři, stejně jako propracovanou správu výkonnostního marketingu po spuštění.
oXyshop chce nyní využít zkušeností a nabídnout služby širšímu segmentu e-shopů, výrobních a obchodních firem. Zvýrazňuje proto svou agenturní divizi a zakládá strategickou digitální agenturu Fordigy. Ta bude operovat primárně na českém a slovenském trhu.
 
Fordigy klientům pomáhá dosahovat mimořádných výsledků v online prodeji, budovat známou a populární značku, rozvíjet a digitalizovat byznys i úspěšně vstupovat do světa e-commerce. Skvělé výsledky ocenili například porotci v posledním ročníku soutěže WebTop100, kde získala ocenění hned ve dvou kategoriích – „UX a redesign“, který e-shopu iSetos zajistil zvýšení konverzního poměru o 89 % a „výkonnostní kampaň“, která e-shopu NaCesty zvýšila v době covidové tržby v oblasti cestovního ruchu o 101 %.
 
„Na velkých projektech jsme zdokonalili svou schopnost uchopit jakkoliv komplexní zadání. Používáme analýzy a procesy, abychom co nejrychleji porozuměli klientům a mohli dělat právě to, co pro ně má největší přínos. Díky Fordigy dostaneme náš unikátní mix strategického přístupu a výkonnostního marketingu ještě blíže novým klientům,“ říká Ondřej Pešák, marketingový stratég a vedoucí agentury Fordigy.
 
Fordigy bude pomáhat malým, středním i velkým e-shopům, B2B firmám a výrobcům zvýšit tržby v online prodeji, budovat nové e-commerce projekty, hledat nové příležitosti na trhu i posilovat značku. Současně plánuje své know-how sdílet – přiblížit klientům, jak na internetovém trhu uspět. „Věříme, že důkazy jsou silnější než slova. Proto nebudeme náš přístup ani ukázky naší práce držet pod pokličkou. Chceme být inspirací nejen pro klienty, ale i pro marketéry“, dodává Ondřej Pešák.
 
Fordigy v létě spouští nový web. Od podzimu se také bude pravidelně objevovat na veletrzích a e-commerce akcích, ať už v rámci oXyShop skupiny, nebo pod svou značkou. Kromě analýz, strategií a řízení projektů poskytne klientům celou škálu služeb digitální komunikace, od PPC kampaní a optimalizace cenových srovnávačů až po SEO nebo UX.
 
Pro více informací navštivte webové stránky https://www.fordigy.cz/.