Otevřít

Případová studie Animod.cz

Specialista na hotelové poukazy

logo_animod
logo_animod

ANIMOD – Specialista na hotelové poukazy

„Top hotely za top ceny“

animod_mobile_05
animod_mobile_05

ANIMOD úspěšně prodává hotelové poukazy ve střední a východní Evropě již od roku 2009. Svým klientům nabízí neustále se rozšiřující portfolio hotelových poukazů za atraktivní ceny. Tyto poukazy umožní rezervaci v kvalitních především 4* hotelech v několika zemích Evropy.

Svůj vysněný poukaz u ANIMOD najde opravdu každý – ať už si přejete navštívit některou z evropských metropolí, naplno si vychutnat pobyt v přírodě, nebo si dopřát odpočinkový lázeňský nebo wellness víkend. Poukazy mají mnoho výhod, ale především ušetří spoustu peněz.

Linka

NaCesty_linka

Nastartování spolupráce

toved_animod
toved_animod

E-shop ANIMOD úspěšně fungoval pod názvem TOVED v Německu, kde měl jasně vymezenou cílovou skupinu a e-shop šlapal, jako hodinky. Proto se majitel společnosti rozhodl, že by chtěl otevřít nový trh, konkrétně Českou republiku, a kontaktoval naši společnost. Naším klientem se ANIMOD stal v říjnu 2016, kdy jsme zahájili přípravu pronajímaného e-shopu a hned ze startu připravili také strategii online marketingu. Vzhledem k tomu, že cílová skupina v Německu a v České republice je odlišná, nebylo jednoduché prorazit na tento nový trh. V konkurenci nejrůznějších slevových portálů bylo obtížné najít tu správnou marketingovou cestu.

Oproti konkurenci, ale ANIMOD staví především na KVALITĚ.

Linka

NaCesty_linka

Vyladěná struktura e-shopu

struktura
struktura

Požadavky na design vycházely z německého e-shopu, před spuštěním jsme se zaměřili nejen na grafiku, ale především na strukturu kategorií. Na základě zevrubné analýzy klíčových slov jsme navrhli dělení podle typu pobytu např. na pobyty víkendové, pro dva, romantické, pro seniory, pro rodiny s dětmi a další. Produkty (vouchery) jsme umístili do více kategorií pro snadnější dohledání.

V roce 2019 se chceme zaměřit na rozšíření kvalitního obsahu, který zákazníka zaujme (tipy v daných lokalitách, nevšední místa) a větší zásah do redesignu e-shopu.

Linka

oxyday_linka_960

Rozjíždíme online marketing e-shopu

shoproku
shoproku

Při tvorbě strategie online marketingu jsme se zaměřili na analýzu zákazníků společnosti ANIMOD. Vymezili jsme si cílovou skupinu na osoby starší 30 let, kteří budou mít potenciál se na e-shop vracet. Mladší publikum využívá spíše slevových portálů, kde záleží především na ceně (výše slevy), nežli na kvalitě a komfortu. Proto pro nás bylo nejdůležitější pracovat na správném nastavení strategie e-mail marketingu, dále se věnovat brandové reklamě a produktovým kampaním.

Linka

oxyday_linka_960

E-mail marketing je trefa do černého

ecomail
ecomail

Důležité pro nás bylo využít v plné míře možnosti automatických e-mailů, které na sebe navazují a komunikují se zákazníkem od první návštěvy e-shopu, provedou ho nákupem voucheru, dále ho informují o vybrané lokalitě, jaká místa navštívit a také kam vyrazit příště. Důležité je také správná segmentace zákazníků, aby byly e-maily cíleny správně.

Linka

oxyday_linka_960

Brandová reklama

brandova_reklama
brandova_reklama

Pro všechny zákazníky je důležitá důvěryhodnost značky a její dohledatelnost. U tohoto zákazníka došlo historicky k rebrandingu – z původního názvu společnosti TOVED na současný název ANIMOD. Přistoupili jsme tedy k brandové kampani s několika sestavami, které pracují s oběma názvy firmy. V kampaních komunikujeme mimo jiné i přechod ze starého názvu na nový, a díky tomu nám dodnes starý název generuje zajímavá čísla.

toved
toved

Linka

oxyday_linka_960

Výkonnostní PPC kampaně

ppc
ppc

U tohoto projektu využíváme nejrůznější výkonnostní kanály, jako jsou Facebook Ads, Google Ads, Sklik kampaně ve vyhledávací síti, produktové kampaně i remarketing. Tyto kampaně cílí především na potenciálního zákazníka, který hledá ubytování v konkrétním místě či s konkrétními parametry.

Pro účely PPC kampaní jsme vybírali takové výrazy, které nejsou tak hledané, ale jsou relevantní a levné. Pečlivě jsme vybrali konkrétní výrazy, které ze statistik měly vyšší konverzní poměr, zpravidla to byly výrazy ve spojení s konkrétními městy a hotely.

linka

oxyday_linka_960

A co dál?

Pro rok 2019 plánujeme soustředit se na e-mail marketing, tvorbu specifického obsahu o cestování a věnovat se hloubkové práci se segmenty zákazníků. Další výzvou jsou pro nás sociální sítě.

Tvoříme úspěšné strategie, které pro vás mají smysl.

Kontaktujte nás