Udržte si přehled, kolik zakázek je potřeba vyřídit. S orientací pomůžete i zákazníkům, ve svém profilu snadno zjistí stav objednávky.
Co umí modul stavy
Stavy objednávek umí:
- definovat stavy objednávek jako přijaté, vyřizující se a odeslané,
- zobrazit aktuální stav v účtu zákazníka.
Jak funguje modul stavy objednávek
- Přijmete objednávku a v administraci ji označíte jako přijatou.
- Když ji začnete zpracovávat, označíte, že se vyřizuje.
- Po odeslání balíčku, zvolíte stav odeslaná zásilka.
- Kdykoliv se zákazník přihlásí do účtu, vidí, v jaké fázi je jeho objednávka.
- Pokud máte modul E-mailový stav objednávky nebo SMS stav objednávky, spolu se změnou v administraci, se zákazníkovi automaticky odešle upozornění.
Tipy, jak využijete modul stavy objednávek ve svém eshopu
- Informace pro zákazníky
Lidé ve svém účtu přehledně vidí, v jaké fázi je jejich objednávka. Ocení, že mají přehled. - Pořádek v objednávkách
Díky modulu máte perfektní přehled o tom, kolik zakázek je potřeba vyřídit a odeslat. Už se neztratíte v chaosu.
Mini
ANO
Standard
ANO
Premium
ANO