Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? Komunikační mix

V předchozích dílech série jsme vám představili jednotlivé kroky, které vedou ke kvalitní marketingové komunikaci. Musíte znát cílového zákazníka i zboží, které mu nabízíte. Podle toho přizpůsobíte nabídku produktů a jejich komunikaci směrem k zákazníkům. Jaké marketingové kanály využít, abyste dosáhli maximálního úspěchu? Řešením je správně nastavený komunikační mix, na který se zaměříme v tomto článku.

5. květen 2020

Infografika: Jak si vedou e-shopy v době koronavirové - březen 2020

Ovlivnil příchod koronaviru e-commerce trh? Jak se změnily obraty e-shopů, které běží na platformě oXyShopu za březen 2020 vs. 2019? Na základě našich dat jsme se zblízka podívali na jednotlivé kategorie a zajímali se, zda jim krize a vládní nařízení pomohli ke skokovému růstu, nebo naopak čelí stagnaci či dokonce propadu oproti roku 2019. Odpovědi najdete v naší infografice.

21. duben 2020

Je krize vhodná doba pro digitalizaci a vstup do online prostředí?

Digitalizace. Děje se, nebo o ní spíš hodně mluvíme? V době před pandemií jsme o ní více mluvili. Pro řadu firem to byl moc velký a často odkládaný krok, zásah do interních procesů a celého fungování firmy. A firmy jsou jako lidé, nemají rády změny. Pandemie COVID-19 rozdala nové karty, zavřela řadu kamenných prodejen a přesunula Čechy na internet. Digitalizace se děje. Teď!

7. duben 2020

Jak pracovat s marketingovým rozpočtem v době pandemie

Spousta e-shoperů si klade otázku, jak se vyvíjí trh e-commerce, a jaký to má vliv na nákupní chování. Je momentálně doba, kdy lidé nakupují hodně, málo, vůbec nebo stejně? Záleží na tom, jaký má e-shop sortiment? A jak na základě těchto informací správně alokovat marketingový rozpočet? Na to se vám pokusíme odpovědět v tomto článku.

25. březen 2020
Celkem 300 záznamů