Společnost oXyShop v roce 2020 zaznamenala rekordní růst a zvýšila počet uzavřených zakázek o 102,8 %

Brno, 1. března 2021 – oXyShop v minulém roce kompletně změnil obchodní strategii a zvýšil počet uzavřených smluv o 102,8 %. Prohloubil partnerskou spolupráci s klienty a zaměřil se na komplexní e-commerce řešení. U každé zakázky aktivně pracuje s business consultingem a pomáhá svým klientům v růstu. Pokračuje tak v transformaci z dodavatele e-shopového řešení na partnera pro úspěšný online business.

Úspěch díky komplexnímu e-commerce řešení a dlouhodobé spolupráci

Dlouhodobá spolupráce s klienty a řešení na míru stojí za rekordním nárůstem získaných zakázek. Společnost oXyShop nabízí svým klientům nejen e-shopy, ale pomáhá jim také s e-commerce a marketingovou strategií, zaměřuje se na businessové konzultace a vypracovává předimplementační analýzy.

Díky tomu pomohl oXyShop v loňském roce svým klientům dosáhnout úspěchu při přesunu do online světa či při rozšiřování e-shopů. Oproti roku 2019 měl oXyShop o 100 % větší nárůst uzavřených smluv.

V minulém roce jsme se zaměřili na změnu obchodní strategie. Všechny obchodní případy jsme začali zpracovávat v kratším čase, klademe větší důraz na personalizaci nabídek, zavedli jsme partnerský přístup ke klientům. Také jim pomáháme s vedením ekonomiky celého projektu, od e-shopového řešení po marketing. Začali jsme na obchod pohlížet více komplexně a tento přístup se nám osvědčil. Díky tomu je oXyShop silným partnerem, který pomáhá klientům v růstu,“ vysvětluje Martin Sokol, Head of Sales.

Vlastní inhouse týmy pomáhají s online marketingem, analýzami i s tvorbou e-shopu na míru

Firma oXyShop poskytuje klientům kompletní technologické zázemí. Má inhouse týmy, které se zabývají digitálním marketingem, konzultacemi nebo vývojem e-commerce platformy a infrastrukturou. Firmy, se kterými oXyShop spolupracuje, tak dostávají vše od obchodních analýz, online marketingových strategií, přes ekonomiku celého projektu až k samotnému založení a provozu e-shopu.

"Jsme rádi, že se nám daří rekordně růst v obchodních výsledcích, a to i přesto, že si stále zakládáme na propracované předimplementační fázi, dokonalém poznání zákazníka, jeho marketingového plánu a na zpracování analýz, jež nám pomohou postavit kvalitní a uživatelsky přívětivý e-shop. Výsledky ukazují, že tento přístup klienti chápou a dává jim smysl," objasňuje Ondřej Pešák, Head of Digital Marketing.

Plánované ambiciózní zvýšení uzavřených zakázek oXyShopu o dalších 60 %

V letošním roce má oXyShop ambiciózní obchodní plán. Nárůst získaných zakázek chce navýšit o dalších 60 % oproti loňskému roku a už nyní pro své klienty hledá co nejlepší cestu pro vstup do online prostředí a růst v e-commerce, aby tento cíl naplnil.

Za naším obchodním úspěchem stojí nejen změna přístupu ke klientům, ale i komplexnější pohled na e-commerce. Díky tomu pomáháme klientům ve snazším přesunu do online prostředí, což je důležité hlavně pro ty, kteří byli nuceni reagovat na aktuální pandemickou situaci právě digitalizací. Nejedná se ale pouze o B2C obchody, značný nárůst zaznamenáváme i v B2B sféře a jsme rádi, že i v tomto segmentu máme důvěru. S tímto trendem chceme pracovat i v tomto roce. Plánujeme dále prohloubení spolupráce s partnery a implementátory a investujeme také významné úsilí do náborů, přičemž letos plánujeme otevřít vice než 10 technologických pozic. S obchodním plánem na tento rok jsme proto ještě optimističtější a věřím, že se nám ho podaří naplnit,” říká Štěpán Mrázek, CEO oXyShopu.

Urychlení digitalizace a vznik i rozvoj e-shopů

Pandemie koronaviru a s ní spojená opatření přesunula v loňském roce velkou část offline světa do online prostředí. Značná část podniků, které dříve neměly e-shop, se to snažila loni napravit a e-shop spustit. Firmy, které už e-shop měly, ho naopak v loňském roce rozšiřovaly. I bez pandemie je ale rok od roku stále více firem, které se přesouvají svůj business do e-commerce. Tento trend bude pokračovat i v nadcházejících letech a oXyShop bude i nadále pomáhat svým klientům prosadit se mezi ostatními hráči na trhu e-commerce.

Svou sílu vidí oXyShop ve spojení technického řešení, online marketingu a obchodních konzultací. Díky tomu dokážou klienti oXyShopu vyniknout mezi konkurencí a uspět v online prostředí.


oXyShop
oXyShop je tým 100+ e-commerce odborníků a vývojářů, jejichž cílem je vytvořit vám úspěšný online business. B2B i B2C. Od strategií přes tvorbu a realizaci e-shopů až po jejich dlouhodobý rozvoj. Na trhu působí již od roku 2005 a mezi jeho nejznámější klienty patří např. CZC.cz, iGlobus.cz, CEWE.cz nebo decoDoma.cz.

Kontakt pro média oXyShop:
Lucie Balharová
Mobil: (+420) 728 522 328
E-mail: lucie.balharova@oxyshop.cz

arrow icon