Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak začít s podnikáním na internetu? 3 konkrétní kroky a dostupné návody, které vám pomohou

Vstup do e-commerce znamená především obrovskou příležitost. Nabízí mnoho výhod pro vaše zákazníky a s tím spojený rozvoj vašeho podnikání. Nováčky může od e-commerce odrazovat strach z konkurence, složitost on-line prostředí či neznalost všech nástrojů a možností. Ale pokud postupujete krok za krokem a budete mít pod kontrolou čísla a vypracovanou strategii, významně zvýšíte vaši šanci.

5. srpen 2021

Omnichannel strategie: Neviditelná síla v e-commerce

Trh se v poslední době rychle mění. Omnichannel je přesto přístupem, který s námi bude pravděpodobně ještě dlouho. V marketingu je proto jeho název slyšet čím dál častěji a hlasitěji. Jeden by skoro řekl, že je to marketingové „must have“ každé firmy. Je tomu opravdu tak? Kdy a proč o něm přemýšlet?

29. červenec 2021

7 nejčastějších otázek, proč a jak rozjet své podnikání na marketplace

16. června se konala panelová diskuze našeho partnera Asseco Solutions zaměřená na marketplaces. Co to marketplace vlastně je? Pro koho je vhodný? Kdy se skrz něj vyplatí inzerovat? Za jaké ceny? Na to a spoustu dalších praktických otázek odpovídali nejen Lukáš Lesovský a Martin Sokol z oXyShopu, ale také zástupci Alzy, Mallu, Balikobotu, PC Help a Saperty. Odpovědi na ty nejpalčivější otázky z diskuze vám nyní přinášíme v článku.

15. červenec 2021

10 nejpalčivějších otázek, když zvažujete služby fulfillment centra

Je váš současný sklad na hranici svých kapacit? Trápí vás nedostatek zaměstnanců v sezoně? Potřebujete zefektivnit skladové procesy a přemýšlíte o využívání fulfillment centra? Nejste si ale jisti, jak přesně taková služba funguje? Vyzpovidali jsme pro vás CEO Fulfillment by Authentica, pana Martina Hasilíka, který nám prozradil, jaké otázky jejich klienti nejčastěji řeší.

1. červenec 2021

Smart personalizace: e-shopům může zvýšit obraty až o třetinu

Představte si kamenný obchod s ochotným prodavačem, který je připravený poradit zákazníkovi s nákupem. Aniž by ho jakkoliv manipuloval, nabídne mu v danou chvíli přesně to, co chtěl – případně i něco potřebného navíc. Stejnou situaci teď překlopte do online prostředí: zákazník zůstává, pružného prodavače jen nahradí šikovný algoritmus strojového učení. A na světě je nástroj, který zvedá obraty e-shopů až o čtvrtinu.

15. červen 2021
Celkem 351 záznamů