oXyShop loni vyrostl o rekordních 37 %. Svou pozici lídra na trhu e-commerce řešení podpoří dalším rozvojem.
„Během tří let chceme přesáhnout hranici 200 milionů – a máme k tomu dobře našlápnuto. Zúročuje se nám strategie, kterou se odlišujeme od konkurence: klientům dodávat spolehlivé e-commerce řešení, ale současně pro ně být dlouhodobým partnerem v celém jejich online businessu.“
„V oXyShopu je nás více než stovka, přes 90 % struktury služeb jsme tak schopní vykrýt vlastními specialisty. To vede k synergickým efektům, k šetření času našich klientů a zvýšení jejich spokojenosti.“ objasňuje Štěpán Mrázek, CEO oXyShopu.
Soustředit se na business klienta…
Z převážně technologického dodavatele se oXyShop mění v partnera, který se zaměřil na širší pojetí úspěchu online businessu svých klientů.
„Naším cílem je budovat úspěšný on-line business našich klientů, propojovat "kamenné" a digitální prostředí jejich podnikání a být mu partnerem v obchodních, procesních a marketingových strategiích. Partnerem, který spolehlivě zrealizuje jeho e-commerce řešení, ale současně bude dlouhodobě rozvíjet celé online podnikání.“ doplňuje k plánům firmy Mrázek.
... a využít k tomu sílu technologií
Motorem změn bude i nasazení nové technologické platformy, kterou v oXyShopu připravují. Parametry i architekturou má převyšovat standardy trhu i očekávání klientů. Přinese snadnější integraci nových funkcí a služeb, hladké propojení s aplikacemi a službami třetích stran a jednodušší práci s e-shopem pro klienty i jejich zákazníky.
O společnosti oXyShop
oXyShop je tým 100+ e-commerce odborníků a vývojářů, jejichž cílem je vytvořit vám úspěšný online business. B2B i B2C. Od strategií přes tvorbu a realizaci e-shopů až po jejich dlouhodobý rozvoj. Na trhu působí již od roku 2005 a mezi jeho nejznámější řešení patří např. CZC.cz, iGlobus.cz, Fotolab.cz nebo decoDoma.cz.