Otevřít

Buďte sociální a dělejte byznys na sítích

Rozšiřte své podnikání na Facebook, Twitter a dál...

"Vážení, představujeme vám nový produkt", nebo "hoď voko na novinky"? Co když Josef napíše, že se mu výrobek nelíbí? Jak často a co publikovat? A kde vlastně? Přijďte na školení s expertkou na sociální sítě Janou Leitnerovou.

Jana vám vysvětlí, jak na to. Dozvíte se, jakou sociální síť pro svůj byznys vybrat, jak komunikovat a jak se o své zákazníky starat.

Co se na školení naučíte?

1. Sociální sítě

  • Co jsou to sociální sítě, jejich vývoj
  • Sociální sítě a podnikání
  • Jak vybrat vhodnou sociální síť pro firmu a značku

2. Facebook a Twitter

  • Základní orientace
  • FB / Twitter Page krok za krokem - od založení přes nastavení až po udržování stránky
  • Algoritmus FB, jak na něj a co s ním
  • Jak propagovat značku nebo firmu
  • Nastavení obsahové strategie pro jednotlivé sociální sítě
  • Tvorba obsahu - tipy, triky, rizika
  • Komunikace s fanoušky - budování komunity, krizová komunikace

3. Reklama na Facebooku

  • Druhy reklam
  • Jak poznat cílovou skupinu, stanovit strategii a cíle komunikace.
  • Základní vstup do možnosti propagace na FB

4. Další sociální sítě

  • LinkedIn, Youtube, Google+, Instagram
  • Které z nich používat pro propagaci firem a značek
  • Základní orientace mezi sítěmi

5. Krizová komunikace na sociálních sítích
6. Užitečné odkazy na nástroje aneb co už se do školení nevešlo
7. Postup, jak se sociálními sítěmi začít a rychle se v nich zlepšovat

Komu je školení určeno?

Školení je určeno všem, kdo chtějí pro další rozvoj svých eshopů využít sociální média či sítě, a buď se v této problematice prozatím neorientují, nebo se teprve začali rozkoukávat.

  • Zaměřujeme se na poznání co nejvíce možností, které sociálně mediální marketing přináší.
  • V oblasti správy a provozu sociálních profilů poskytne zásadní a nejdůležitější věci, jejichž neznalost by vám mohla přinést problémy.


K účasti na školení nepotřebujete žádné speciální znalosti či dovednosti. Nemusíte být majitelem oXyShopu, naše školení jsou vhodná pro jakékoliv eshopy!

Organizační pokyny

V ceně školení je zahrnuto

  • celodenní občerstvení,
  • tištěné i elektronické studijní materiály,
  • psací potřeby,
  • certifikát o absolvování školení.

Každý účastník navíc obdrží na lektora kontakt a může se na něj obrátit s dotazy i po školení.

Školicí místnost bude otevřena čtvrt hodiny před začátkem školení. Učebny jsou klimatizovány a ve všech je přístup k wi-fi připojení. Přibližně každou hodinu zařazujeme přestávky a okolo 12. hodiny i delší přestávku na oběd.

Fotogalerie ze školení

Aproved! :)
Aproved! :)
"Networking: síťujte napříč oborem." Jana Leitnerová
"Networking: síťujte napříč oborem." Jana Leitnerová
Komunikační model Many-to-many - Jana Leitnerová
Komunikační model Many-to-many - Jana Leitnerová
"Platit Facebooku není chyba – je chyba platit mu bez rozmyslu." Adam Zbiejczuk
"Platit Facebooku není chyba – je chyba platit mu bez rozmyslu." Adam Zbiejczuk
"Je vhodné reklamy tagovat, abychom vyhodnocovali jejich výkonnost nezávisle na FB." Adam Zbiejczuk
"Je vhodné reklamy tagovat, abychom vyhodnocovali jejich výkonnost nezávisle na FB." Adam Zbiejczuk
"Scénář krizové komunikace mějte dopředu připravený." Jana Leitnerová
"Scénář krizové komunikace mějte dopředu připravený." Jana Leitnerová
Od Facebooku přes Twitter, LinkedIn a Google+ k pravidlům a vyhodnocování komunikace. - Jana Leitnerová
Od Facebooku přes Twitter, LinkedIn a Google+ k pravidlům a vyhodnocování komunikace. - Jana Leitnerová

Cena školení

  • Cena pro klienty oXy 25% sleva pro všechny naše zákazníky 2 990 Kč
  • Základní cena bez DPH 3 990 Kč
  • Další účastníci 10% sleva pro druhého účastníka 3 590 Kč
  • Studenti 30% sleva pro studenty 2 790 Kč

Termíny školení

Vyberte si jeden z nabízených termínů. Minimální počet účastníků: 4

21. 3. 2017 10:00-17:00
Praha, Opletalova 55
Školení povede: Jana Leitnerová
Rezervovat
Zatím nemáme dost účastníků. Ještě 4!
30. 3. 2017 10.00 - 17.00 hodin
Brno, Tuřanka 115
Školení povede: Jana Leitnerová
Rezervovat
Zatím nemáme dost účastníků. Ještě 4!
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
Školení oXy Online hodnotím zpětně jako jedinou správnou cestu k úspěchu, umožnilo mi přetavit zálibu na podnik. Díky úspěchu eshopu jsme museli rozšířit kapacity, abychom uspokojili poptávku zákazníků.
Jitka Dušáková, Hurapapir.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz

Může vás také zajímat