Pokud zákazníka na landing page přesvědčíte, bude se chtít prokliknout dál. Kam? Záleží na konkrétním produktu, ale taky na tom, kam si ho budete chtít odvést vy. To by mělo být prioritně tam, kde máte nejvyšší šanci na úspěch.
Prodáváte rychloobrátkové zboží?
Odveďte zákazníka z landing page rovnou k nákupu. Vložte nákupní tlačítko klidně rovnou na landing page. Nenechte zákazníka přemýšlet příliš dlouho, nechte emoce, ať sehrají svou roli.
Prodáváte velmi drahé zboží (např. kuchyně či solární panely)?
Dejte zákazníkovi čas na rozhodnutí. Veďte ho k tomu, aby vám na sebe zanechal kontakt nebo aby se přihlásil k odběru newsletteru. Navázat na nákupní proces pak můžete později.
Prodáváte složité zboží?
Odveďte zákazníka někam, kde bude moci zjistit více podrobností o produktu. Odkažte ho na článek, FAQ, na recenzi nebo srovnání, které máte na svém e-shopu či blogu. Buďte přesvědčiví, ale ne neodbytní. Uvědomte si, že zákazník, kterého přivedete na vaši landing page z některého z reklamních kanálů, se o vašem produktu dozvěděl jen před několika vteřinami. Ve většině případů nebude ihned připraven k nákupu. Dejte mu čas na rozmyšlenou. Abyste o takového zákazníka ale nepřišli, je důležité se mu připomínat, a to pomocí remarketingu, e-mailingu či reaktivačních kampaní. Pokud dodržíte všechna pravidla, nákupní proces tak úspěšně nastartujete.