Otevřít

Výkonnostní marketing pro e-shopy

E-shop musí fungovat tak, aby přinášel zisk. To je základ.

Výkonnostní reklama, která přináší zisk

Nedílnou součástí našich služeb je správa výkonnostních reklam. Pracujeme s PPC reklamou na Google a Seznam vyhledávačích, spravujeme cenové srovnávače i dynamický remarketing. Jde o nejlépe měřitelnou formu online marketingu, protože stojí na konci nákupního procesu. O to větší pozornost jí však věnujeme, protože přináší ze všech reklam naprosto stěžejní část tržeb.

Výkonnostní marketing

vykonnostni-marketing3

Jak zlepšujeme ziskovost e-shopů?

Klíčový je pro nás měřitelný zisk e-shopu

penize-vykon-prasatko
penize-vykon-prasatko


Neoháníme se tržbami, zobrazením a návštěvností. Hlavní je zisk


Naše výkonnostní kampaně jsou velmi úspěšné, protože výsledky vždy konzultujeme s klientem a bereme ohledy na marže a ekonomické cíle klientů. Kampaně ladíme tak, aby poměr nákladů a obratů byl pro e-shop ziskový s ohledem na všechny aditivní náklady, jako jsou lidé nebo logistika. Naše výsledky poskytujeme klientům v reálném čase.

Výkonnostním marketingem zkvalitňujeme vaše data

repair
repair


Pracujeme na výkonu, ale zároveň zlepšujeme celý e-shop


Pro výkonnostní reklamu jsou velmi důležité produktové XML feedy, tedy soubory s kompletními informacemi o produktech. Naše optimalizace výkonnostních kampaní zahrnuje i to, že váš feed zdokonalujeme a usilujeme o jeho zlepšení. Díky tomu pomáháme rozšiřovat vaše produktové informace, které jsou důležité pro další marketingové kanály.

Spravujeme všechny používané systémy

reklamni-systemy
reklamni-systemy


Na co si ve výkonnostní reklamě vzpomenete, to děláme


Dostaneme vaše produkty na všechny platformy, kde se vám vyplatí inzerovat. Každý den pracujeme s vyhledávací, produktovou i remarketingovou PPC reklamou v Google Ads a Skliku. Pracujeme také s display reklamou a šíříme vaše bannery po internetu, děláme PPC reklamu na Facebooku, spravujeme Heuréku, Zboží.cz, Favi, Glami i Biano. Pro kvalitní správu používáme celou řadu externích nástrojů.

Inzerujeme to, co dává smysl

brain
brain


Zvyšujeme zisk e-shopů nejen znalostí nástrojů, ale i díky selskému rozumu


Než začneme s výkonnostním marketingem, pořádně se podíváme na váš sortiment a rozsegmentujeme ho podle ceny, marží a dalších kritérií, které jsou důležité pro inzerci ve výkonnostní reklamě. Pracujeme s prodejními argumenty vašich produktů a inzerci dynamicky upravujeme podle aktuálního trhu i vašich cílů.

O zisk vašeho e-shopu se postarají odborníci

Náš PPC specialista

lukas
lukas

Lukáš Lesovský

Specialista výkonnostního marketingu


Lukáš je prvotřídní PPC specialista a odborník na optimalizaci e-shopů pro vyhledávače. Sleduje nejnovější trendy ve výkonnostním marketingu a své výsledky opírá o jasná čísla a fakta. Díky jeho práci roste zisk většiny spravovaných e-shopů mnohem rychleji.

O Lukášovi

114 000 prokliků
________________
přivede Lukáš měsíčně na e-shopy, kterým spravuje kampaně
180 miliónů
________________
obratu ročně mají e-shopy, které Lukáš spravuje
Nárůst 250 %
________________
je meziroční zlepšení obratu kampaní, do kterých se Lukáš pustil
Méně než 4 %
________________
z obratu tvoří v průměru náklady Lukášových kampaní

V jakých systémech pracujeme?

nastroje-google nastroje-google
nastroje-heureka nastroje-heureka
nastroje-glami nastroje-glami
nastroje-favi nastroje-favi
nastroje-mergado nastroje-mergado
nastroje-zbozi nastroje-zbozi
nastroje-bm nastroje-bm
nastroje-ecomail-100 nastroje-ecomail-100
nastroje-miner-100 nastroje-miner-100
nastroje-ppcbee-100 nastroje-ppcbee-100

Nechte si zlepšit výsledky svého e-shopu

Nezávazně nám napište nebo zavolejte. Ozveme se vám nejpozději do druhého pracovního dne. Nejdříve si promluvíme o vašem online podnikání a pořádně si vás vyslechneme. Teprve potom přijdeme s individuální nabídkou, která pro vás bude dávat smysl.

Anebo navštivte naše školení či workshop. Víme, že vám tak můžeme ušetřit desítky tisíc, protože si uděláte jasno v tom, kterým směrem se vydat a jaké služby vlastně poptávat. Našim cílem je zlepšit nejen tržby vašeho e-shopu, ale především jeho profit.