Otevřít

Stavy objednávek

Rozšíření oXyShopu

Udržte si přehled, kolik zakázek je potřeba vyřídit. S orientací pomůžete i zákazníkům, ve svém profilu snadno zjistí stav objednávky.

Co umí modul stavy

Stavy objednávek umí:

  • definovat stavy objednávek jako přijaté, vyřizující se a odeslané,
  • zobrazit aktuální stav v účtu zákazníka.

Jak funguje modul stavy objednávek

  • Přijmete objednávku a v administraci ji označíte jako přijatou.
  • Když ji začnete zpracovávat, označíte, že se vyřizuje.
  • Po odeslání balíčku, zvolíte stav odeslaná zásilka.
  • Kdykoliv se zákazník přihlásí do účtu, vidí, v jaké fázi je jeho objednávka.
  • Pokud máte modul E-mailový stav objednávky nebo SMS stav objednávky, spolu se změnou v administraci, se zákazníkovi automaticky odešle upozornění.

Tipy, jak využijete modul stavy objednávek ve svém eshopu

  1. Informace pro zákazníky
    Lidé ve svém účtu přehledně vidí, v jaké fázi je jejich objednávka. Ocení, že mají přehled.
  2. Pořádek v objednávkách
    Díky modulu máte perfektní přehled o tom, kolik zakázek je potřeba vyřídit a odeslat. Už se neztratíte v chaosu.
Standard
ANO
Premium
ANO