Otevřít

Kalendář školení pro e-shopy duben 2019

Podívejte se na aktuální nabídku kurzů, workshopů a školení

2. duben 2019

Chcete zjistit, jak pomocí kvalitní péče o své zákazníky získáte více opakujících se či doplňkových nákupů? Naučte se oslovit své zákazníky s konkrétní nabídkou na míru a uvidíte, že se váš obrat zvýší.

Jak přimět stávajícího zákazníka k dalšímu nákupu?

Jedním z nejlepších nástrojů pro budování dlouhodobého vztahu s vašimi zákazníky je e-mailing. Jeho hlavní výhodou je to, že si ho může dovolit úplně každý. A pokud ho budete dělat správně, může vám generovat až 30 % obratu. Dříve než se ale pustíte do samotného obsahu e-mailu, nezapomeňte si vytvořit e-mail marketingovou strategii.

Mpouzdra.cz
Mpouzdra.cz

Nejste si jisti, jak taková e-mail marketingová strategie může vypadat? Inspirujte se na konkrétním příkladu a podívejte se, jak náš online marketingový tým postupoval při tvorbě e-mailové strategie pro e-shop Mpouzdra.cz.

Po nastavení strategie můžete přejít k samotnému obsahu e-mailu

I zde však platí základní pravidla, která je pro úspěšný newsletter potřeba dodržovat:

  • Předmět e-mailu — mějte na paměti, že ať máte sebelepší obsah e-mailu, bez atraktivního předmětu si ho nikdo neotevře. Předmět e-mailu má zásadní vliv na open rate, a proto se při tvorbě předmětu zkuste zamyslet, co by oslovilo právě vás. Nebojte se použít věty, které čtenáře vyzvou k akci přímo v předmětu.
  • UTM parametry — díky UTM parametrům máte možnost sledovat efektivnost vašich e-mailingových kampaní. Využijte toho, sledujte, co vaše zákazníky zajímá za obsah a místo odhadů pracujte s konkrétními daty.
  • Méně je více — a to v e-mailingu platí dvojnásob. Lidé nečtou dlouhé texty, spíše "skenují očima". Zkuste místo dlouhého textu do newsletteru přidat zajímavou grafiku, poutavé nadpisy, odrážky či seznamy. Zároveň neodhalujte v e-mailu vše rovnou. Navnaďte čtenáře k akci, čím může být například proklik na váš produkt/službu/obsah.
  • Obsah e-mailu — prvním krokem je zamyslet se, co má být cílem e-mailu - zda prodejnost či budování vztahu se zákazníkem. Stanovte si cílovou skupinu, kterou chcete e-mailem oslovit a pak teprve tvořte obsah. Obecně také platí, že je lepší tvořit obsah na poptávané produkty než na ty, které jsou specializované a drahé. Záleží však na dané cílové skupině a vašich schopnostech ji oslovit.

Chcete vědět, jak by měl správný e-mail vypadat a na co všechno si při jeho tvorbě dávat pozor? Přijďte na školení e-mail marketingu a my vám předáme všechny informace včetně příkladů z praxe.

Máte zájem o školení, ale nejste z Brna či okolí? Můžeme za vámi přijet i do Prahy nebo vám nabídnout školení ve formě webináře či jako záznam ze školení.

Termíny dubnových školení

DATUM MÍSTO ČAS NÁZEV ŠKOLENÍ LEKTOR
10. 4. 2019 Brno 10:00-13:00 Naučte se zaujmout zákazníky pomocí e-mailingu
(praktické školení)
Ondřej Pešák
16. 4. 2019 Brno 10:00-15:00 Jak začít s reklamou chytře a bez obav
(workshop)
Ondřej Pešák, Lukáš Lesovský
17. 4. 2019 Brno 10:00-13:00 Jak díky Google Analytics odhalit slabá místa e-shopu
(praktické školení)
Lukáš Lesovský
18. 4. 2019 Brno 10:00-13:00 Jak nastartovat úspěšný e-shop
(praktický kurz)
Martin Kafka, Filip Kos
23. 4. 2019 Brno 10:00-13:00 60 tipů pro zvýšení obratu i zisku e-shopů
(workshop)
Lukáš Lesovský
25. 4. 2019 Praha 10:00-15:00 Administrace oXyShopu: Mějte ji v malíčku a využijte ji naplno
(workshop)
Martin Kafka

Ozvěte se nám

Máte otázky ke školení? Nevyhovují vám termíny? Chcete individuální plán? Přijde vás víc? Pro zodpovězení vašich dotazů kontaktujte koordinátorku školení a workshopů Lucii Chlubnou.