Otevřít

Ohlasy účastníků školení

Jsme hrdí na to, že 95 % účastníků našich školení dokáže díky nabytým znalostem vylepšovat svůj e-shop a vydělávat více peněz. Přesvědčte se sami, jak jsou spokojeni.

Praktický kurz: Jak nastartovat úspěšný e-shop

Inter shoes logo
Inter shoes logo

Štěpán Kaman - INTER SHOES s.r.o.

"Chceme začít B2B obchod, a proto bychom chtěli rozjet také vlastní e-shop. Z toho důvodu jsme se zúčastnili úvodního školení, které nám pomohlo osahat si věci a zároveň se také podívat do firmy a seznámit se s prostředím. Školení hodnotím jako přínosné."

pastelka
pastelka

Marcela Zámarská - Pastelka.eu

"Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany."

iconicgym
iconicgym

Jakub Icela - Iconicgym.cz

"Obecně pohled do světa internetových obchodů spolu s dobrými tipy pro správný start podnikání na internetu. Obecný pohled byl doplněn o zkušenosti z praxe a tipy pro SEO, což jsem velice ocenil, zejména v počátcích, kdy správné nastavení základních věcí může ušetřit mnoho námahy v budoucnu s jejich nápravou."

kosile
kosile

Tomáš Hejsler - Kosile24.cz

"Pana školitele hodnotím jako vstřícného a zákaznicky orientovaného člověka, se kterým si umím spolupráci představit."

urotta
urotta

Pavel Tichý - Urotta.cz

"Musím poděkovat za možnost navštívit Vaše školení. Při pátráním po eshopech na internetu jsem možnost školení a práci s klienty nalezl v podstatě jen u Vaší firmy. Dokonce jsem dvě společnosti s požadavkem školení oslovil a marně."

atis
atis

Lukáš Senohrábek - ATISgroup.cz

"Z vašeho školení jsem byl upřímně nadšený. Přestože se pohybuji kolem našeho internetového obchodu a mám o jeho principech jisté povědomí, byl pro mě váš výklad velkým přínosem. Díky vám jsem si uvědomil některé souvislosti, které mi dříve unikaly, nebo jsem jim nepřikládal potřebnou váhu. Šel jsem k vám s očekáváním strohé prezentace výpisu skvělých vlastností vašeho produktu, ale odcházel jsem s příjemným pocitem uspokojení mého hladu po informacích.
Rád se zúčastním některého z vašich dalších školení."

sexysexshop
sexysexshop

Michal Fojtl - Sexy-sexshop.cz

"Školení mne naprosto nadchlo. U předchozího partnera pro eshop, žádné takovéto školení nebylo :-( Byl jsem jako ryba hozená do vody, ale na druhou stranu mi to přineslo mnoho znalostí. Věřím, že takovéto školení jako děláte vy, je výborná věc a rád se zúčastním dalších. :-)"

ICeshop
ICeshop

Zdena Kolblová - Iceshop.cz

"Školení se mi líbilo. Dozvěděla jsem se spoustu nových věcí, oba přednášející působili dobře a bylo vidět, že problematice rozumí. Velmi oceňuji relativně nízký počet účastníků, takže bylo možné často vznášet dotazy a tak vyřešit spoustu konkrétních věcí. Vlastně to spíše místy připomínalo poradu než školení.“

Jak začít s reklamou chytře a bez obav

Tau-ra
Tau-ra

Magda Kinská - Tau-ra, s.r.o.

"Na školení Jak začít s reklamou chytře a bez obav jsem se přihlásila, protože jsme zrovna začínali spolupracovat s online marketingem a chtěli jsme se v problematice lépe orientovat. Školení se mi líbilo hrozně moc a určitě se chci přihlásit na další. Nemám, co bych k němu vytkla - lektoři, organizace i náplň školení byli perfektní. Pomohlo mi to ve spoustě věcí. Marketing pro mě byl prakticky cizí slovo, ale díky školení jsem se v něm dokázala zorientovat. Nyní, když něco řeším s online marketingem, tak už vím, co po mě chtějí a proč to chtějí. Celé školení hodnotím jako velice přínosné!"

roeke
roeke

Petr Laník - ROEKE s.r.o.

"Workshopu Jak začít s reklamou chytře a bez obav jsme se zúčastnili, abychom si ujasnili celou strategii pro náš e-shop a vynikli tak v silné konkurenci e-commerce. Workshop nám pomohl otevřít oči a ukázal směr. Nyní již víme, jakou reklamou na koho cílit a jak naši strategii pojmout."

logo (3)
logo (3)

Helena Vyvozilová - CZC.cz

"Smršť praktických informací. Hromada konkrétních příkladů na míru, žádné obecné a stokrát přežvýkané pravdy. Odcházím naprosto spokojená - v kapse bezva střih, jak ušít perfektní eshop.
Školení upřímně doporučuji každému, kdo podniká na internetu."

M Jakeš
M Jakeš

Petr Chochole - MJakes.cz

"'Školení pro mě určitě bylo přínosné. Lektoři vše vysvětlili srozumitelně a opírali se o praktické příklady. Líbilo se mi přirovnání i k již k existujícím kampaním, kdy lektoři vysvětlili, co je na nich dobře a co je naopak špatně. Překvapilo mě, jaké cíle si zvolit především u reklamy na sociálních sítích, a jakým způsobem zde reklamní sdělení formulovat. Získané znalosti ve firmě určitě uplatníme!"

sikora2
sikora2

Václav Sikora - SikoraShop.cz

"Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :) "

mcmo
mcmo

Dr. Miroslav Omasta - StudioMCMO.cz

"Se školením jsem byl spokojen, neboť se naplnila moje očekávání – kompletní základní orientace v eshopovém prodeji, vysvětlení jednotlivých „fíglů“ a jejich aplikace apod. Jste vynikající lektor. Vaše školení hodnotím pozitivně, neboť byla skloubena teorie s praxí a na konkrétní dotazy jsem dostal konkrétní odpovědi. Pokud se budu chtít dovědět více o vedení eshopu, mám možnost se přihlásit do dalších kurzů. Oceňuji velmi přátelskou atmosféru při školení, kterou jste navodil."

kuchyne-pro-nas-logo
kuchyne-pro-nas-logo

Jiří Pokorný - Kuchyne-Prona.cz

"Velice užitečné informace a kompletně probraná problematika. Kladně bych zhodnotil minimální počet školenců a tím možnost průběžných dotazů a připomínek, způsob výkladu a ochotu rozebírat jednotlivé dotazy."

giggacom
giggacom

Jozef Bašnák - Gigacomputer.cz

"Dojmy celkom fajn, získali jsme tipy, čomu sa vyvarovat, prípadne čo zaviest a aké sú trendy. Na školení som sa cítil príjemne a znalosti sú určite prínosom, ktoré budeme aplikovať v rámci nasadzovania nového eshopu."

Jak díky Google Analytics odhalit slabá místa e-shopu

MPHARM
MPHARM

Marcel Mravec - Lekarnanapekarske.cz

"Již dříve jsem s Google Analytics pracoval, ale potřeboval jsem se v tomto nástroji lépe zorientovat, a tak jsem se přihlásil na školení. Chtěl bych tento analytický nástroj začít používat častěji, a díky školení už vím, na co se dívat a co všechno je možné v Google Analytics řešit. Školení tedy hodnotím jako velice přínosné."

atok
atok

Monika Kotlíková - OriginAlatok.cz

"Školení bylo super, školitel perfektní. Spousta nových a přínosných informací, a poté trocha zmatku v hlavě :-). Nebát se zkoušet, zkoumat, zjišťovat, porovnávat a myšlenky se snad usadí a pospojují :-). Za školení děkuji a doporučuji."

nobilis
nobilis

Simona Brhelová - Nobilis.cz

"Příjemné a velmi názorné školení s praktickými ukázkami. Počet účastníků byl vyhovující, sdíleli jsme vlastní problémy."

60
60

Patrik Koukol - 60.cz

"Výborné - s přesahem do praxe a ohledem na SEO."

pediped
pediped

Marcel Nohel - Pediped.cz

"Školení výborné, předtím jsem si to prošel, takže jsem byl trochu v obraze. Jinak s tím musím trochu pracovat. Líbila se mi ukázka reálných dat."

Da servis
Da servis

Lucie Eliášová - DA Servis CZ, s.r.o.

"Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web."

Copywriting: Tvořte kvalitní reklamní text, který prodává

Marzo.sk
Marzo.sk

Adriana Kocúrová - Marzo.sk

"Dnes vieme čo sme robili zle, čo dobre. To ako napísať dobrý text k našim produktom musíme nájsť a zanalyzovať sami a dúfam, že sa mi podarí dodržať všetky odporúčania."

midgard-cz
midgard-cz

Ladislav Potrusil - Midgard.cz

"Velmi pozitivní dojmy. Získal jsem zajímavý přehled o tvoření textu, obsahu."

logo_2 (2)
logo_2 (2)

Alexander Seninský - Waterfilter.cz

"Děkuji za školení. Bylo fakt velmi přínosné."

logo_2 (3)
logo_2 (3)

Petra Batoušková - KrmivaHulin.cz

"Našla jsem na našem eshopu spoustu chyb, kterých bych si bez školení nevšimla."

Teamstore
Teamstore

Filip Lhota - Teamstore.cz

"Velký praktický přínos, dobré typy a rady."

Jak na kvalitní SEO pro zvýšení návštěvnosti

bohemiacrystalglass
bohemiacrystalglass

Jana Světlíková - BohemiaCrystal-eshop.com

"V době, kdy jsme řešili SEO audit, přišla také nabídka na SEO školení, a protože jsme chtěli problematice více rozumět, rozhodla jsem se na něj jít. Školení bylo praktické. Zjistila jsem, jak dělat věci správně již od začátku, abych je nemusela zkoušet sama a špatně. Díky školení jsme si dali celou problematiku SEO více do kontextu a naučili jsme se efektivně využívat také Marketing Miner. Školení bylo určitě přínosné!"

dioart
dioart

Radim Papírek - DioArt.cz

"Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo."

logo
logo

Miroslav Holub - LekarnaKuklik.cz

"Pro všechny, kteří si chtějí svůj obchod spravovat sami určitě přínosné, napraví alespoň ty největší chyby, které dělají."

logo_2
logo_2

Martin Siegl - Obchod.sanicare.cz

"Školení, které mně rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chce mít člověk pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že je děláno školení v malém počtu, poněvadž je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše."

img-logo
img-logo

Ing. Jitka Zálešáková - Renol.cz

"Byla jsem spokojená s přístupem vaší společnosti, znalostí problematiky školitele, příjemným prostředím a v neposlední řadě jsem se dozvěděla nové informace, které mohu aplikovat do praxe."

Da servis
Da servis

Lucie Eliášová - DA Servis CZ s.r.o.

"Školení bylo velice přínosné. Posunulo mě to zase o kus dál. Dozvěděla jsem se spoustu informací a dobrých tipů nejen o SEO. Určitě bych doporučila dalším, kteří ještě nezkusili. Stojí to za to. Jsem nad míru spokojena.“

bionaire
bionaire

Petr Lešniovský - Bionaire.cz

"Výborný lektor a dobře navržený obsah."

Administrace oXyShopu: Mějte ji v malíčku a využijte ji naplno

logo TF
logo TF

Martin Křížek - Techfors.eu

"Přínosem školení pro naší firmu bylo zodpovězení dotazů na Administraci oXyShopu, a s tím související užívání a nastavení oXyShopu. Rádi bychom využívali oXyShop pro prezentaci našich produktů a řízení přístupů pro naše zákazníky. Z tohoto důvodu preferujeme trochu náročnější nastavení a prezentaci než je na oXyShopu běžné. Je pro nás tedy také velmi důležitá podpora ze strany společnosti Oxy a její helpdesk.oxyshop. Věříme, že společná pomoc a spolupráce nám umožní vytvořit přesně takové webové stránky, které budou přínosem pro naše zákazníky."

Naučte se fotit své produkty a ušetřete čas i peníze

cerstvakava
cerstvakava

Michal Jirek - CerstvaKava.cz

"Na školení s velmi příjemnou atmosférou, která z něj dělala spíše "zájmový kroužek", jsem konečně pochopil a naučil se používat základní vlastnosti a funkce svého fotoaparátu, aniž bych musel číst jakékoli knihy a příručky, vše si ihned vyzkoušel v praxi a ještě získal odpovědi na všechny své otázky týkající se nejen produktové fotografie."

technicke-soucasti
technicke-soucasti

Pavel Kocourek - Technicke-soucasti.cz

"Perfektní školení. Teď přemýšlím, kde seženu 70.000 Kč na kvalitní foťák :-))“

antech
antech

Pavel Krejčí - Eshop.antech.cz

"Pro mě to bylo velmi přínosné.“

Tomáš Boura

"Moc děkuji za možnost účasti. Školení se mi moc líbilo, bylo to velmi zajímavé, pan lektor byl velmi příjemný a určitě se budu těšit zase někdy příště.“