Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Google Data Studio: pomocník č. 1 pro manažery v e-commerce

Kvalitní data mají cenu zlata. Pokud pracujete jako manažer v e-commerce, určitě to dobře víte. Zároveň ale možná nemáte kapacitu zabředávat do složité datové analytiky. Máme pro vás proto elegantní řešení. Google Data Studio je cenný nástroj business inteligence, který vám pomůže při důležitých marketingových a obchodních rozhodnutích. A dvě motivační zprávy hned na úvod: 1. nemusíte být zrovna IT guru, abyste se ho naučili ovládat. 2. Stejně jako Google Analytics je Google Data Studio zdarma.

13. květen 2021

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? Shrňme si nejdůležitější informace

Účinné a efektivní reklamy nejsou dílem múzy, ale promyšlené reklamní strategie, ze které veškerá marketingová komunikace vychází. Jak k tomu správně přistoupit, tomu jsme se věnovali v osmidílné sérii – a tu vám dnes krok za krokem shrneme. Ke každému jednotlivému kroku přidáváme i odkaz na článek, který se danému tématu věnuje podrobně.

10. únor 2021

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? – Oslňte zákazníky ve fázi Do, Care

V předchozích dílech seriálu jsme vám ukázali, jak oslovit zákazníky v prvních fázích SEE a THINK. Už tedy víte, jak přitáhnout cílovou skupinu a ukázat jí, proč jste zrovna vy nejlepší. Teď je na čase zjistit, jak si zákazníky udržet i v posledních dvou fázích DO a CARE. Zajímá vás, na co se zaměřit, aby u vás zákazníci nakoupili nejen jednou, ale aby se k vám rádi vraceli? Ukážeme vám, jak na to.

22. prosinec 2020

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? - Přesvědčte zákazníky ve fázi THINK

V předchozích dílech seriálu jsme se po sortimentu, zákaznících a komunikačním mixu věnovali hlavně kreativě v různých fázích nákupního procesu. Dozvěděli jste se, jak být vidět a zaujmout vaši cílovou skupinu. Teď je třeba ji ve fázi THINK přesvědčit, že vaše produkty nebo služby jsou ty nejlepší. Prozradíme vám, jak toho dosáhnout.

15. prosinec 2020

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? – Landing page

V předchozích dílech našeho seriálu jsme se věnovali sortimentu, zákazníkům i jednotlivým marketingovým kanálům napříč komunikačním mixem. V posledním článku jsme se věnovali kreativě ve fázi See. Teď nás před fází Think čeká důležitý mezistupěň – tzv. vstupní stránka neboli landing page, na kterou se zákazníci prokliknou z akvizičních marketingových kanálů, například z Facebooku. Jak má vypadat kreativa pro landing page? Jak může zákazníky posunout do fáze Think a ideálně i Do?

2. listopad 2020
Celkem 42 záznamů
<<Předchozí1237Další>>