NaCesty:
Zvýšení tržeb v oblasti cestovního ruchu o 101 %

S cestovní agenturou NaCesty jsme se na cesty vydali už v roce 2008. V červnu 2020 jsme se pustili také do výkonnostního marketingu. Kampaně neustále optimalizujeme, reagujeme na aktuální informace z cestovního ruchu a snažíme se předpovídat poptávku. Jak se nám podařilo, po těžkém covidovém období, znovu nastartovat u zákazníků zájem o nakupování zájezdů?
NaCesty
NaCesty
arrow icon případová studie
Cíl
Znovunastartování
cestování po covidu
Covid byl pro cestovní ruch extrémně náročným obdobím. Hlavním cílem bylo u zákazníků probudit zájem o „First minute“ zájezdy, které byly v nabídce v období prvního kvartálu roku 2022. Toto období je v cestovním ruchu extrémně důležité, neboť se zde kupuje velká část letních zájezdů. Cílem bylo nejen překonat výsledky z posledních let, ale také i přes nepříznivé ekonomické zprávy a nejistotu letních covidových opatření, alespoň dorovnat tržby z roku 2019.
Strategie
Nepodcenit přípravu,
ale pečlivě vyhodnotit data
Postupovali jsme tak, že jsme nejdříve provedli podrobnou analýzu trhu, historického výkonu jak kampaní v Google Ads, tak i ostatních kanálů, konkurenčního prostředí a také samotné nabídky, jenž je v dnešní době extrémně proměnlivá a je nutné na ni reagovat i v průběhu již běžících kampaní. Také jsme si určili společně s NaCesty primární destinace, které nás z obchodního hlediska zajímají.

Typy kampaní, které jsme připravili

Search

Statické search kampaně

Kampaně na klíčová slova dle země, poté regionu i letovisek.

Search

Dynamické search kampaně

Kampaně, pro které používáme dynamický zdroj dat dle aktuální nabídky zájezdů a hotelů.

Remarketing

Obsahový remarketing

Remarketing, který cílí na zákazníky dle jejich chování na portálu NaCesty.

Akvizice

Obsahové akvizice

Akvizice na publika dle vlastních pravidel, vybrané weby i zájmy.

YouTube

YouTube remarketing

Doplňuje sekvenci připomínání s Obsahovým remarketingem.

YouTube

YouTube akvizice

Kampaně zaměřené na uživatele, jenž sledují obsah pro cestovatele.

Performance

Performance Max kampaně

Do účtu jsme v průběhu přidali tento nejnovější typ kampaní Google Ads.

Search
Search
Remarketing
Akvizice
YouTube
YouTube
Performance
Výsledek
Posílení pozice na trhu
díky orientaci na zákazníka
Díky turbulentním předchozím období v cestovním ruchu nebylo jednoduché dosáhnout stanoveného cíle. Velká část zákazníků si zvykla spíše počkat na Last Minute a zakoupit jej podle jejich aktuální finanční situace a pravidel pro cestování těsně před odjezdem. Naši výzvou tak nebylo jen zobrazovat se zákazníkům ve správný čas, se správnou nabídkou, ale také komunikovat výhody včasného nákupu. Díky změnám pravidel a nabídek jsme vyhodnocovali na denní bázi a finančně i výsledkově plánovali pouze v dvoutýdenních intervalech.
Přístup
Férový přístup,
férová firma
Úspěch NaCesty byl pro nás důležitý zejména proto, že se jedná o firmu s férovými majiteli, kteří i přes obtíže na cestovních ruchu nepropustili své zaměstnance a všem zákazníkům, kteří nemohli na dovolenou odjet v covidovém období finance vrátili.
Tým
Na projektu se podílí
řada našich kolegů
S portálem NaCesty.cz je radost spolupracovat nejen proto, že velká část našeho týmu jsou vášniví cestovatelé. Ale hlavně z toho důvodu, že majitelé NaCesty.cz si zakládají na kvalitních službách, férovému přístupu a rádi posouvají hranice jak v oblasti cestovního ruchu, tak i marketingu. Skvělé výsledky kampaní jsou poté jen potvrzením toho, že je tato naše společná cesta správná.
filip_szymanik filip_szymanik
lukas_lesovsky lukas_lesovsky
lada_vrabel lukas_lesovsky

Doporučujeme

Spolupracujeme
Další úspěšný projekt může být váš
arrow icon