Výkonnostní reklama, která přináší zisk
Nedílnou součástí našich služeb je správa výkonnostních reklam. Pracujeme s PPC reklamou na Google a Seznam vyhledávačích, spravujeme cenové srovnávače i dynamický remarketing. Jde o nejlépe měřitelnou formu online marketingu, protože stojí na konci nákupního procesu. O to větší pozornost jí však věnujeme, protože přináší ze všech reklam naprosto stěžejní část tržeb.
Výkonnostní marketing

Certifikace












Jak zlepšujeme ziskovost e-shopů?
Klíčový je pro nás měřitelný zisk e-shopu

Neoháníme se tržbami, zobrazením a návštěvností. Hlavní je zisk
Naše výkonnostní kampaně jsou velmi úspěšné, protože výsledky vždy konzultujeme s klientem a bereme ohledy na marže a ekonomické cíle klientů. Kampaně ladíme tak, aby poměr nákladů a obratů byl pro e-shop ziskový s ohledem na všechny aditivní náklady, jako jsou lidé nebo logistika. Naše výsledky poskytujeme klientům v reálném čase.
Výkonnostním marketingem zkvalitňujeme vaše data

Pracujeme na výkonu, ale zároveň zlepšujeme celý e-shop
Pro výkonnostní reklamu jsou velmi důležité produktové XML feedy, tedy soubory s kompletními informacemi o produktech. Naše optimalizace výkonnostních kampaní zahrnuje i to, že váš feed zdokonalujeme a usilujeme o jeho zlepšení. Díky tomu pomáháme rozšiřovat vaše produktové informace, které jsou důležité pro další marketingové kanály.
Spravujeme všechny používané systémy

Na co si ve výkonnostní reklamě vzpomenete, to děláme
Dostaneme vaše produkty na všechny platformy, kde se vám vyplatí inzerovat. Každý den pracujeme s vyhledávací, produktovou i remarketingovou PPC reklamou v Google Ads a Skliku. Pracujeme také s display reklamou a šíříme vaše bannery po internetu, děláme PPC reklamu na Facebooku, spravujeme Heuréku, Zboží.cz, Favi, Glami i Biano. Pro kvalitní správu používáme celou řadu externích nástrojů.
Inzerujeme to, co dává smysl

Zvyšujeme zisk e-shopů nejen znalostí nástrojů, ale i díky selskému rozumu
Než začneme s výkonnostním marketingem, pořádně se podíváme na váš sortiment a rozsegmentujeme ho podle ceny, marží a dalších kritérií, které jsou důležité pro inzerci ve výkonnostní reklamě. Pracujeme s prodejními argumenty vašich produktů a inzerci dynamicky upravujeme podle aktuálního trhu i vašich cílů.
Jak jsou klienti spokojeni se ziskem našich kampaní?



O zisk vašeho e-shopu se postarají odborníci
Náš specialista na výkonnostní marketing

Lukáš Lesovský
Performace Marketing Specialist Lead
Lukáš je prvotřídní PPC specialista a expert na optimalizaci e-shopů pro vyhledávače. Sleduje nejnovější trendy ve výkonnostním marketingu a své výsledky opírá o jasná čísla a fakta. Díky jeho práci roste zisk většiny spravovaných e-shopů mnohem rychleji.
Naše specialistka na výkonnostní marketing

Lenka Stehlíková
Performace Marketing Specialist
Lenka je čerstvá posila výkonnostního týmu. 10 let sbírala zkušenosti jak na straně klienta, tak v agentuře. Ráda měří, píše a vymýšlí, jak za málo peněz udělat hodně muziky. S Lenkou se můžete bavit o kampaních, měření i slovosledu. Je to náš týmový stydlín, ale nebojte se jí napsat. Ráda s vámi cokoliv vyřeší.
Naše specialistka na výkonnostní marketing

Anna Kadlčková
Performace Marketing Specialist Junior
Anna je nejmladším přírůstkem naší marketingové rodiny. Odpracovanou dobou je sice zatím junior, ale svou pílí a nadšením vydá nejmíň za dva seniory! Své zkušenosti sbírala nejen během studia marketingu na vysoké škole, ale i na marketingových pozicích v různých oborech. Její srdce zkrátka tluče jen pro marketing a pro Váš projekt.
O Lukášovi
V jakých systémech pracujeme?




















Nechte si zlepšit výsledky svého e-shopu
- 800 374 679
- online.marketing__at__oxyshop.cz
Nezávazně nám napište nebo zavolejte. Ozveme se vám nejpozději do druhého pracovního dne. Nejdříve si promluvíme o vašem online podnikání a pořádně si vás vyslechneme. Teprve potom přijdeme s individuální nabídkou, která pro vás bude dávat smysl.
Anebo navštivte naše školení či workshop. Víme, že vám tak můžeme ušetřit desítky tisíc, protože si uděláte jasno v tom, kterým směrem se vydat a jaké služby vlastně poptávat. Našim cílem je zlepšit nejen tržby vašeho e-shopu, ale především jeho profit.