Cíl kampaně: Navýšení prodejů pera Pilot G-2, oslovení nové cílové skupiny - vysokoškoláci v ČR a SK
Digitální agentura Fragile dostala zadání pro vytvoření kampaně, která pomůže zvýšit prodeje pera Pilot G-2 u vysokoškoláků. Provedla analýzu této cílové skupiny a zjistila, že se jedná o:
- ženy a muže ve věku 19 - 25 let z ČR a SK
- ambiciózní mileniály, kteří potřebují hloubku myšlenky, a kteří věří ve význam studia, kterému přikládají vysokou důležitost
Problémem, se kterým se agentura již od počátku potýkala bylo, že školáci již psací potřeby příliš nevyužívají a zápisy si píší spíše na notebooku. Kampaň se tedy rozhodla pojmout kreativně, aby cílovou skupinu zaujala, ale aby zároveň měla nějakou hloubku.
Vytvořila online stránku s Testem osobnosti, na kterou směřovala všechny kampaně z různých reklamních kanálů - PPC reklama (Search i Display), sociální sítě, influenceři, Spotify.