Produktové inzeráty na Sklik.cz

19.10.2015 byla do ostrého provozu spuštěna nová funkce v Skliku – Produktové inzeráty. Jedná se víceméně o kopii Google Shopping kampaní. Oxyshopy jsou samozřejmě jedni z prvních inzerentů, kteří tuto novinku využívají. Pokud nevíte, jak produktové inzeráty vypadají a co od nich očekávat, tak zbystřete. Očekávání jsou velká.
Zkušenosti eshopů využívajících produktové inzeráty v systému Adwords (o produktových kampaních jsme v tomto článku o nejjednodušších kampaních, které se opravdu vyplatí) jasně říkají, že se jedná opravdu o jedny z nejlevnějších a zároveň nejvíce vydělávajících kampaní. A podobně by to mělo fungovat i v případě Skliku. Jejich podoba je obdobná jako u Adwords; nabídky jsou umístěny vpravo nahoře vedle top pozic Skliku. Můžete se setkat s variantou 3 a 6 nabídek na jedné stránce.

Jak takový produktový inzerát připravit?

Je to, podobně jako u Adwords, celkem snadné. 1. Nejprve v Skliku propojit váš sklikový účet s aktivním účtem na Zboží.cz pomocí funkce Propojení se Zboží.cz v záložce Nástroje. 2. A pak už „jen“ vytvořit samotnou produktovou kampaň (zde je důležité definovat provozovnu eshopu a produktové skupiny) Podrobný návod naleznete na http://napoveda.sklik.cz/typy-cileni/produktove-inzeraty/.

sklik

sklik

oXyShopy mezi prvními

Všechny marketingové agentury na spuštění těchto kampaní napjatě čekaly, ale přece jen, nástup chvilku trvá, a tak i tři dny po spuštění je konkurence a tedy i jejich CPC (cena za proklik) malá. Tým online marketingu tyto inzeráty u klientů v rámci fullservisu zařídil zdarma a hlavně tím dokázal, že právě oXyShopy byly mezi prvními inzerenty, kteří tuto novinku využívají. A teď už se jen těšíme na vyhodnocení výsledků kampaní. Chcete pomoci s vytvořením produktových kampaní na Skliku? Nebo stále ještě nevyužíváte ani Google Nákupů, dynamického remarketingu a slova jako SEO, PPC jsou vám cizí?