Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu
Od 1. srpna 2019 je nutné vyplnit informace o materiálu ve feedu
Pokud vlastníte e-shop s oblečením, pak jste již o platformě GLAMI jistě slyšeli. Co jste ale možná nevěděli je to, že se GLAMI dlouhodobě věnuje výzkumu Fashion (Re)search. Díky němu odborníci zjistili, že informace o složení a materiálu zboží ovlivňuje, zda si zákazník daný kus koupí nebo ne. A právě z toho důvodu nyní GLAMI po svých uživatelích vyžaduje zasílání informací o použitých materiálech u jednotlivých kusů zboží. Do budoucna platforma dokonce plánuje rozšířit filtry v katalogu o parametry materiálu pro usnadnění nákupu.
"Kvalita je pro nás důležitá, jsme si za ni ochotni připlatit", vyplývá z výzkumu na portálu fashion-research.com.
Jak dát feedy do pořádku?
Podle specifikace GLAMI musí být ve feedu parametr materiálu rozdělen zvlášť na název materiálu a procentuální hodnotu zastoupení tohoto materiálu. Do feedu ho potom propíšete například takto:
Informace o materiálu nezapomeňte uvádět vždy v lokálním jazyce. A pokud si informacemi o materiálu nejste jisti nebo je nemáte, doporučujeme si je vyžádat u svých dodavatelů.
Tato novinka se může zdát jako složitá na implementaci, nicméně z pohledu zákazníka se jedná o chytrý krok. Zkuste materiál u zboží využít jako svou konkurenční výhodu a vytěžit tak z GLAMI co nejvíce.
Máte pronajímaný e-shop s fashion sortimentem a rádi byste si modul GLAMI feed implementovali? Není problém! Naše řešení jeho aktivaci podporuje, proto nás stačí kontaktovat a my vám se vším pomůžeme.
Návod na zadání materiálu do GLAMI feedu
Podívejte se na kompletní návod na propsání materiálu u zboží do GLAMI feedu u pronajímaných e-shopů.
Nejste si implementací jistí? Neváhejte nám napsat a my vám rádi pomůžeme.